پیام شما پنجشنبه ۲۰ آذر

  • در خصوص دیدگاه حضور دانشگاهیان در طرح های اجرایی من معتقدم دانشگاه در این خصوص اقدامات خوبی انجام داده مثل آماده سازی طرح آمایش استان همکاری در طرح تاپ نوین سند توسعه شهرستانهای استان اما مدیرا ن اجرایی ما کمتر به این مقوله ها توجه دارند.
  • باسلام خدمت استاندار محترم جناب استاندار خواهشاً حرف مردم شهرک چهکند رو بشنوید نزدیک عید و هفته دولت میشه قول میدن راه چهکند به بلوار پیامبر اعظم(ص) متصل میشه ولی فقط وعده هستش الان ۳سال بیشتر هست ک می‌خوان این راه رو متصل کنن همه کاراش انجام شده یک عدد پل فقط مونده و روکش آسفالت از شما خواهش میکنیم پیگیر این راه باشید.
  • سلام برای پایه دو چهار ماه پیش ثبت نام کردم و نزدیک به یک میلیون و دویست هزار تومان پول واریز کردم ولی هنوز خبری از برگزاری کلاس ها نیست لطفا مسئولین رسیدگی نمایند.
  • از استاندار محترم خواهشمندیم به پروژه نیمه تمام سالن فرزان خیابان محلاتی رسیدگی فرمایند. چندین سال پیش این مکان در آتش سوخت و هنوز بازسازی نشده است.

*جا دارد از فرمانده بسیج ناحیه بیرجند که بجای دیدار با روسا که بازتاب و منافع بیشتری دارد. جهت تجلیل ازنیروهای گمنام بهداشت به مرکز سلامت چهکند تشریف آورده بودند تشکر کنیم. بلواقع بسیج نشان داده است بخاطر اسلام و مسلمین هرجا نیاز باشد با جانفشانی و شجاعت حاضر می شوند.

  • باسلام آقای استاندارتشکیل بخش سرداران به مرکزیت دهک نهبندان اقدام خوب و به جایی است ولی چرا روستاهای ابراهیمی کلاته میر و سید مراد که فاصله آنها تا مرکز بخش سرداران و شهرستان نهبندان بیش از ۷ برابر با شهرستان سربیشه می باشد این سه روستا به علت بعد مسافت خواهان الحاق به سربیشه می باشند لطفا استانداری اقدام نماید.
  • از استاندار و رئیس شرکت گاز و بنیاد علوی و رئیس بنیاد مستضعفین و رئیس بسیج سازندگی تقاضا دارم به داد ما اهالی روستای محروم و مظلوم پیرزنوک از توابع شهر قهستان بر سید سه سال شده لوله گاز را آورده زیرخاک کرده ورفته اند وکسی بسراغ ما نیامده است.
  • با از بین رفتن کوره های آجرپزی در بلوار پیامبر اعظم ، بیرجند دچار آلزایمر فرهنگی خواهد شد . اداره میراث فرهنگی بیرجند جلوی از بین رفتن نمادهای واقعی و قدیمی بیرجند را بگیرد و این کوره ها مرمت و نورپردازی شود.
  • در خصوص دیدگاه نقش دانشگاهیان در توسعه استان یکی از مسائل این نخبه گان چه کسانی هستند که در دایره مشاور مدیران قرار می گیرند معیار نخبگی چیست؟ نخبگی در هر حوزه ای با حوزه ی دیگر متفاوت است. نگاه کمی به هر مسئله ای پدر این مملکت را درآورده.
  • سلام خدمت شهردارمحترم بیرجند میدان اول مدرس دریچه جوی آب دور میدان سمت بیست متری غربی انقدر ترق وتروق داره اعصاب همه کاسبا را داغون کرده حتی صداش داخل بانک می رسه چندبار آمدند درست کردند ولی هیچ فرقی نکرده بایک تکه موکت کهنه یا یک تکه لاستیک درست نمی شه واقعاکسی بفرستین که برای همیشه بتونه درستش کنه. باتشکر
  • ایجاد کارخانه فولاد قاینات هر چند در نگاه کلی به صلاح کشاورزی و شرایط بی آبی منطقه نبود اما حالا که اجرائی شده انتظار می رود اهالی مناطق اطراف در اولویت استخدام قرار گیرند چرا که اقتصاد کشاورزی آنها با ایجاد این صنایع آب بر به خطر می افتد از نماینده محترم قاین به جد می خواهیم پیگیر این موضوع باشند و نتیجه را هم از طریق آوا به ما اطلاع دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


سیل کم سابقه اردیبهشت ماه در خراسان جنوبی طبق برآورد اولیه حدود ۲۰ هزار میلیارد

بیشتر

آدینه – صبح دیروز مراسم گرامیداشت هفته معلم دانشگاه فرهنگیان با حضور مسئولان استانی و

بیشتر

اکبری – یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز آخرین ماه فعالیتش را سپری می کند واز

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت