پیام شما شنبه ۲۹ شهریور

  • آوای بیرجند اگر واقعا مطالبه گر هستی چرا سراغ دانشگاه علوم پزشکی نمی روی که با خادمان سلامت و جهادگران خط مقدم مبارزه با کرونا اینطور برخورد می کند حق ما اینست که در این وضعیت خطر جانی دغدغه تامین معاش را هم داشته باشیم ؟
  • متاسفانه در جامعه فقط حرف است عمل نیست کشورمان ایران به یک خلخالی دیگر نیاز دارد.

*سلام خدمت مدیرکل محترم آموزش وپرورش سوال آیا دراین استان یک مدیرخوش اخلاق و لایق برای دبستان … نبود انتخاب نمایید برای این مدرسه رفتار این مدیرا ارباب رجوع و دانش آموز بسیار افتضاست و در شأن یک فرهنگی نیست در صورت مصلحت لطفا نسبت به جابه جایی ایشان اقدام فرمایید.

  • سلام یکی از کارهای مهم و تو چشم شهردار و شورای شهر در این دوره شخم زدن خیابان مطهری و احتمالا رهاسازی آن برای کشت دیم توسط باران های پاییزی و برداشت محصول خواهد بود وگر نه آسفالت یک باند ورهاسازی باند دوم چه علتی دارد پاییز وزمستان نزدیک است فکری بردارید.
  • با سلام متاسفانه خواستم درخصوص سرعتگیر جدید بلوار مسافر بالاتر از ترمینال روبروی بازار روز انتقاد کنم وجود این چنین سرعتگیر غیر استاندارد به هیچ عنوان در این مکان لزومی نداره درصورتیکه ۵۰ متر جلوتر سرچهارراه هم سرعتگیر می باشد چرا مسئولین به فکر چاره منطقی نیستن همش هر جا به مشکل بر می خورند یک کارگر می آورند و یک تپه درست می کنن و اسمشو میزارن سرعتگیر و فاتحه جلوبندی های ماشین ها رو می خوانند لطفا مسئولین محترم نسبت به جمع آوری یک سرعتگیر غیر منطقی اقدام فرمایید تا دعایتان کنند نه … آوا لطفا حقایق رو چاپ کن .

*سلام چرا بعضی مدارس باوجود افزایش بیماران کرونا آزمون حضوری گذاشتن لطفاً آموزش پرورش رسیدگی ومدیران سعی در برگزاری غیر حضوری انجام دهند. ممنون

  • در خصوص مطلب با خاطرات بیرجندیها
    بازی نکنید دمت گرم با این متن بسیار زیبا و سخنانی از جنس یک بیرجندی اصیل، ای کاش مسئولین دیدگاه خود را برای بافت تاریخی این شهر که یکی از اولین شهرهای ایران هست که آب لوله کشی داشته یا اولین مدرسه در آن ایجاد شده را عوض کنند.ای کاش….!!!

*سلام دانشگاه علوم پزشکی بیرجند روش جدیدی برا پرداخت معوقات اختراع کرده. مثلا کارانه یه ماه رو ناچیز میریزه میزنه واریز کارانه ۳ ماهه اول اینجوری میگه من معوقات رو پرداخت کردم به همین راحتی به همین سادگی گیر خواهد کرد روزی روزیم …

  • من هر گاه از بازار دیدن می کنم‌جای همه اون بافت قدیمی پدرم ومادرم وفامیل وآشناها رو بیاد می آورم برای من بازار کفاش ها عزیز و پر ارزش هست.همون قدر که وقتی از کوچه حمام لعل عبور می کنم ‌اشکهایم به جای صورتم کف کوچه را خیس می کند بله خراب نکنید اون بازارها یادگار عزیزان دوستان ما هستند کم زمین نداریم نور که به شناسنامه ما بیرجندیها نیامده روح وروان همگی زخمی ودرد آلود شد.
  • آوای عزیز سلام باتشکر از اطلاع رسانی شما لطفاً به شهردار بگویید میدان جدید سراب ازدوطرف بولوار پیامبر اعظم سرعتگیر ندارد و خیلی خطرناک است.
  • به غیر از بناهای قدیمی که رفته رفته داره محو میشه، درختان کاج که می‌تونه نماد شهر بیرجند باشه هم داره نابود میشه. دوستی از کانادا که اون کشور هم کاج زیاد داره تشریف آورده بودن بیرجند البته چندین سال پیش و هر وقت انبوه درختان کاج رو میدیدن زبان به تحسین و گفتن از زیبایی درخت میچرخوندن. مخصوصا در عمارت اکبریه. حالا هر بار که از خیابان پشت پادگان گذر میکنم با خودم میگم «به کدامین گناه شما را میکشند؟» همین چند درخت زنده مونده رو حفظ کنید توسعه فضای سبز پیش کش.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


سیل کم سابقه اردیبهشت ماه در خراسان جنوبی طبق برآورد اولیه حدود ۲۰ هزار میلیارد

بیشتر

آدینه – صبح دیروز مراسم گرامیداشت هفته معلم دانشگاه فرهنگیان با حضور مسئولان استانی و

بیشتر

اکبری – یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز آخرین ماه فعالیتش را سپری می کند واز

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت