یکشنبه ۷ مرداد ۱۴۰۳

پیام شما شنبه ۲۲ شهریور

  • آقای استاندار وقتی شنیدم بند دره در بیرجند و پارک بزرگ در شمال شهر بیرجند را رو دارین حسابی براش کار می کنین و به جاهای خوب رسوندین کمی دلم لرزید و گفتم استانداری که هر روز در همه جای استان هست که نگاه بزرگ و منش عادلانه ش رو نشون بده چطور فقط به بیرجند رسیده اما از طریق یکی از اعضای شورای شهر متوجه شدم برای همه شهرهای استان این کار رو کردین و دارین به همه پول می دین که یک فضای تفریحی مناسب و خوب برای اهالی خودشون داشته باشند.
    من کارمند یک شهر کوچکم که شاید اسم استاندار برای مردمش تا دو سال پیش کاملا غریبه بوده و با آمدن شما ، مردم آقای معتمدیان را بهتر از مسئولین محلی خودشان می شناسند و خوب هم می دونم این کارایی که برای ما قرار بکنین وظیفه شهرداری هاست اما شما دارین پیگیری و اعتبار می دین اما بدونین دعای خیر کلی آدم که واقعا افسردگی ضمیمه پنهان زندگی همه شون شده بود تا قیامت پیوست تلاش های شما خواهد بود. خیلی ها شاید الان بلندای نگاه بزرگ تان را نفهمند ولی این خدمات فراموش شدنی نیست.

*با سلام از مسئولان خواهشمندیم بارعایت پروتکل های بهداشتی نسبت به بازکردن چهارشنبه بازارا قدام نمایند.

  • اینقدر حرف و حدیث دیگه چیه رئیس جمهور، وزیر و مدیر کل آموزش و پرورش صریحا اعلام کردند هر کس میتونه فرزندش رو به مدرسه نفرسته و از طرق دیگه آموزش ببینن حالا بعضیها دائما با بچه هاشون تو مراکز خرید پرسه می زنند. هیچ عیبی نداره برا مدرسه که انتخاب آزاده، هر کس صلاح نمیدونه بچش رو نفرسته مدرسه.
  • با سلام. گرانی امان مردم را بریده رئیس جمهور رفتن دانش آموزان را اختیاری اعلام کرده حتما باید اتفاقی بیفتد تا تعطیلش کنند مسئولین ما اول عمل می کنند بعد فکر . قیمت پراید از مرز صد میلیون گذشت و تا چند روز دیگر با همت این دولت تدبیر و امید بالاتر هم خواهد رفت علی برکت ا…
  • سلام. خیابان شهید برگی نبش برگی ۶ با وضع جمع شدن آب، چندین بار با شهرداری تماس گرفتیم و متاسفانه پیگیر نیستند لطفا شما پیگیر باشید.
  • به عنوان یک شهروند قربانی مزاحمت های صنوف مزاحم از ورود دادگستری به این موضوع کمال تشکر را دارم امیدوارم تداوم پیگیری مسئولان قضایی به حرکت لاک پشتی دستگاه های مسئول سرعت بخشد.
  • وقتی بچه ای ، پدرت راننده ماشینه مطمئنی که به خاطر تو بهترین مسیر و امن ترین رو انتخاب می کنه و تو رو به بهترین مقصد می بره این روزها با حضور استاندار جدیدمون خیلی وقت ها همین حس رو دارم که مثل پدر چقدر دغدغه استان رو دارن. قدرشو بدونیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کاری – ثروت های یک منطقه، همیشه معادن و گنجینه و دفینه هایش نیستند، گاهی

بیشتر

سلام و عرض خسته نباشید. چند وقتی است که برنامه ها و پروژه های شهری

بیشتر

هدیه ویژه دولت رئیس جمهور شهید به اهالی بخش دستگردان با ابلاغ عشق آباد به

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم

فرم گزارش اشکال در سایت