پیام شما شنبه ۱ شهریور

  • از استاندار محترم تقاضامندیم پس از دو بانده شدن محور بیرجند – قاین، اداره راه و شهرسازی را برای دو بانده کردن محور بیرجند – اسدیه که محوری پرتردد و خطرناک است، مجاب بفرمایند.
  • سلام لطفا در چاپ مطالب دقت کنید و هر چیزی را نزنید وقتی حضرت آقا می فرمایند باید دستورالعمل های ستاد کرونا اجرا شود دیگر یک روحانی و واعظ که جلوتر از رهبری مملکت اسلامی نیست که به نقل از ایشون می زنید چرا باید هیئت تعطیل شود؟ اگر ایشون متوجه نمی شوند بروند فرمایشات رهبری را بخوانند تا دیگر با اظهاراتشان باعث تشویش جامعه نگردند. برای من جای سوال است این روحانی عزیز که سالهاست در دستگاه امام حسین خدمت می کند نمی داند هیجانات و احساسات در عزای حسینی اینقدر بالاست که گاها کنترل آن از دست می رود و نمی شود ادعا کرد
    می تواند کنترل نمود و آنوقت کافی است یک نفر مثل شما بیاید بگوید در مراسم امام حسین کسی کرونا نمی گیرد که هم با این تفکراتش آبروی نهضت حسینی را ببرد و هم جامعه اسلامی را سوژه تمسخر بقیه کند و هم عده ای بر اساس اعتماد به حرف ایشان بیایند و سلامت جامعه را به خطر بیاندازند.
  • سلام کاش مسئولین شرکت نفت خراسان جنوبی یک روز خود را به جای مردم می گذاشتند و برای گرفتن یک کپسول گاز با این وضع کرونا از صبح تا ساعت یک داخل صف می ایستاد.کرونا را جدی بگیریم.
  • قبلا می گفتین تجمعات عامل اصلی گسترش بیماری شده و مردم را برحذر داشتین حالا میگین روضه خوانی خانگی میشه توضیح بدین چه کار باید کرد؟ برداشت ما نادرسته یا حرف های شما متناقضه.
  • آقای عزیزی که در آوا فرموده بودید بیکاری نیست من با بعضی حرف های شما موافقم اما همه تن پرور نیستند فرزند خودم من اهل کار است اما متاسفانه سرمایه ای برای ایجاد کار ندارد و با اجازه شما خانواده کارمند و کاسب ندارد که ضمانت وام او را بکنند. درست است خیلی از جوانان منتظر کار دولتی هستند اما عده ای هم هستند که بخاطر نداشتن ضامن و سرمایه نمی توانند وارد بازار کار شوند.
  • با سلام با وجود کرونا اوضاع کسب و کار واقعأ خراب است کسبه حتی اجاره هایشان را هم نمی توانند در بیاورند ولی هر روز شاهد گرانی اب و برق و مواد خوردنی و غیره هستیم کاش مسئولین بجای شعار با کمی همت و کمی غیرت گرانی را مهارکرده و بی کفایتی خود را به گردن تحریم نیندازند الان گرانی باعث شده ازدواج دیر، امار طلاق بالا، دزدی زیاد ، امار اعتیاد خیلی خیلی بالا، اینها همه بر اثر فقر و گرانیست امام صادق (ع) می فرمایند فقر که از در خانه ای وارد می شود دین از پنجره بیرون میرود. مسئولین محترم خدا هست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


سیل کم سابقه اردیبهشت ماه در خراسان جنوبی طبق برآورد اولیه حدود ۲۰ هزار میلیارد

بیشتر

آدینه – صبح دیروز مراسم گرامیداشت هفته معلم دانشگاه فرهنگیان با حضور مسئولان استانی و

بیشتر

اکبری – یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز آخرین ماه فعالیتش را سپری می کند واز

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت