پیام شما سه شنبه ۲۸مرداد

  • ما که بالاخره نفهمیدیم مراسم داریم در محرم یا نه اما هر چه که هست مسئولین یادشان باشد قانون و پروتکل خوب است اما به شرطی که اجرا شود.
  • اتصال میدان سپاه به شهرک چهکند، اتصال میدان سفیر امید به بلوار خلیج فارس، اتصال بلوار شعبانیه به الهیه موارد مهمی است که در صورت اجرا بار ترافیکی بیرجند را کاهش خواهد داد. لطفأ شورای شهر و شهرداری با مشارکت اداره راه این موارد را اجرا فرمایند.
  • مهر شهر شهر فراموش شده با میادین بی نام و نشان و پارک خطی فراموش شده از این پارک فقط گرد و خاک نصیب اهالی محل میشود.

*کمتر از یک سال به پایان شورای شهر نمونده و دریغ از وعده وعید شورا! باتوجه به بازگشایی مدارس و عدم ایجاد پل هوایی و ایجاد چراغ راهنمایی در معصومیه پایین …

  • باسلام خدمت مدیرکل محترم بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان هفته دولت را پیشاپیش به حضرتعالی تبریک و تهنیت عرض می کنیم ۱۰۰ جوان واجد شرایط ازنوغاب درمیان ازتوابع بخش مرکزی شهرستان درمیان متقاضی مسکن روستایی هستیم درهفته دولت واگذاری زمین مسکن را پیگیری و اقدام فرمایید.
  • از استاندار محترم تشکر می کنیم که دستور گازکشی اردیبهشت ۱۰ رادادند خدا خیرتان دهد ولی شهرداری پول چاله کنی رو از اهالی می خواد بعضی از اهالی اینجا مستضعف هستن ندارن چنین هزینه ای بدن ما پول امتیاز و لوله کشی رو باید قرض کنیم استاندار محترم لطف کنن به شهرداری بگن با ما مدارا کنه تو خرجی زن و بچه هامون موندیم اگر از نزدیک اهالی رو ببینید متوجه می شوید نهایت همکاری را با اهالی بکنید. ممنون
  • عرض سلام خدمت آوای عزیز، لطفا به عرض مسئولین سازمان پارکها و فضای سبز ( سازمان زیبا منظر ) برسانید تا نسبت به روشنایی چراغهای پارک وصال اول بولوار شعبانیه اقدام نمایند، آخه مردم این منطقه چه گناهی کردند که چراغهای پارک هر شب خاموشه. یک دهم چراغهای پارک توحید و پارک جانبازان و بلوار بند دره و بلوار سلامت رو اینجا هم روشن کنید ما جزو مردمان همین شهریم. انصاف داشته باشید و یک صدم جاهای دیگر شهر که خونه خودتون اونجاست رو اینجا هم هزینه کنید …
  • در خصوص دیدگاه افزایش غرق شده ها، اصلا بندها و سدها به دلیل وجود رسوبات و یا بوته های داخل آب و همچنین اختلاف دمای لایه های آب جای مناسبی برای شنا نیست، خیلی از شناگرای حرفه ای هم توی سدها و بندها غرق شدن،حالا هرچی هم بگی و هرچقدم ایمن سازی بشه باز یه عده با بی فکری و غرور میرن و شنا میکنن.
  • میدان تمنای باران اصلاً درشأن بلوارسجاد نیست. خیلی فرسوده شده و با نگاه به نماد میانی رنگ و رو رفته آن حال آدم گرفته می شه.
  • کوچه نیلوفر ۹ که در ابتدای آن مرکز بهداشت، مرکز آموزش بهورزان و چند ساختمان مسکونی بلند مرتبه ساخته شده و پارک بازی کودکان هم در حاشیه آن هست تنگ و کم عرض بوده و متاسفانه اصلا رسیدگی نمی شود و پیاده رو خاکی و به امان خدا رها شده نه شهرداری رسیدگی می کنه نه دانشگاه علوم پزشکی به نظر می رسد واحد نیروی انسانی.
  • سلام مسئولان محترم لطفا به دهیاریها بفرمایید زمینهای مردم را تحت عنوان (هدیه یا واگذاری به دهیاری) برای تغییر کاربری تصاحب نفرمایند خدا رو خوش نمیاد با مال مردم کار خیر کنند.

*شهرداری وشورای شهر محترم، نامگذاری کوچه های اکبریه (غفاری) و نصب تابلو، جمع آوری نخاله ها، سنگ فرش کوچه ها، زیباسازی و سایر اقدامات چه شد؟ انتظار تا به کی؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


سیل کم سابقه اردیبهشت ماه در خراسان جنوبی طبق برآورد اولیه حدود ۲۰ هزار میلیارد

بیشتر

آدینه – صبح دیروز مراسم گرامیداشت هفته معلم دانشگاه فرهنگیان با حضور مسئولان استانی و

بیشتر

اکبری – یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز آخرین ماه فعالیتش را سپری می کند واز

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت