پیام شما شنبه ۱۴ تیر

  • با سلام و ادب محضر شما آیا بازدید حضوری از بیمارستان در حال ساخت شهر خوسف توسط نماینده محترم مجلس صورت گرفت و آیا مسئولین جهت خدا قوت با پیمانکار و یا نظارت بر حسن اجرای کار صورت گرفته آمده اند و نهایتا چند درصد پیشرفت فیزیکی دارد اینکه حق مردم است بدانند.
  • من و امثال من تا کی فرزندانمان را در خانه نگهداریم به خاطر کرونا و چگونه آنها را قانع کنیم دیگران که رعایت نمی کنند خیلی اشتباه می کنند.
  • ورودی بازار روز غفاری از سمت خیابان ظفر در تاریکی مطلق به سر  می برد و هیچ روشنایی ندارد و زنجیر راه بند ورودی باعث زمین خوردن چند تا از همشهریان در یک ساعتی که من اونجا بودم شد. لطفا رسیدگی کنید.
  • باسلام، چند روز پیش به ۱۳۷ تماس گرفتم و در مورد سگ های ولگرد اول بلوار بقیه ا… (عج ) صحبت کردم و آنها قول پیگیری دادند اما هنوز صدای سگ ها از آپارتمان های نیمه ساخت بدون متولی شنیده  می شود. نمی دانم این ساختمان ها کی آدم نشین خواهد شد.
  • با سلام خدمت مدیرعامل مخابرات وضعیت آنتن دهی تلفن همراه در شهرک امام علی (ع) بسیار ضعیف هست و از سال ۹۲ همین مشکل وجود داره. چندین مورد هم پیگیری شده گویا مشکل حل شدنی نیست چون دکل احداث شده در سایت در مسیر خطوط پروازی می باشد . چاره چیست ؟
  • آوای محترم پیشنهاد می کنم بجای اینکه نیروی راهور گاها کنار فلکه ها پست ایستاده اند بهصورت میدانی ورود جدی پیدا کنند تا جوانهایی که برای جان انسانها ارزشی قائل نیستند توی منگنه قانون بیفتند رانندگی شخصیت می خواهدکه بایدرعایت شود.
  • کاش همه مسئولین کشور مثل استاندار ما بودند که تک تک نقاط مناطق تحت مسئولیت شان را سرکشی می کردند و با مشکلات آنها آشنا  می شدند. کاش آقایان پایتخت نشین هم با لباس جهادی روی خاک و چهار زانو کنار مردم محروم  می نشستند تا محرومیت ها را لمس کنند دریغ که مردان بزرگ در
    گوشه ای نشسته اند و انسان های کوچک زمام امور را به دست گرفته اند.
  • سلام آوای عزیز اگر شهرداری اکیپی را تحت نظارت شخص شهردار به نام گروه عیب یاب و واکنش سریع منتصب کند خیلی از مشکلات جزیی و کلی مردم حل خواهد شد و اینکه مردم مرتب مشکلات خود را به صورت پیامک بیان کنند و ترتیب اثر هم داده نشود، مغایر رعایت تکریم ارباب رجوع است حرمت این مردم خدمت جهادی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


سیل کم سابقه اردیبهشت ماه در خراسان جنوبی طبق برآورد اولیه حدود ۲۰ هزار میلیارد

بیشتر

آدینه – صبح دیروز مراسم گرامیداشت هفته معلم دانشگاه فرهنگیان با حضور مسئولان استانی و

بیشتر

اکبری – یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز آخرین ماه فعالیتش را سپری می کند واز

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت