پیام شما پنجشنبه ۱۳ شهریور

  • مایه تاسف است که در روستای تخته جان با یازده شهید گلگون کفن کم کاری شده است اما روستاهای اطراف با وضع بودجه ی فعلی ، امروز زمین چمن مصنوعی احداث می کنند و فردا پایگاه اورژانس و …
  • گرانی بیداد میکنه . کسی هم پاسخگو نیست . شش گلابی ۲۴ هزار تومان!!!
  • برای واکسن نظام وظیفه رفتم مرکز بهداشت میگن واکسن مننژیت مدتی شده نداریم فقط کزاز زدند.مسئولین چکار میکنن ؟ سلامتی بچه ها مهم نیست؟
  • ضمن تشکر از اقدامات خوب هفته دولت کاش بازسازی بافت فرسوده فراموش شده فرزان (خیرآباد) هم در این طرح ها جای داشت ظاهرا پرونده این طرح هم مثل خود محله زیر خاک مدفون شده است.
  • جناب آقای استاندار سلام شهر بیرجند شده تستر کشور عزیزمان، هرقانونی که بخواد تو ایران انجام بشه ، اول تو بیرجند کلید می خوره ، تواین شرایط بد اقتصادی و اوضاع وخیم کرونا با توجه به قرمز بودن شهر بیرجند از نظر کرونا، تدبیر مسؤلین محترم استانمون منجر به همه گیری بیماری منحوس کرونای مردم شهرمان می شود. مسئولین شهر بیرجند ، با لحاظ نکردن آمار بالای روستا نشینی ، توزیع گازمایع رو قطع کردن و اینجور باعث شلوغی و ازدحام جمعیت تو محلهای توزیع گاز ، آقایان نظام سلامت استان ، شما هرچه تلاش بکنید ، برخی بی تدبیری ها همه تلاشتان را با این تدابیر بر باد خواهند داد. دست مریزاد
  • قابل توجه شهردای، شورای شهر، سازمان تبلیغات و اداره فرهنگ و ارشاد، ائمه و مناسبت های مسلمانان جایگاهی در نامگذاری میادین و کوچه خیابانهای این شهر ندارند از هر نوع کوه وگل بلبل استفاده میکنند دریغ از این مایه تاسفه.
  • از شبکه استانی چنین متوجه شدیم که محرم تنها در یک منطقه از استان برگزار میشه. این همه مقام و افتخار را بیان میکنند اما کیفیت برنامه ها فرقی نکرده.فیلما ومستندها وبرنامه ها عمیق نیستن کیفیت ندارند. فیلمارو نیروی خارج استان می سازه شعار توجه به داخل چیه که صداسیما میگه. این همه مقام که نشون میدن کیفیت عوض نشده. مردم هم چون نگاه نمیکنن نظری نمی دن روزنامه ها هم سکوت مسئولان هم. خب این بیت المال حق مردم.
  • آوا جک سال را منتشر کردی که جناب امام فرمودند اصلاح طلبان همچنان شانس پیروزی در انتخابات را دارند جسارتا کسی نیست بپرسد با کارنامه آقای روحانی می خواهید رأی بیاورید و یا با عملکرد آقای عارف ؟
  • با سلام اداره کل راه و راهداری لطف کنند قبل از آنکه اتفاقی برای شهروندان در مسیر انتهای خیابان شهید آوینی به سمت اداره راه بیفتد لا اقل دو طرف خیابان را آسفالت نمایند.
  • با سلام پس از سالها مشاهده یک گریدر در سایت اداری خوشحالمان کرد فکر کردیم آسفالت خیابان را شروع کردند ، اما مانند سال قبل کمی آب پاشی و تیغ زدند و کمی هم صاف کردند و گذاشتند و رفتند نا سلامتی اینجا سایت اداری است.
  • از دست اندکاران هیئت محترم ابوالفضلی که زمینه مراسم باشکوه عزاداری همراه با رعایت پروتکل های بهداشتی در دهه ی اول محرم را فراهم نموده و زحمت زیادی کشیده اندکمال تشکر را دارم. اجرشان با امام حسین(ع)
  • ریاست محترم بانک … گرفتن مبلغ صدهزارتومن برای تفکیک آپارتمان ها و مبلغ پنحاه هزارتومن برای بازدید کارشناس توسط بانک بعد از صدور سند و بازدید اداره ثبت و اسناد بخاطر گرفتن یک وام شصت میلیونی که با این شرایط تورمی درصد ناچیزی از قیمت آپارتمان میباشد و معطل کردن ارباب رجوع در این شرایط کرونایی نشانه چیست؟ بدون هیچ توضیح قانع کننده ای فقط بلدید به روشهای مختلف پول بگیرید به همشهریهای عزیزم توصیه میکنم اصلا سراغ وام مسکن نرن هم ناچیزه هم هزینه های جانبی زیادی داره.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


بهروزی فر – در مجموعه سازمان، بخش های مختلف بسته به نوع کار و اهمیت جایگاه

بیشتر

سلام. آوای عزیز این روزها متاسفانه شاهد ترویج استعمال دخانیات در بین نوجوانان و دختران

بیشتر

بیشترین تصادفات درون شهری استان از آغاز امسال مربوط به بیرجند با ۶۷ درصد بوده

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت