پیام شما شنبه ۵ مهر

  • روزنامه محترم آوا با سلام لطفا در صورتی که آقایان و مسئولین پایتخت روزنامه ها را می خوانند به ایشان بفرمائید که خدمت جناب آقای رئیس جمهور بفرمایند نقش ایشان در این چند ماه پایان دولت خیلی مهم هست ما از اظهار نظر های ایشان خیری ندیده ایم ولی فکر کنم سکوت ایشان به نفع شاخص های بورس تعدیل قیمت طلا و دلار و گرانی باشد چون هر وقت ایشون وعده ای برای حل مشکل دادند آن مشکل چند برابر شد. اگر توان حل مشکلات نیست انصافا بیشترش نکنید و بگذارید مردم تا ۱۴۰۰ به همین دردهای جاری خودشان بسوزند . ممنون

*سلام آوا متنی در آوا چاپ شد تحت عنوان ابتلای به کرونا روزی ۱۹ نفر لطف کنید دنبال علت نگردید که یکی دو تا نیست راههای جلوگیری از ابتلای بیشتر را بفرمایید بازگشایی مدارس عامل اصلی ابتلای خانواده ها بود.

*سلام درجواب دوست عزیزی که روی صحبتتون با راننده تاکسی بود: همین که اون بزرگوار از پلاستیک استفاده کرده یعنی هرکسی درحد خودش سعی در شکست کرونا داره. ما نمیتونیم در ازای مبلغ ناچیز کرایه که پرداخت می کنیم توقع ماسک رایگانم ازشون داشته باشیم. گاها همین ما آدمای به ظاهر با فرهنگ درمقابل تذکر که (ماسک بزنید) ممکنه با پرخاشگری برخورد کنیم پس تذکر ندادن ایشون به لوتی و معرفت ربطی نداره. واقعا ما مردم ناسپاسی هستیم. فرهنگ از خود آدم شروع میشه.

  • سلام دوست عزیزی که گفته بودند آموزش و پرورش به خودش بجنبد و خیران کمک کنند شما می گی آموزش و پرورش برای مدارس دولتی کاری کند در حالی که من بچه ام رو مدرسه غیرانتفاعی … می فرستم و متاسفانه آنجا هم هیچ کار نکردند . مشکلات حل شدنی است که سیستم نظارتی استان کمی به این موضوع ورود کند و ببیند ایا واقعا اهتمامی برای آموزش مجازی هست یا فقط رفع تکلیف انجام می شود.
  • استاندار محترم در راستای فرمایشات اخیر شما بابت دستور به شهرداران و دهیاران مناطق بخشی و روستایی برای وسعت بخشیدن به محدوده شهری هر منطقه لطفا به مود هم ابلاغ فرمائید. این شهر قدمتش اگر از بیرجند بیشتر نباشد کمتر نیست اما شهرداری فعالی ندارد.
  • با توجه به شیوع شدید کرونا در جای جای استان ، که قطعا بیمارستان ها دیگه تختی برای پذیرش ندارند کاش جلسه فوری ستاد کرونای استان تشکیل و محدودیت هایی اعمال کنند.
  • روزنامه وزین آوا ؛ پارک خیابان ۱۵ خرداد حدفاصل خیابان مدرس و خیابان پاسداران از وضعیت مناسبی برخوردار نیست نیاز به نورپردازی و پیرایش دارد لطفا مسئولین فضای سبز رسیدگی فرمایند.
  • از شهرداری و شورا خواهشمندیم تکلیف تعریض خیابان های ارتش و بلوار خلیج فارس و همچنین بازگشایی خیابان های معلم و عدل بیرجند را روشن بفرمایند.
  • دولت می خواد کاری بکنه یک ماه کشور را تعطیل کنه و نصف حقوق کارمندان را بین کسبه در به در تقسیم بکنه.
  • روزنامه آوا ، ضمن تشکر ویژه جهت پیگیری مستمر درخواستهای مردمی، اهالی روستاهای نوک ، شیخک، سهل آباد و کندوکی ، با وجود مراجعات مکرر به استانداری محترم و اداره کل راه و شهر سازی و اداره حمل و نقل پایانه های استان، شرکت محترم آب و فاضلاب استان، شرکت آب منطقه ای استان و شرکت مخابرات استان، در خصوص ساماندهی مسیر راه روستاهای مزبور، انتقال آب شرب و اجرای شبکه مخابرات برای روستاهای مزبور که چسبیده به شهر هستند (۵ کیلومتر) و فاقد هرگونه خدمات زیربنایی و دارای ساکنین محروم و اصیل میباشند هنوز هیچ اقدام مثبتی از سوی مسئولین ندیده اند لذا خواهشمند است اطلاع رسانی فرمایید، ساماندهی مسیر راه به طول ۲.۵ کیلومتر و آب رسانی به روستاهای مذکور را در دستور کار ادارات قرار دهند، هر بار مراجعه داشتیم با جواب منفی رو به رو شدیم ، انشاا… با اطلاع رسانی
    شما مشکل مردم مرتفع گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


بهروزی فر- عصر شنبه ۳۰ اردیبهشت ماه خبری تلخ، مردم ایران و جهان را در

بیشتر

خبر شهادت آیت الله رئیسی همه ما را شوکه کرد.رئیس جمهوری که الحق مردمی بود

بیشتر

در پی حادثه برای بالگرد حامل رئیس جمهور، آیت الله رئیسی به شهادت رسید.بالگرد حامل

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت