پیام شما شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۹

  • روزنامه آوا سلام لطفا از قول من خطاب به مسئولین بنویسید با پخش چند شعار از بلندگو در ایستگاه سلامت اتفاقی نمی افتد و جمعیت کم نمی شود لطفا برخورد قهری کنید اینکه شما دارین در موردش کار می کنین قیمت بنزین نیست، قیمت جون ما مردمه لطفا کمی جدی تر باشید بس که ماشین پلیس و بهداشت تو ایستگاه سلامت هست و هیچ محدودیتی انجام نمی شه همه فکر می کنن پیاده روی عمومی هست بیشتر مراجعه می کنن.
  • سلام جای تأسف دارد که یه نفر با خودخواهی و جهت پیشرفت شخصی با آبرو وفرهنگ یک جامعه بازی نماید بازی آقای خسرو منش به عنوان یک شهروند بیرجندی در سریال شبکه ۲ بسیار خوب است اما ایشان باید اول مطالعه لازم روی فیلمنامه انجام میدادن اونوقت بازی رو قبول می کردن کدوم بیرجندی به سمت مردم حمله ور میشه .
    چرا باید رفتاری رو انجام بده که انسان اولیه نامیده بشه.کدوم بیرجندی الان با لباس محلی که بعضی از روستاهای خاص در مراسم عروسی فقط برای رقص از اون استفاده میکنن در کشور تردد می‌کنه و اون رو میپوشه.کاش این هنرمند با کمی تحقیق و مشورت اهل فن بازی رو انجام میدادن و با آبروی مردم بازی نمی‌کرد.
  • سلام آوا دیروز در جایی بحث سریال بچه مهندس بود و انتقاداتی که به آن شده است. یکی از بیرجندی ها پیامی فرستاد تو گروه که واستون فرستادم جالبه بخونید: بیایید اینقدر زود دچار احساسات نشویم و یه مقدار همه ما ظرفیت و تحمل مان را بالا ببریم. با این تفاسیر اگر قرار بود سریالی مثل پایتخت در این شهر ساخته شود تا به حال همه عواملش را به دار قضاوت آویخته بودیم. اگر سریال نون خ در بیرجند ساخته می‌شد رفتارمان چگونه بود. چطورست که وقتی با دیگر شهرستان ها شوخی می‌شود همه به آن می خندیم و سالها ادای شخصیت‌ها و تکیه کلام ها و بعضا نقایص رفتارشان را محل شوخی قرار می‌دهیم. حال که یک همشهریان را در سریال آدمی کمی سخت و ناراحت نشان داده اند صحبت از توهین به میان می آوریم. اتفاقا همین رفتار و همین گله نشان می‌دهد که شاید این سریال روی نقطه ضعف درستی دست گذاشته و شاید ما واقعا آدمهای کم تحمل و زود واکنشی هستیم. لطفا به جای انتشار این مطالب کمی صبر کنیم و ببینیم در ادامه این سریال چه حرف اساسی برای گفتن دارد و آنگاه تیغ نقد را برداریم.
  • اینتزنت همراه اول در منطقه شمال شهر (خیابان نرجس) بی نهایت ضعیفه مسئولین محترم یه فکر اساسی نمایند اخیرا ًدر ضلع شمالی اتوبوسرانی دکل بزرگی هم نصب شده اما تاثیری که نداشته هیچ، ضعیف تر هم شده است.
  • باسلام خدمت استاندار محترم جناب آقای معتمدیان جناب عالی که فرد جهادی، دلسوز و فریادرس محرومین هستید درهرکجای استان سفر کردید قدوم حضرتعالی خیر و برکت توسعه و عمران آبادانی بود توفیقات شما و تمام مسئولین نظام مقدس جمهوری اسلامی را از ایزد منان خواستاریم. جناب استاندار روستای نوغاب بخش مرکزی شهرستان درمیان طبق محاسبات آماری فعلی هزار و صد خانوار ساکن و قریب به پنج هزارنفرجمعیت یعنی یک شهر ما شهروندان ساکن از حضرتعالی ارتقای این روستا را به شهر خواستاریم این روستا از عهده دهیاری خارج است و اعتبارات روستایی پاسخگوی این جمعیت نیست نوغاب و روز به روز به آسیب های اجتماعی افزوده می شود.
  • سلام و خسته نباشید با بالا رفتن آمار بیرجند تو را به خدا به مسئولین بفرمایید فکری بکنن مردم عین خیال شان نیست خیلی بی فکر و راحت شدن.
  • سلام مرکز بهداشت لطفا به فروشگاه هایی که مثل نانوایی صف در آن ایجاد می شود و ساز و کاری برای فاصله گذاری ندارند تذکر دهد. مردم تو صف ها زنجیره شیوع رو گسترش می دن و این واسه پیشگیری از کرونا سمّه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


سیل کم سابقه اردیبهشت ماه در خراسان جنوبی طبق برآورد اولیه حدود ۲۰ هزار میلیارد

بیشتر

آدینه – صبح دیروز مراسم گرامیداشت هفته معلم دانشگاه فرهنگیان با حضور مسئولان استانی و

بیشتر

اکبری – یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز آخرین ماه فعالیتش را سپری می کند واز

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت