پیام شما پنجشنبه ۲۰ شهریور

  • با سلام به مسئولین روزنامه آوا و با تشکر از اینکه حرف مردم را می زنید اما یادآوری می کنم شما رسالت تان بیشتر از چاپ حرف مردم، ورود ویژه به خیلی مسائل است. مثلا خبرنگاران زبده پایتخت که به خیلی از مسائل ورود کرده و افشاگری می کنند. اگر رسانه ها این وجه کارشان را توجه نکنند فساد در جامعه سیستماتیک می شود یک زمانی آوا به مقوله دست های پشت پرده اقتصاد استان و باندی که تصمیم سازی در راستای منافع خود می کرد، داشت اما رها کرد هر چند که حالا اوضاع استان خیلی بهتر شده است اما هنوز در خیلی حوزه ها نیاز به حضور ویژه خبرنگاران است.
  • چند وقت پیش در روزنامه زده بودین برای حوزه راه بیرجند – مشهد دارند کار می کنند من راننده جاده هستم تفسیر حرف شما را فقط می توانم ساده اندیشی بدانم. اگر مثل من هر روز در این جاده تردد می کردید متوجه می شدید که جاده را گذاشته اند که هر روز فقط مدیران بیایند عکس بگیرند و بعد وعده های توخالی بدهند. چند وقت پیش زده بودید تا شهریور جاده تمام می شود بروید نگاه کنید تمام شده یا نه؟ آقای استاندار فکر کنم پول که به دستگاه ها می دهند فکر می کنند کار می شود نمی دانند اوضاع فقط شعاری است اگر درست می گن هر چند کیلومتری که اضافه می شه اعلام کنن که مردم بدونن چقدر کار شده.
  • ۱۸ دستگاه برتر را وقتی دیدم چند تای آنها دقیقا همانهایی بودند که با عملکردشان خون مردم را در شیشه دارند. فکر کنم لازم است یک توضیحی در مورد نحوه انتخاب داده شود و عنوان شود چه کسی اینها را انتخاب کرده. برخی از این ادارات را اعلام نمی کردید مردم بیشتر به آرمان هایی که شهید رجایی در خدمت کردن به مردم مد نظر قرار داده بود امیدوار می ماندند.

*سلام سیل آمد و خساراتی وارد کرد دریغ از یک استعفا یا حتی عذرخواهی. استاندار با مسببان آن لطفا برخورد کنند‌. نقش برخی ادارات … چیست ؟

  • در چهلمین سالگرد دفاع مقدس هستیم و هنوز حالا آن هم به همت استاندار مبلغی برای طراحی باغ موزه تصویب شد. در حالی که در همه استان ها باغ موزه را افتتاح کرده اند.
  • مگر بنگاه املاک چقدر درآمد داره که فقط تو خیابان نرجس به فاصله ۴۰۰ متر ۱۶ بنگاه املاک وجود داره.
  • شورای شهر بیرجند بهتره تا تکلیف پروژه های پرهزینه ای که نیمه تمام رها شده تا پایان نیافتن کار شهردار روشن نماید. فرهنگسرای بلوار صیاد، پارک جنگلی بیرجند، برج هنر، پارک هایی که در گذشته کلنگ زنی شده، شهرک صنوف آلاینده، میدان اجتماعات که منجر به خرابی بازارچه ابوذر و ساختمان نگارخانه شد اما هنوز هیچ کاری نشده، منتظر اقدام عمرانی شماست.
  • آقای استاندار و مسئولین مربوطه خواهشمندیم فکری برای احداث پارک برای ما مردم شهرک بعثت بردارین بچه های ما چه گناهی کردن.
  • نماینده محترم بیرجند و درمیان در مجلس شورای اسلامی لطفا سری هم به پایگاهها و مراکز بهداشتی بیرجند بزنید شاید به برکت حضور شما کمبود شدید نیرو که یا توجیه شده یا با وعده
    بی پاسخ مانده برطرف گردد.
  • علیرغم اینکه مسئولین آموزش و پرورش اعلام کرده اند که حضور دانش آموزان الزامی نیست ولی هنوز از آموزش مجازی در شبکه شاد خبری نیست و بعضی از مدارس سعی در راضی کردن والدین و هدایت آموزش به صورت حضوری دارند.
  • چطور عزاداری برای دو روز در فضای سربسته ایراد دارد اما درس خواندن برای هفته ها در کلاس ایراد ندارد !
  • در افزایش قیمت ها که ساعتی و یا دقیقه ای شاهد آن هستیم تنها کالایی که هیچ تغییری نکرده عناب هست. در صورتی که قیمت سم چندین برابر و دستمزد کارگران هم بیشتر شده.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


سیل کم سابقه اردیبهشت ماه در خراسان جنوبی طبق برآورد اولیه حدود ۲۰ هزار میلیارد

بیشتر

آدینه – صبح دیروز مراسم گرامیداشت هفته معلم دانشگاه فرهنگیان با حضور مسئولان استانی و

بیشتر

اکبری – یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز آخرین ماه فعالیتش را سپری می کند واز

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت