پیام شما شنبه ۱۵ شهریور

  • این همه بی رحمی صاحبخونه ها و املاک برای بالا بردن اجاره خونه واقعا چه جوابی داره؟ کجان اون صاحبخونه های خوبی که تلویزیون زیرنویس میکنه ؟ اون قانون ۲۰ درصد افزایش اجاره خونه کجاست؟ چرا باید هر روز منتظر زیاد شدن قیمت ها باشیم. به کجا چنین شتابان؟
  • همشهری عزیزی که توان مدیریتی اصلاحات را به سخره گرفته بودند و می گفتند با کدام کارنامه می خواهند در ۱۴۰۰ رای بیاورند لازم است بدانند که هر چند عملکرد این دولت قابل دفاع و مورد تائید اصلاحات نیست اما شما را ارجاع می دهم به وضعیت کشور در زمان رئیس جمهور جریان مورد علاقه تان که به یاد بیاورید وضعیت کشور با نفت ۱۴۰ دلاری و منابع سرشار مالی چه بوده است و وضعیت کشور الان با نفت ۲۰ دلاری و نبود منابع مالی چه هست درست است که تفکرات سیاسی تان بر قضاوتتان اثر می گذارد اما نه تا آن حد که انصاف را لگد مال کنید
  • از گزارش پارک دوبل روی دخل کسبه ممنون اما کاش پارک دوبل جلوی منزل اهالی محل را هم می نوشتید کاش مردم عادی هم توان داشتند تا حق خود را از شهرداری بگیرند چرا شهرداری بدون ایجاد پارکینگ جایگزین پارک در خیابان را پولی کرده و برای ما اهالی زحمت ایجاد کرده که هر روز باید درگیر باشیم که کدام کاسب خیابان ماشینش را در کوچه جلوی درب منزل ما پارک نموده است باور کنید از این بی تدبیری ها کلافه شدیم می خواهند ابرو را درست کنند چشم را کور می کنند
  • تو روزنامه زدین قیمت اجاره ها افزایش پیدا نمی کنه خودتون حرفاتون رو قبول دارین ؟ گفتین بعد شهریور ثابت می شه فکر کنم غیب گفتین بعد شهریور که مدارس راه بیفته که کسی خونه اجاره نمی خواد که بازار گرون بشه.
  • سلام خدمت آقای شهردار برای معصومیه پایین یه راه برگشت قرار شد بزارین چی شد خبری نیست آقای شهردار قولی که میدین پاش وایستین.
  • آقای محترم که ۶ گلابی خریدید ۲۴ هزار تومان احتمالا اون ها گلابی های برجام بوده که الان رسیده و با این قیمت عرضه می شه چون دیگه گلابی به اون قیمت واقعا جای تاسف داره.
  • با سلام خدمت عوامل پلیس راهور استان ورودی مهر شهر از سمت پلیس راه با این که تابلو عدم توقف کامیون و تریلی نصب شده اما هیچ گونه توجه ای به حقوق مردم را ندارند کامیون ها کلا مسیر رفت و آمد رو گرفتند و هنگام خروج از پارک به صورت دنده عقب می آیند که خیلی خطرناک است هر روز هم به ۱۱۰زنگ می‌زنیم اما توجه کافی نمی شود و این توقفگاه برای ما که در این منطقه که سکونت داریم یک معضل شده خواهشمندم هنوز که باعث مرگ کسی نشده رسیدگی کنید.
  • با سلام خدمت مسئولین خواهشمندیم براى رفع مشکل شهرک بعثت که براى نداشتن عابر بانک ، پارک ، روشنایى جاده اصلى، و اتوبوس که دچار رنج هستن . پگیرى کنند . باتشکر
  • لطفا شهرداری برای آسفالت سپیده ۷ حدفاصل چهارراه اول و دوم اقدام نماید.
  • به داد دل مردم این شهر برسید چون مسئولان شرکت نفت که انگار به جای حل مشکلات قبلی مشکلی جدید هم به مشکلات مردم اضافه کردند.
  • سال ۹۵ قبل از انتخابات شورا مطالبه خوبی برای بحث شورا ایجاد شد اما گویا شورای فعلی مطلوب مطالبه گران است که چیزی بیان نمی شود ! لطفا آوا سوالی از دوستان بپرسد تا ببینیم طرح اساسی و زیرساختی مهمی در این سال های حضورشان انجام شده است در شورای قبل دعوا بود و این شورا گویا صلح برقرار است اما این صلح خیلی به خنثی بودن شورا کمک کرده که اقدامی هم انجام نشود ! آیا ترافیک شهر را توانسته اند حل کنند یا هر طرحی که نیاز به کار دارد را کنار و طرح های جاری و کوتاه مدت را چسبیده اند؟ کاش رسانه ها کمی جسورانه تر می پرسیدند واقعا در این شورا چه کار شاخصی انجام شده است مردم تشنه اند که بدانند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


سیل کم سابقه اردیبهشت ماه در خراسان جنوبی طبق برآورد اولیه حدود ۲۰ هزار میلیارد

بیشتر

آدینه – صبح دیروز مراسم گرامیداشت هفته معلم دانشگاه فرهنگیان با حضور مسئولان استانی و

بیشتر

اکبری – یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز آخرین ماه فعالیتش را سپری می کند واز

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت