پیام شما پنجشنبه ۶ شهریور

  • خوشم میاد که مرام افراد ولایی رو میشه در عملکردها دید بسیار استانداران اصولگرا داشتیم که نتونستن با هم گرایشات سیاسی خودشون در این استان کنار بیان و همیشه دعوا و مشکل و انتظار و … بوده اما یه استاندار اصلاح طلب و چند نماینده اصولگرا طوری تو استان با هم کار می کنند که همه از اینها فقط ولایتمداری و خدمت به نظام و مردم رو درک می کنند و لاغیر.
  • آقای زیبا کلام حرف جالبی زده بودند هر چند مواضع سیاسی ایشون رو اصلا قبول ندارم و اینکه بعضی وقتها گفته می شه قرار ایشون کاندیدای ریاست جمهوری بشه هم واقعا در قد و قامت این فرد نمی بینم اما اینکه گفته بودند اگر آقای خاتمی هم بیاد مردم مشارکت نمی کنند درسته دلیلش اینه که هر کسی رو که می فرستن به جای اینکه به مردم خدمت کنه به خودش و حزب سیاسی خودش کمک می کنه هنوز البته فرصت هست و عملکرد مجلس و دولت می تونه خیلی از اتفاقات رو برای انتخابات خرداد ۱۴۰۰ رقم بزنه البته اگر بخواهند مشارکت زیاد شود.
  • لطفا خانه میسازید مدرسه هم بسازید منزل ما مهر شهر مدرسه کنار خونمون رفتم مدرسه اسم بچه رو بنویسم مدیر با لحنی خاص و با صدای بلند میگه اسم بچه شما رو نمی نویسم چون جا نداریم و ظرفیت کلاسها بالاست، اگه قرار وسط بیابان برای مردم خانه بسازید و امکانات نداشته باشه و همه امکانات اطراف محله های خودتون باشه لطفا زحمت نکشید ما بچه هامون می فرستیم مدرسه شعورشون و سوادشون برود بالا ولی متاسفانه بعضی از برخوردها … تا با اعتراض ما مواجه میشن میگن تقصیر دولت مردم تو مهر شهر روی هم ریختن.
  • با سلام تو رو خدا مسئولین یک فکری بحال ما که هنوز نیازمند تهیه گاز مایع هستیم بکنند، هر روز یک صف طولانی و بعد دست خالی برگشتن به منزل. در هیچ شهرستانی اینجوری برای گرفتن یک کپسول گاز نباید دردسر بکشیم، جز بیرجند! توروخدا فکری بحالمون بکنید.
  • در مورد بیمارستان مهرشهر که سال گذشته کلنگ آن به زمین زده شد از مسولان بهداشت و درمان پیگیری فرمایید که در چه مرحله ای قرار دارد؟

*سلام نسبت به زمین های کنار فنی وحرفه ای باتوجه به ماهیت روزنامه ازمسئولین مطالبه گری کنید رفت و امد نمایندگان زمین ها بعد از پیگیریهای چند ساله جواب نمیده شما روشنگری کنید که علت کجاست چرا باتوجه به اماده بودن تمام شرایط فکری به حال صاحبان که اکثرا از افراد طبقه پایین جامعه ان شما از مسئولین واقعا بخواهید

  • آوای عزیز سلام از شورای شهر بیرجند تقاضا دارم به پاس خدمات بی بدیل و بیاد ماندنی آقای معتمدیان استاندار محبوب مکانی را بنام این سردار خدمت نامگذاری نمایند تامکتب خدمت ایشان درسی باشد برای همه خادمان اهل عمل والسلام.

*سلام . خواستم از طریق روزنامتون از متصدی نانوایی واقع در عدل ۲۳ با توجه به شیوع کرونا با نصب کارتخوان (پین پد) و دستورالعمل های بهداشتی که در نانوایی اجرا کردند تشکر کنم.کاش بقیه نانوایی ها هم اجرا کنن.

  • با سلام در محل تقاطع بقیه ا… و بلوار شعبانیه ضلع جنوبی مسجد حضرت زینب (س) محل پارک کامیون و ‌تانکرهای سوخت رسانی و ماشینهای سنگین شده و علی رغم آلودگی‌ها و گرد و خاک و از بین بردن آلبوم و زیبایی شهری امکان خطر انفجار به واسطه سهل انگاری بعضی از رانندگان به خاطر جوشکاری بدون احتیاط در این محل وجود دارد لذا از همه مسئولانی که در این رابطه مسئولیت دارند خواهشمندیم نسبت به انتقال این کامیونها به محل مناسب و اقدام مناسب جهت سد معبر و یا هر اقدامی که از ورود وسایل نقلیه سبک و سنگین به این محل جلوگیری می‌شود مانع گردند قابل به ذکر است تنها اقدام تا کنون فقط جریمه از ناحیه پلیس بوده که باز دارنده نبوده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


سیل کم سابقه اردیبهشت ماه در خراسان جنوبی طبق برآورد اولیه حدود ۲۰ هزار میلیارد

بیشتر

آدینه – صبح دیروز مراسم گرامیداشت هفته معلم دانشگاه فرهنگیان با حضور مسئولان استانی و

بیشتر

اکبری – یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز آخرین ماه فعالیتش را سپری می کند واز

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت