پیام شما پنجشنبه ۱۲ تیر

  • در این شرایط مصیبت بار کرونایی مرکز معاینه ای در مرکز استان از مردم پول نقد می گیرد برای ندادن مالیات جان مردم که مهم نیست.
  • لطفا برای مقابله با بیماری کرونا هم، از تبلیغات استفاده کنید تا کسانی که سواد دارند ، با خواندنشان و کسانی که سواد ندارند ، با نقاشیی که روی تبلیغات کشیده شده ، پیام ها را دریافت کنند و متوجه وخامت این بیماری و ضرورت اجرای پروتکل های بهداشتی شوند.وقتی موضوعی مهم است ، باید مدام تاکید شود تا در ذهن ماندگار شود.تلویزیون را کسی نگاه نمی کند.
  • از خدمات ارزشمند مدیریت جهاد کشاورزی سربیشه بویژه اداره تولیدات گیاهی و و احد حفط نباتات و طرح و برنامه مدیریت کمال تشکر را دارم.
  • سلام وضعیت نظافت خیابان عبدالعلی بیرجندی شهر تمیز ایران واقعا اسفناک است. انگار این منطقه جز شهرنیست شهرداری درقبال عوارضی که می گیره حداقل نظافت را در روزهای بحرانی درست انجام بده . لطفاً رسیدگی کنید.
  • با سلام جلوی راهنمایی و رانندگی واقع در سایت اداری مردم تجمع زیادی داشتند تو این وضعیت قرمز کرونایی بلکه پلیس فکرمی کنه کرونا انجا نیست و اگر هم بیاد اونو جریمه می کنه که اصلا اهمیت
    نمی داد توصیه می شودکه اخبار را در مورد وضعیت قرمزکرونا در استان جدی گرفته ، اول ایمنی بعد کار.
  • از رسانه محترم شما خواهشمندیم گزارشی مربوط به طرح گردشگری شوکت آباد و اجرا نشدن آن از مسولان مربوطه تهیه فرماید.
  • با سلام به مسؤلین محترم فضای سبز چند ماه است درختان خیابان طالقانی ۹ حاشیه بهزیستی سابق آبیاری نشده درختان در حال خشک شدن هستند.
  • از بنیاد مستضعفان خواهشمندیم نسبت به واگذاری زمین های اطراف دیوار یخی خیابان محلاتی جهت احداث پارک در مجاورت این بنای تاریخی اقدام فرمایند. دعای خیر مردم همراهتان خواهد بود
  • من صدای عده ی زیادی از همشهریانم هستم که تقاضایی از آقای استاندار عزیز و زحمت کش داریم :خواهش میکنم خواهش میکنم در سطح استان قوانین سخت تری اعمال بفرمایید تا از اجتماعات در پارکها و دیگر جاها خودداری شود، چرا با وجود اینکه روز به روز آمار مبتلایان به کرونا در شهر بالا میرود باز هم شاهد برگزاری مراسم و دور همی های زیادی هستیم حالا که مردم به هر دلیل کمتر حساسیت بخرج میدهند آیا این وظیفه ی مسئولین نیست که جلوی این برنامه ها را بگیرند؟؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


سیل کم سابقه اردیبهشت ماه در خراسان جنوبی طبق برآورد اولیه حدود ۲۰ هزار میلیارد

بیشتر

آدینه – صبح دیروز مراسم گرامیداشت هفته معلم دانشگاه فرهنگیان با حضور مسئولان استانی و

بیشتر

اکبری – یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز آخرین ماه فعالیتش را سپری می کند واز

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت