پیام شما پنجشنبه ۶ آذر

  • یک همشهری در ستون پیام های مردم گفته بودند در دو سال گذشته استان واقعا کمترین مساله سیاسی را داشته و همه چیز آرام بوده است من به حرف ایشون باید اضافه کنم اگر آقای معتمدیان و تیم سیاسی اش فضای استان را آرام و بی حاشیه نگه نمی داشت که توسعه آن هم با آن شتاب امکان پذیر نبود . اولین اصل برای پیشرفت هر جایی فضای آرام و فارغ از دغدغه های غیر توسعه ای است . امیدوارم استاندار جدید هم این سیاست را داشته باشند و سیاست اصلی ایشون مردم داری باشد. مردم قدردان خدمات خادمین خود هستند و وقتی مسئولان با صداقت پا به میدان بگذارند به خوبی همراهی می کنند.
  • با سلام پس از مدتها برای خرید مرغ رفتم ، در استانی که یکی از قطب های مهم تولید گوشت طیور است مرغ کیلویی ۳۷۰۰۰ تومان ؟!! بسیاری از مردم طعم گوشت گوسفند ، گوساله ، شتر وماهی رو فراموش کردن لطفا مرغ رو ازشون نگیرین . آیا فریادرسی هست ؟
  • پیشنهاد دارم اکنون که تعطیلی اصناف درجه ۲و۳و۴ و بعضا ادارات و بانک ها وموسسات تعطیل و یا با یک سوم و دوسوم … فعالیت دارند در واقع شهر تعطیل است حال وقت ضد عفونی کردن کوچه ها خیابانها بلوارها و میادین بعد از ساعت ۹ شب فراهم است اقدام به موقع وهما هنگ این مهم تاثیر بسیار بالایی همزمان با تصمیمات اتخاذ شده خواهد داشت .

*از سازمان ورزش و جوانان خواهشمندیم نسبت به ایجاد پیست کارتینگ، اتومبیل رانی و موتور سواری در زمین های مجاور ورزشگاه غدیر اقدام فرمایند.

*آقایان اگر وقت کردند صبح زود سری به کله پزیها هم بزنند که ازشلوغی مشتری باعث کرونا در بیرجند می شوند.

*سلام روزنامه آوای خراسان جنوبی.خطاب من به مسئولین بهداشت ودرمان کشور واستان در خصوص بیماری کرونا می باشد . ایران دربین کشورهای دنیا به نسبت جمعیت بالاترین مرگ و میر را دارد . اگر در حال جنگ با این بیماری هستیم باید تمامی امکانات کشور ومردم برای مبارزه و درمان این بیماری به کار گرفته شود .کشورهایی مانند چین ، ترکیه ُژاپن ، پاکستان ُ هند وبسیاری از کشور های دیگر چه روشهایی برای جلوگیری ودرمان استفاده می کنند که ما نمی توانیم . آیا هنوز زمان آن نرسیده کمی به فکر جان مردم باشیم تا روزی ۴۸۰ نفر ازبهترین عزیزان خودمان از دست ندهیم. چرا از تجربه کشور های دیگر استفاده نمی کنیم؟ چرا دارو وارد نمی کنیم. مسئول این آمار بالا چه کسی است ؟ حتما عزراییل مقصر است .

  • سلام. از اداره کل بازرسی می خواهیم با تبعیت از سیاستهای ریاست قوه قضائیه جلوی بی عدالتی ؛ در واگذاری زمین های
    مسکن ملی بیرجند قبل از گروه بندی همه کسانی که پرداختی کامل داشته اند را بگیرد. درست بود تعداد افرادی که گروه تشکیل دادند و کسانی که پرداختی کامل داشتند را فعلا هر پنج نفر یک شماره گروه بدهند و بعد زمینها را قرعه کشی کنند . به حتم هیچ مصلحتی بالاتر از رعایت عدالت نیست.

*با عرض سلام و خسته نباشید خدمت فرماندار محترم خوسف لطفا محور خاکی پردیس پروفسور یدالهی از مفاخر ایران را آسفالت نمایید تا بدینوسیله خدمتی به ایشان شده باشد. با تشکر

*خ مطهری تعطیله اما ترافیک مثل همیشه هست هیچ فرقی نکرده همه هم سرکارند این چه طرح ضد کرونایی هست.

*سلام وقت بخیر لطفاً درمورد الحاق شهرک بعثت (علی آباد لوله) به شهر و از همه مهم تر روشنایی جاده علی آباد لوله پیگیری داشته باشید اگر خبرنگاری به این منطقه بیاید از خرابی بلوک های میدان متوجه دید خیلی کم رانندگان در شب میشود متاسفانه هیچ کس پیگیری نمیکند حتی در راستای بیماری کرونا در کوچه بهشت ۱۲ انتهای کوچه انبوهی از زباله های بازیافتی جمع آوری میشود که میتوان باعث بروز بیماری حتی برای سگ ها و گربه ها شود چون انبوهی از ماسک‌های آلوده و دستکش هم وجود دارد ولی هیچ کس توجهی ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


سیل کم سابقه اردیبهشت ماه در خراسان جنوبی طبق برآورد اولیه حدود ۲۰ هزار میلیارد

بیشتر

آدینه – صبح دیروز مراسم گرامیداشت هفته معلم دانشگاه فرهنگیان با حضور مسئولان استانی و

بیشتر

اکبری – یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز آخرین ماه فعالیتش را سپری می کند واز

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت