یکشنبه ۷ مرداد ۱۴۰۳

پیام شما شنبه 21 تیر

  • سلام لطفا گزارشی از اتوبوس ها بگیرین با وجود اجباری شدن ماسک نصف بیشتر مسافرها ماسک ندارن وهیچ کس هم بهشون تذکر نمیدهد حتی خود راننده ها هم ماسک ندارم ، در حالی که همیشه اتوبوس ها شلوغه ویک مکان سربسته محسوب میشود واحتمال انقال ویروس کرونا واقعا زیاده، لطفا پیگیری بفرمائید.
  • از مسئولین درخواست می شود در مورد آینده بورس اطلاع رسانی کنند و توضیح بدهند آیا گرانی اجناس و دلار هم با بورس در ارتباط هست یا خیر؟
  • سلام آوای عزیز خسته نباشید دیروز توی خیابون جمهوری یک مأمور راهنمای و رانندگی با موتورکنار خیابون ایستاده بودن و انجام وظیفه می کردن متأسفانه ایشون لباس وظیفه به تن داشتن ولی کلاه به سرنداشتن ، تاجایی که من یادمه از قدیم چه سرباز ، چه سرهنگ ،چه سردار هنگام انجام وظیفه باید کلاه میداشتن و گرنه باهاشون برخورد می شد .آیا قانون عوض شده؟ اگه نه لطفا مسئولین تذکربدن.
  • سلام ازشهرداری منطقه 2 بابت نصب نورگیر میدان والیبال پارک توحید نهایت تشکر را داریم.
  • ما ساکنین خیابان لاله مهر شهر ماهی یکبار مجبوریم چاه فاضلاب منازل مان را تخلیه کنیم چرا کوچه های ما که آسفالت است به فاضلاب وصل نمی شود؟؟ گناه ما چیست که هزینه آسفالت را به موقع پرداخت کردیم!!
  • اعضاء شورای شهر به نظر شما فاصله ی 25سانتی متری قبرها در قسمت جدیدساز قبرستان بیرجند. از لحاظ حضور اقوام متوفیان و انجام امور مذهبی بدون مزاحمت با هم امکانپذیر است؟ هنوز قبرهای خالی فرصت چاره اندیشی را می دهد وگرنه مدتی دیگر باید طرح زوج و فرد را در آن قطعات اجرا کنید.
  • واقعا اگر گرفتن مالیات از خانه های خالی عملیاتی بشه.بعضی ها دندون طمعشون رو مجبورند بکنند و خانه ها را اجاره بدهند یا به قیمت مناسب بفروشند.فقط امیدواریم راههای فرار از قانون بعضی گرفته شود.
  • سلام پیشنهاد می کنم مردم بجای گرفتن مراسم ترحیم و عزا، عکس عزیز از دست رفته شان را در آوا منتشر کنند تا مردم هم با خبر شوند و هم فاتحه بخوانند و کسی درگیر ریسک کرونا در مجالس نشود.
  • سلام وعرض تشکر از زحمات بی دریغ رسانه آوا در این پنج ماه کرونا و پیامدهای ناشی از کرونا. بارها وبارها در پیامها از خطر ندیده گرفتن افراد در حفظ فاصله و زدن ماسک و موازین بهداشتی نوشتم و باز هم رسانه چندها بار مقاله ومطلب که خطر رفع نشده ولی دیدیم بعد عید فطر سفرهای بی مورد، مهمانی ، برپایی عروسی ، تجمع در آرامستان در تشیع جنازه ها ، رعایت نکردن ، به مسخره گی و لودگی گذر کردن و نتیجه آن خستگی ممتد پرسنل زحمتکش و جان برکف کادر درمانی بود که همگی خودشان و خانواده شان رو فدای جان مردم و نجات همشهری های خودشان کردن . آنها فرشته رحمت شدن پس دعا کنیم که خداوند جانشان رو از خطر مصون بدارد و مردم قدری از بی تفاوتی وخواب در بیاین و بفهمن این ویروس نیامده که بزودی دست از سرما بردارد باید تلاش کنیم باید مبارزه کنیم. لحظه ای غفلت نورزیم. سری به روستاهای اطراف بزنید تا هرچی می بنید ویلاها پر از مسافرهای صاحبان باغ ها از استان های مجاور که آمده اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کاری – ثروت های یک منطقه، همیشه معادن و گنجینه و دفینه هایش نیستند، گاهی

بیشتر

سلام و عرض خسته نباشید. چند وقتی است که برنامه ها و پروژه های شهری

بیشتر

هدیه ویژه دولت رئیس جمهور شهید به اهالی بخش دستگردان با ابلاغ عشق آباد به

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم

فرم گزارش اشکال در سایت