پیام شما پنجشنبه ۲۹ آبان

  • سلام پیشنهاد می کنم یک پویش با عنوان کاسه های داغتر از آش در استان تشکیل بدیم و کارشناسان و مسئولینی که از قانون هم جلوتر می روند وقتی مسئولین بالادستی این کار رو نمی کنند خودمان معرفی عمومی کنیم. رفتم یک اداره ای مدیرکل می گه حق با شماست ولی کارشناسم نمی ذاره. به نظرم که اون مدیرکل بی عرضه رو باید دار بزنن و اون کارشناس رو هم تبعید که وقتی می دونن حق با مردمه اینطور برخورد می کنن اگر بخوان ذره ای مساعدت کنن که خیال محاله . اگر این پویش اتفاق بیفته خیلی از مشکلات حل می شه.
  • سلام لطفا در رابطه با مسکن ملی شهرستان قاین پیگیری بفرمایید! زمین داخل روستا را دادن با درصد وام شهری و اینکه هزینه زیرساخت رو گفتن باید نفری ۶ میلیون تومن پرداخت کنین وگرنه پروانه نمیدن.

*سلام … با توجه به اینکه در حال حاضر موضوع اصلی مهار کرونا می باشد آیا وقت آن نرسیده فکری به حال محل تجمع کارگران فصلی واقع در چهار راه بهشتی بردارید؟

*سلام از روزنامه محترم آوا یه خواهش دارم، یک روز محض ثواب خدا هم که شده، برو پای درددل پرسنل بخش خصوصی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند بشین و فقط گوش کن، مطمئن باش تا سالیان سال،مطلب برای نوشتن داری. در اقدامی جدیدتر،در بحث دورکاری مراکز بهداشت،عنوان شده فقط پرسنل رسمی می تونن برن دورکاری، نیروی بخش خصوصی حق استفاده از دورکاری رو ندارن. آقایون ستاد کرونا، شما خود اشاعه دهنده کرونا در استان هستید، الکی دنبال علل افزایش نباشید. شما که نمی تونید زیرمجموعه خودتون رو مدیریت کنین، چطور توقع مهار و یا مدیریت کرونا رو دارین. چرا نیروی بخش خصوصی حق استفاده از دورکاری رو نداره؟

  • جناب آقای استاندار خیرمقدم عرض می کنم من از طرف اهالی مهرشهر خیابان ابن سینا ۹ خدمت شما عرض
    می کنم که مدت ۱۰سال هست همه جا را آسفالت کردند بجزمحل ما خواهشمندم دستور فرمایید به درد دل ما گوش کنند قبل زمستان.

*تو این وضعیت اقتصادی و با این حقوق پایین توان پرداخت اقساط مهریه وجود نداره. تو رو خدا به داد ما که داریم سکه پرداخت می کنیم برسید.

  • می گویند چوب خدا صدا ندارد/ گر بزند دوا ندارد. بیاییم ضمن رعایت دستورالعملهای بهداشتی ( شستن دست و صورت ) که از سنت های دینی ماست کمی هم به اعمال و نیت های بد گذشته و حال مان برسیم و به قول معروف کلاه خود را قاضی کنیم چه کرده ایم که خداوند همه را در عذاب سخت گرفتار کرده و شده است روز قیامت همه از هم فرار می کنند. همه مسئول بوده ایم از مسئولین تا علمای دین و مردم گرفته ، چون امر به معروف ونهی ازمنکر را به شکل اصلی آن که احیای احکام شرعی دین بوده را فراموش کرده ایم یعنی اینکه نه کسی را به زور به بهشت برده ایم و نه کسی را به زور به جهنم برده ایم بلکه آن طور که باید و شاید در احکام دین هم پافشاری و با عملکردمان مشوق خوبی برای دینداری نکرده ایم چرا که چهل سال از عمر انقلاب اسلامی ریزش ما از رویش مان در دین کمتر شده است.
  • سرنوشت ساخت برج هنر و تفکیک ارگ کلاه فرنگی از قسمت اداری که از دستورات استاندار قبلی بود و تا کنون اجرایی نشده است به کجا انجامید؟ لطفا استاندار جدید پیگیری فرمایید.

*از اداره راه و شهرسازی، اداره حمل و نقل جاده ای استان و شهرداری بیرجند خواهشمندیم در کاری جمعی و جهادی نسبت به زیباسازی تقاطع بعد از پلیس راه بیرجند اقدام فرمایند. آیا این تقاطع در شأن ورودی مرکز استان است؟

  • عدم رضایت مردم و ارباب رجوع از دستگاهها یک واقعیت انکارناپذیر است جهت استحضار استاندار محترم هرچند فکر کنم دستگاه‌های نظارتی و بازرسی هم در استان خنثی عمل می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


بهروزی فر – در مجموعه سازمان، بخش های مختلف بسته به نوع کار و اهمیت جایگاه

بیشتر

سلام. آوای عزیز این روزها متاسفانه شاهد ترویج استعمال دخانیات در بین نوجوانان و دختران

بیشتر

بیشترین تصادفات درون شهری استان از آغاز امسال مربوط به بیرجند با ۶۷ درصد بوده

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت