یکشنبه ۷ مرداد ۱۴۰۳

پیام شما شنبه 6 اردیبهشت 1399

آوا جان نکنه شما هم در قرنطینه هستی که یک مطلبی برای این آموزش مجازی که بلای جون خانواده ها شده نمی نویسی اولا از معلمها که تازه قدرشون رو فهمیدیم تشکر می کنیم ثانیا یه کار ی بکنن مسئولین بابا من گوشیم آیفونه نمی تونم شاد رو روش نصب کنم بچه م باید بی سواد بمونه حداقل یه جایی معرفی کنن بریم روی گوشی هامون نصب کنن.
039 … 910
مطلب کارگاه آموزشی برای مدیران خیلی با حال بود ما استانداران زیادی داشتیم ولی کدومشون مثل آقای معتمدیان عمل کردند ؟ هیچکدوم پس لطفا پیگیر باشین تا این آدم پرتلاش از استان نرفته حداقل کمی مدیران از ایشون درس بگیرند تا استان همیشه مثل الان سرعت توسعه خودش رو حفظ کنه و کم نیاره.
870 .,,. 936
روستای بیدخت گازار از شهرستان بیرجند با وجود دکل در روستا از اینترنت پرسرعت محروم هستند و دیجیتال هم در روستا نمی گیره دانش آموزان و دانشجویان به همین دلیل باید بالا کوه ها برای دانلود فیلم های درسی بروند لطفا رسیدگی کنید چرا وقتی دکل در روستا است اینترنت پر سرعت نباشه در روستا الان ما باید با اینترنت وارد برنامه ها بشیم هیچی باز نمیکنه تو رو قرآن پیگیری کنید.
ارسالی به تلگرام آوا
سلام یکی دو روز پیش به یکی از شعب بانک … مراجعه کردم تقریبا نصف کارمندان ماسک نداشتن. نشانه گذاری برای رعایت فاصله هم نبود. شلوغ بود متاسفانه و خیلی نگران کننده….. بیشتر هم نگران خود کارمندان شدم. حداقل پلاستیک بزنید بین کارمند و مشتری
ارسالی به تلگرام آوا
با توجه به عدم دسترسی و عدم تمکن مالی شهروندان و قشر محروم و همچنین حضور افراد در جامعه جهت جلوگیری از شیوع بیماری کرونا چه خوب است در مسیرهای پرتردد با نصب دستشویی و مایع دست با کمک شهرداری، ارگانها و حتی مغازه داران به حذف این ویروس کمک کنیم با این روش می شود از حجم ضد عفونی کم کرد. در تمام مسیرهای پر تردد، پارک ها، بازار، بلوارهای پرتردد با استفاده از سیستم لوله کشی آب و فاضلاب مغازه ها ادارات
و املاک مسیر که حاضر به همکاری هستند با نصب یک مایع دستشویی و پرکردن آن توسط شهرداری کسبه یا خیرین به قطع زنجیره کمک کنیم چه بسا از ضد عفونی معابر مفیدتر باشد.
ارسالی به تلگرام آوا
گشتم نیست نگرد پیدا نمی شود حکایت اقلام یارانه ای ماه رمضانه.
۲۷۹….۹۱۵
با سلام و خسته نباشید خدمت استاندار محترم لطفا در خصوص ساخت و تکمیل پارک خطی مهرشهر نظارتی نمایید. انسان به امید زنده هست.
۳۵۸….۹۱۵
سلام علیکم خداقوت اینترنت مناطق عشایری” کجه و چاهنو” و روستاهای
بیدسکان و امرودکان فردوس ، خیلی ضعیف است و برای راه اندازی شبکه آموزشی ”شاد” دچار مشکل شدید هستند. عاجزانه خواهشمندیم پیگیری فرمایید
۵۷۵…..۹۱۵
خانم مسنی که هر چند آلزایمر داشت ولی معرفت یادش نرفته بود وقتی دید کارکنان یک پایگاه بهداشتی در پایین شهر سرشون شلوغه، برای شادی اونها یک کیک درست کرد و آورد. لطفا اصل نوع دوستی انسانها رو ببینید کاری به شرایط بهداشتی ندارم.
۷۲۴….۹۱۰
در شهرهای بزرگ هرکوچه را با نام آن می شناسند در صورتی که در این شهرهرکوچه را بایک عدد می شناسند که موجب بی احترامی به کوچه های مزین به نام شهید می شود و باید خود ادارات در نامه نگاری ازنام شهدا استفاده کنند همچنین در طراحی تابلوی کوچه اولویت به نام کوچه (شهید یا غیرشهید) داده شود و نه یک عدد.کاری که در تهران می شود.
۳۸۴….۹۱۵

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کاری – ثروت های یک منطقه، همیشه معادن و گنجینه و دفینه هایش نیستند، گاهی

بیشتر

سلام و عرض خسته نباشید. چند وقتی است که برنامه ها و پروژه های شهری

بیشتر

هدیه ویژه دولت رئیس جمهور شهید به اهالی بخش دستگردان با ابلاغ عشق آباد به

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم

فرم گزارش اشکال در سایت