پیام شما شنبه ۱۲ مهر

‌* استاندار ‌محترم‌ قبلا‌ اگر ‌مسئولین ‌ادارات ‌در‌ هر‌ گوشه‌ی‌ شهر ‌زمین ‌داشتند ‌بدون ‌هیچ‌تبصره ‌و قانون ‌داخل‌ محدوده ‌شهر‌ می‌امد‌ مثل‌ ظفر ‌بهمن ‌و اردیبهشت امیر‌ کبیر‌ و‌ غیره‌ الان ‌ما‌ جمعی ‌از ‌فر‌هنگیان
حدود ‌۲۰‌ سال ‌شده‌ تعاونی‌مسکن ‌فر‌هنگیان ‌زمین ‌از ‌‌امیر‌آباد‌ شیبانی‌خریده ‌‌ دقیقا‌ بین ‌منظریه ‌و رقویی ‌و حسین‌آباد ‌‌و حاشیه‌ی ‌بلوار ‌پیا‌مبر ‌اعظم‌ قرار‌ داره ‌تا‌کی ‌باید ‌انتظار ‌ساخت ‌و ساز‌ این ‌زمین‌ها ‌باشیم‌ عمر ‌ما ‌تمام ‌شد‌‌‌ چطور‌حاشیه‌ی ‌جاده ی‌ زاهدان ‌داخل‌ محدوده‌ است ‌اینها ‌نیست ‌از ‌استاندار ‌زحمت‌کش ‌در‌خواست ‌رسیدگی ‌داریم.

  • دخترم دیشب برای من پیام فرستاده که یخچال ساید بای ساید شده ۱۴۰ میلیون تومان و من با تمام بدبختی های کارمندی ۱۰۰ تومن با زدن از نون شبم برای کل جهاز دخترم کنار گذاشته بودم از مجلس انقلابی که قرار بود همه چی رو درست کنه ممنونم که اینقدر معیشت ما براش مهم بود خدایا خودت می دونی و افزادی که شعار می دن ولی دریغ از یک اقدام اساسی.

*چرا شهرداری وضعیت سد معبرها رو بررسی نمیکنن. برخی کسبه پیاده رو که هیچ داخل خیابان هم وسایل گذاشتن و کلا دید ماشینها روکه از داخل کوچه ها میان رو گرفتن و اصلا داخل خیابان دید نداره حتما باید اتفاقی بیفته که بررسی کنن؟؟!!

*در مسکن مهر هر صنفی و اداره ای برای آنها یک مجموعه آپارتمان ساخته شد.تا افراد با فرهنگ اجتماعی نزدیک بهم در یک مجموعه زندگی کنند ولی حتی همین مزیت هم در مسکن ملی خراسان جنوبی نیست و پیامک زدند یا پنج خانوار پیدا کنید تا در یک مجموعه قرار بگیرید یا قرعه کشی می کنیم !!

*مسئولین محترم روزنامه وزین آوا سلام ضمن عرض خسته نباشید محضر شما سربازان جبهه فرهنگی که به حق آوا و زبان گویای مردم محروم استان هستید حقیر به عنوان یک کشاورز از شما عاجزانه تقاضامندم با توجه به فرا رسیدن فصل برداشت زرشک و کسادی بازار و اینکه زرشک سال قبل روی دست کشاورز بی پناه مانده و به نازل ترین قیمت هم کسی خریدار آن نیست به هر طریق ممکن فریاد مظلومانه کشاورزان را به گوش مسئولان برسانید تا حداقل نسبت به خرید تضمینی زرشک امسال اقدام نمایند. خداوند پشت و پناهتان.

  • با سلام و عرض ادب عرضی داشتم خدمت رئیس دانشگاه بیرجند، تکلیف مجوز جذب نیروهایی که قرار بود از طریق آزمون گرفته شوند،چه شد؟ بنده ۱۲ سال است که بدون بیمه و به صورت حق التدریس و تمام وقت و با امید به کار گرفته شدن در دانشگاه حضور داشتم …این انصاف نیست که بعد از ۱۲ سال حتی جواب ما را هم نمی دهید ….
  • کاش شهرداری زحمت ادامه فضای سبز پیست پیامبر اعظم (ص)حدفاصل میدان دانشگاه آزاد تا پاسداران رو بکشد تا پروژه بلوار بنددره که از یادگاران استاندار معزز هست تکمیل و زیباتر گردد.
  • با سلام و خسته نباشید مدت زمان طولانی جهت انشعاب کنتور آب روستای بهلگرد باعث نگرانی اهالی شده است و در حالی که همه اقدامات انجام و و وجه آن هم پرداخت گردیده است. متأسفانه به هرپیمانکار آب تماس گرفته می‌شود پاسخگو نیستند و جواب منطقی نمی‌دهند و جالب اینکه هنوز کنتور و لوله کشی انجام نشده مبلغ آب بها با شماره پرداخت و شماره قبض آمده در صورت پرداخت نشدن کنتور قطع خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بیرجند در گزارشی که در شورای گفتگوی بخش

بیشتر

اصغری- حامد اکبرپور جانشین ستاد دیه استان اعلام نمود این مادر که بابت بدهی مالی

بیشتر

کاری- معاون توانبخشی اداره کل بهزیستی خراسان جنوبی با اشاره به دو اقدامات تحولی ویژه

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت