پیام شما شنبه ۱۵ آذر

*جناب استاندار انصافه که دهیاریها مقداری از زمین مردم را برای کوچه و جوی آب و … بردارن و ۲۰ درصد از باقیمانده زمین را هم به عنوان هدیه به دهیاری طلب کنن تا مجوز تغییر کاربری رو به مالک بدن !!!

  • آوا سلام، پس از ترکیدگی لوله آب (آب و فاضلاب) در مجاورت قنات امیرآباد و تخریب و خسارات به آن و منازل مجاور و ۲ مرحله تماس بابت اطلاع رسانی و درخواست تهیه گزارش میدانی از طرف همکاران آن روزنامه هنوز اقدامی نشده.(با گذشت زمان موضوع کمرنگ و اهالی و کشاورزان متضرر خواهند شد) با تشکر از اقدامی که انجام خواهید داد.
  • اقای استاندار سلام در این شرایط کرونایی سخت برای کسبه ای که عوارض شهرداری و چند مدل مالیات میده چرا شهرداری برای تخلیه بار کسبه هم عوارض جدید وضع کرده تا پرداخت نشه راهنمایی اجازه تخلیه بار رونمیده.
  • تامین اجتماعی فقط پول بیمه از مردم میگیره وگرنه آنچنان خدمتی هم نمیکنه الان مثلا من یه آزمایش برام دکتر نوشته ۱۳۷ هزار تومن بنده بیمار باید پرداخت کنم حدود ۳۷ هزار تومن بیمه! اصلا با حق بیمه ای که تامین اجتماعی دریافت میکنه تناسب نداره نه تو آزمایش نه تو دارو.

*چرا طرح فاضلاب خوسف بعد از ۱۵سال پیگیری مسئولین انجام نگرفت؟

  • ازمسئولین خواهشمندیم نسبت به هم سطح کردن ورودی خیابان نرجس ۴ اقدام کنند که باعث خراب شدن جلوبندی ماشین ها می شود .
  • خوش به حال مردم خوب و با صفای مرکز استان خراسان جنوبی که چندین بیمارستان دارند و بهترین دکترها و آزمایشگاه ها و و بهترین مراکز درمانی ولی شهرستان خوسف چی یک درمانگاه خوب ندارد و حتی داروخانه آن هم شبانه روزی نیست تا چه برسد به یک بیمارستان. آیا ۴۱ سال از پیروزی انقلاب اسلامی مردم ما نباید مزه شیرین عدالت در توسعه را بچشند ؟ و برای امور بهداشت و درمان خویش آواره مرکز استان بیرجند نباشند. خدایا تو خود نظر لطفی به این مردم شریف بنما و مسئولین مارا یاری فرمای .
  • دوماهه انتهای کوچه اردیبهشت دو سطل آشغال نداره و سه بار تماس گرفتم شهرداری که سطل آشغالی بیارن اما متاسفانه هر بار فقط میگن باشه از آوا خواهش میکنم بیان انتهای کوچه یه عکس از انباشت آشغال بگیرین و نمای تمیزترین شهر کشور رو ببینین.
  • درخصوص گزارش ( با ورود دادستان گره طرح فرزان بازشد ) از مذاکرات مالک و شهرداری اطلاعی ندارم ولی بر اساس نوشته های شما کل ملک رو حدود ۲۶۰میلیون تومان کارشناسی کرده اندکه شهرداری پول را پرداخت و مالک شده اند. من از شما این درخواست را دارم بررسی کنید آیا در شهر بیرجند (هر کجای شهر باشد) ویا حتی روستاهای اطراف ملک کلنگی با همین شرایط به این قیمت می دهند؟؟ قطعا اگر درست کارشناسی میشد مالک توافق میکرد، در شهر ما برای کارشناسی هایی که یک طرف آن شهرداری هست فشار های مخفی هست که قیمت ها پایین گذاشته شود، بروید بررسی کنید از مشاوران املاک قیمت بگیرید با قیمت های کارشناسی مقایسه کنید من نمیگویم قیمت مشاوران ۱۰۰درصددرست است ولی نه اینکه ۵۰ یا ۶۰ درصد اختلاف قیمت مشاور املاک وکارشناس رسمی وجود داشته باشد اگر شما بجای مالک بودید به این قیمت می دادید؟؟ یک سوزن بخود یک جوال دوز به دیگران بزنید، بر فرض که مالک قیمت بالاتر طلب کرده باشد اگر شهرداری می پرداخت، ۱۰ برابر آن هزینه را از املاک آنجا بعنوان ارزش افزوده ملک دریافت می کرد دیگر اینهمه کاغذ بازی اداری و درد سر نداشت ،آیا رسم مسلمانی هست،آیا نظر اسلام اینه؟؟ از وضعیت زندگی ومالی مالک اطلاعی ندارم ولی اگر از طبقه ضعیف جامعه باشد و فقط همین ملک را داشته با این کار او را بر زمین زده اید با این قیمت باید برود مستاجری، این کار افتخار ندارد، درست است اینکار باعث رفاه عموم مردم است ولی دلیل نمی شودکه ما به یک نفر ظلم کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


بهروزی فر – در مجموعه سازمان، بخش های مختلف بسته به نوع کار و اهمیت جایگاه

بیشتر

سلام. آوای عزیز این روزها متاسفانه شاهد ترویج استعمال دخانیات در بین نوجوانان و دختران

بیشتر

بیشترین تصادفات درون شهری استان از آغاز امسال مربوط به بیرجند با ۶۷ درصد بوده

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت