پیام شما پنجشنبه ۱۰ مهر

  • سلام آقای رئیس جمهور چند وقت پیش گفتند مردم سکه و دلار نخرند و برای سرمایه گذاری به سراغ بورس بروند. خواستم از طریق شما از ایشون تشکر کنم بنده به سفارش ایشون کل پس انداز خودم و خانواده پدر و همسرم یعنی حدود ۱۰۰ میلیون رو در بورس ریختم و با اجازه شما تا امروز ۳۰ میلیون ضرر داده است خواستم بگم حاج آقای روحانی بالاغیرتا اگر شما چیزی نگین کسی گله نمی کنه ولی وقتی حرف می زنین خیلی آدمای زود باور مثل من متاسفانه اعتماد می کنند و می گویند نمی شود که یکی دیگه تو مملکت به این راحتی حرف الکی بزند و به توصیه های شما عمل می کند و جسارتا اگر به تدبیر دولت بر نمی خورد بدبخت می شود لطفا پروژه سکوت را هم برای خود و اعضای محترم هیئت دولت افتتاح کنید فکر کنم عواید خوابی برای مردم داشته باشد علی برکت ا…
  • سلام ۲۵ روز از بازگشایی مدارس می گذرد ولی دانش آموزان پایه پنجم دبستان جهانفر دستگرد نه معلم دارند و نه درشبکه شاد عضو هستند. مسئولین فکری به حال بچه های ما بکنند …
  • در رابطه با سرمقاله کرونای روحی، متاسفانه مثل قدیما برای اینکه بچه ها از خانه بیرون نروند برخی بزرگترها می‌گفتند اگر بری بیرون مثلا آقا دزده تو را با خودت میبره و یا چنین می شود و چنان می شود، امروزه هم به دلیل بی تدبیری نادرست و با فرهنگ سازی غلط، مردم را ترسانده اند و برنامه رسانه ما هم شده کرونا و برخی خبرهای
    نا امید کننده که مثلا از واکسن کرونا خبری نیست و مردم باید با این شرایط عادت کنند و یا اینکه فلان علائم فردی شاید نشانه کرونا باشد و از این دست مسائل، لذا با توجه به شرایط موجود و عدم رعایت مسائل بهداشتی حتی در برخی مراکز درمانی و داروخانه ها، نانوائیها، فروشگاه ها و… و از سوی دیگر عدم برخورد جدی با متخلفین، این موضوع برای عده ای عادی و عده دیگر رعب آور شده.
  • سلام آوا از مسئولین پیگیری کنن که چرا اجاره خونه اینقدر بالا رفته من یه شوهر بیکار دارم مستاجرم خودم خرج زندگی رو میدم دیگه کم آوردم تو روخدا صدای ما بی خونه هارو بشنوید.
  • سلام . میخواستم مشکل مرا پیگیری کنید ما قبلا گاز داشتیم بخاطر اینکه به دو اتاق دیگرگاز وصل کنیم کلی هزینه کردیم باز بعد از بازدیدکارشناسی ازیک لوله ایراد گرفته شد که برطرف کردیم و قرار شد کارشناسی تایید کند باز باید هزینه پرداخت کنیم برای بازدید مجدد آیا درست است این کارسازمان؟
  • در خصوص سرمقاله کرونای روحی آقای هرم پور از دست به قلمی سخن می گویم که جرئت دارد عشق به هم نوع دارد شهامت گفتار دارد واین خیلی برای نا امنی ها و جو ملتهب سرنوشت ساز است ممنون دعایتان می کنم همه پنهان می کنند کرونا گرفتن صد رحمت به بیماریهای خاص انگار با جنایت کاری ماسک زده روبرو هستم که اگر بفهمیم دوستمان فامیل مان همسایه مان کرونا گرفته چنان خیزی برمیداریم که نکنه لباسش، نفسش به ما به خورد. همه خواهیم گرفت این دیگه به سیستم ایمنی ما ورعایت نکات مراقبتی ربط پیدا می کنه.
  • سلام در خصوص صحبت دوست عزیزی که گفته بودند به قطار توسعه استان سنگ نزنیم آنچه که مشخص است توجه به جاده که یک مطالبه عمومی است و واقعا ۱۷ ماه از سیل گذشته و جاده همچنان خراب است باید گلی بر سر اداره راه زد اما اینکه همزمانی آن با تصویب راه آهن و توجه به برخی ملاحظات توضیح درستی بود که بالاخره بزرگان هر منطقه ای باید به آن توجه کنند و مسائل را اهم و فی الاهم کنند . انشاا… با توانی که استاندار دارد این قضیه هم حل خواهد شد و حساسیتی ایجاد نمی شود ولی واقعا کار رسانه و نمایندگی به لحاظ لزوم نگاه همه جانبه به مسائل واقعا سخت است خدا به شما توان و سلامتی بدهد تا بتوانید همچنان زبان گویا و رسای مردم محروم استان باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


یعقوبی – رئیس پلیس راهور استان خراسان جنوبی از اجرای طرح کنترل و برخورد با

بیشتر

غلامی – رئیس پلیس آگاهی خراسان جنوبی از شناسایی و دستگیری ۳۲ سارق با اجرای

بیشتر

بصیرت – مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی از ابلاغ مصوبه وزیر نیرو در

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت