پیام شما پنجشنبه ۳ مهر

*سلام ، هفته دفاع مقدس گرامی باد، باسپاس فراوان از استاندار محبوب و گرامی جناب مهندس معتمدیان و فرماندهی معزز سپاه انصارالرضا و دیگر عزیزانی که با برگزاری مراسم تجلیل از رزمندگان وپیشکسوتان دفاع مقدس باعث و بانی تجدید خاطره ای بیادماندنی و بی نظیرشدندکمال تشکر و امتنان را دارم مؤید و سربلند باشید.

  • آزمون عملی رشته تربیت بدنی در شهر بیرجند برگزار شد بعنوان شرکت کننده اصلا برنامه ریزی خوبی نداشتن در حالی ساعت آغاز بکار ۷ اعلام شده بودکار از ساعت ۸ با یک ساعت تاخیر به کندی شروع شد و هیچ امکانات رفاهی برای خانواده شرکت کنندگان مهیا نبود سرویسهای بهداشتی خیلی کثیف واکثرا خراب بود.
  • مسئولان چرا تکلیف اراضی موسوی رو مشخص نمی کنید چرا بعضی از مردم معرفی نامه دارن ولی الان گفته میشه تعداد زمینها کمتر است و بعد از ۷ سال هنوز تکلیف ما روشن نیست.
  • در تایید حرف خانمی که در مورد بیمار کرونایی گفتن، میخواستم از رییس محترم دانشگاه علوم پزشکی بپرسم چرا مریضای مشکوک به کرونا رو که بستری میکنن چرا همون اول تست کرونا ازشون نمیگیرن؟ چرا بعد از چند روز که بستری هستن تست میگیرن؟ که اون وقت اگر مثبت باشه بقیه رو در خطر میندازن و اگر هم نداشته باشه تو اون چند روز از بقیه میگیرن.
  • با سلام فرماندهی محترم نیروی انتظامی خواهشمندیم نسبت به حاشیه های شهر بیش از پیش نظارت کنید و گشتی ها را اضافه نمایید تا قبل از آن که اتفاق های ناگواری رخ بدهد یا اینکه به زحمت زیادی بیفتید. فضا رو برایشان نا امن کنیدنه آنها استان را نا امن کنند آنها حاشیه شهر و جای امنی می دانند و برای خرید و فروش و حمل مواد بخصوص شهرک چهکند و قسمت …که از اواخر شب ماشین هاشون رو می زنند داخل خانه و تا اذان صبح درگیرند.

*سلام. دولت محترم من راننده آژانسم. کرایه آژانسها سال به سال افزایش میابد. اجناس کالاها ثانیه به ثانیه درآمد ثابت یا سرمایه نداریم سال به سال کالا تهیه کنیم. چرا بیمه خودرو، قبوض آب و برق، گاز، بیمه تأمین اجتماعی افزایش می دهید؟چرا؟چرا؟ اینها که مردم گران نمی کنند فقط دست شما درکاره … درآمد ماهی به ۷۰۰ هزار تومان نمی رسد اون هم اگر تصادف و جریمه یا به خرابی خودرو بر نخوریم فشار روحی روانی تا کی چرا تاکسی و آژانسها حمایت نمی کنید. درآمدمان از کارگر سرگذر هم کمتره . کارمند حقوق ثابت دارد میتواند برنامه ریزی داشته باشد. خدایی نکرده خودرو خراب شود مجبورم از وعده غذایی بگذریم درحدی که ازگرسنگی تلف نشویم

  • سه هفته شده ۳۰۰ دانش آموز رو آوردن شمال شهر هنرستان … تو این وقتی که اینترنت و تلفن لازمه مدرسه بدون تلفن و اینترنت هست. به هرکی هم می گی پاسخگو نیست. آقای استاندار و فرماندار به دادمون برسید.
  • ضمن تشکر از مسئولین برگزاری مراسم تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس تصاویر را که در روزنامه دیدم دلم سوخت که نبودم کاش در فضای باز گرفته می شد چرا که اگر دقت کردید حضرت آقا هم حتی حاضر نشدند روضه هر ساله را با جمعیت در سالن مسقف بگیرند و فقط ایشان و مداح بودند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


بهروزی فر – در مجموعه سازمان، بخش های مختلف بسته به نوع کار و اهمیت جایگاه

بیشتر

سلام. آوای عزیز این روزها متاسفانه شاهد ترویج استعمال دخانیات در بین نوجوانان و دختران

بیشتر

بیشترین تصادفات درون شهری استان از آغاز امسال مربوط به بیرجند با ۶۷ درصد بوده

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت