پیام شما شنبه ۲۵ مرداد

  • سلام چرا نانوایی ها در استان ما از ماسک استفاده نمی کنند؟ ناظرین بهداشتی کجا هستند؟؟؟
  • استاندار محترم از شما تقاضا دارم دستور فرمائید درخصوص طرح هادی روستای رزق از توابع سربیشه بازدید تا مشکلات طرح را از نزدیک مشاهده فرمائید
    سه سال قبل طرح توسط پیمانکار از محل اعتبارات دولتی و بیت المال با کمال ناباوری با کیفیت خیلی پایین اجرا شده که نارضایتی اهالی را در بر داشته. در حال حاضر مسیر به صورت ناقص سنگ فرش شده ،جوی آب کشاورزی تخریب که باعث هدر رفتن آب گردیده.
  • آقایان مسئول برای این بورس هشدار بدین همسایه ما بعد از ۲ روز سقوط بورس راهی بیمارستان شده و زندگی اش را به باد داده است.
  • با سلام و خسته نباشید از مسئولین محترم خواهشمندیم ارسال پیامک و ثبت نام وام ودیعه مسکن را مجددا تمدید کنند همسرم کارگر است و خواهرم سرپرست خانواده اما اطلاع رسانی و شرایط دریافت و پرداخت وام دیر اطلاع رسانی شد و از ثبت نام جا ماندیم لطفا مجددا تمدید شود تا امکان ثبت نام برای همه جا مانده ها مثل ما فراهم شود لطفا چاپ و پیگیری شود.

*سلام عکس شهدا در بلوار فرودگاه فرسوده و در شأن مقام شهدا نیست خواهشن نسبت به تعویض آنها اقدام نمایید آنها به گردن ما حق زیادی دارند.

  • سلام علیک بنده به خاطر کارم مجبورم هر چند یک وقت از مسیر نهبندان عبور کنم که هربار توسط پلیس راه نهبندان متوقف می شوم بدون هرگونه تخلف صرفا به خاطر چک کردن مدارک، تا جایی که بنده خبر دارم مأموران پلیس در صورتی می‌توانند نسبت به کنترل مدارک رانندگان اقدام کنند که شاهد تخلف از سوی راننده بوده یا تحت تعقیب قضائی یا انتظامی باشد و این عمل مامورین مطابق ماده ۵۷۰ قانون مجازات اسلامی نقض حقوق شهروندی جرم تلقی می‌شود، لذا به منظور پیشگیری از وقوع جرم برای شهروندان و حتی مأمورین، انتظار می رود مأموران محترم پلیس راه نهبندان نسبت به رعایت دقیق قانون یاد شده اقدام کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


سیل کم سابقه اردیبهشت ماه در خراسان جنوبی طبق برآورد اولیه حدود ۲۰ هزار میلیارد

بیشتر

آدینه – صبح دیروز مراسم گرامیداشت هفته معلم دانشگاه فرهنگیان با حضور مسئولان استانی و

بیشتر

اکبری – یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز آخرین ماه فعالیتش را سپری می کند واز

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت