یکشنبه ۷ مرداد ۱۴۰۳

پیام شما سه شنبه 24 تیر

  • با سلام ‌و عرض تشکر از مقاله اعدام کاج ها. خدا فرجی کند وچشمی نگران این اتفاق ناخوشایند گردد وخداوند عقوبت سبز بری که در قران هم نهی شده انسان از قطع درخت .چون‌گناهش صد برابر بیشتر از دزدی هست چون‌سایه سارش هزار ثواب داره وهم ریه های زمینن . ای دریغ و درد که ما دعایی پس از ۶۰ سال به شهردار قدیم آقای کاشانی که قبلا دبیر بودن واین سبزی مثال زدنی و اقاقیاهای خیابان جمهوری و قلعه بیرجند در زمان این شهردار شد . خدا شاهده پیرانی دیدم که تو آرامستان بهشت متقین دعا کردن اون انسانی که این جلوه جمال کاج ها رو بوجود آورد .که درهمه جا به شهرمان رونق وروشنایی و آنیکه از شر سل ریوی رها گشتیم . وفقط این رسانه با شجاعت وبا همت با غیرت آوا می تونه جلوی اعدام دسته جمعی کاج ها ی بیرجند که المان شهرمان هستن رو بگیره …. با آرزوی سلامتی همه بچه های آوا . زنده وسلامت ودور از بلاها باشید .
  • سالهاست حریم شهر رو افزایش ندادن به بهانه های واهی و این کار باعث شده بنیاد به قیمتهای گزاف زمین بفروشه راه ارزان شدن زمین در بیرجند افزایش حریم شهره .
  • سلام آوا خواستم بدونم پیرو فرمایشات رئیس قوه از دستبند یا پابند الکترونیکی برای زندانیان مهریه در استان استفاده میشه یا نه؟ آیا هنوز اگه کسی توان پرداخت مهریه رو بعد از تعدیل اعسار نداشته باشه به زندان میره یا نه . چون رئیس قوه تاکید بر کاهش زندانیان جرائم غیر عمد داشتن خواهشمندم پاسخگو باشند.
  • آوای عزیز گویا دچار کمبود تیتر بودید که در صفحه درشت تیتر زدید علت گرانی زمین در بیرجند هر چند که بیرجند از همه جا دور است اما طبیعی است که به تناسب تورم و گرانی کشور بیرجند هم از آثار آن مستثنی نباشد .
  • چرا باید پادگان با این همه عظمت و هکتار ها زمین این همه سال به مردم واگذارنشه و زمین دربیرجند متری حدود ده تا سی میلیون تومن فی بخوره .
  • در خصوص برگزاری آزمون های سراسری با توجه به آمادگی داوطلبان وایجاد استرس در انها خواهشمند است در صورت امکان مسئولین ذیربط پیگیری بفرمایند تا این آزمون ها در موعد مقرر برگزار شود واز جابجایی زمان برگزاری آن جدا پرهیز شود .
  • با سلام و هزار بار تشکر از کلیدی ترین مبحث روز و اونم زمین که صدای خدا هم در آمده پادگان بدستور مقام معظم ‌رهبری به خارج از شهر منتقل شده … چی نصیب قسمت بی خونه ها شد امید داشتن که زمین یا بدرد ملت بی خونه خواهد خورد که دعاش به جان همه دست اندرکاران بود ویا فضای سبز مرکزی تفریحی و هزار استفاده مهم‌ساخت مجتمع های آموزشی ولی نه جز آنیکه تو روز روشن دال و درختش رو خشک کردن و حالا هم اعدام دسته جمعی کاجهای مقدس اون پادگان‌ زمانی هوای بیرجند به خاطر این درختان مفید تو اوج گرما تو ماههای داغ خنک تر از الان روز بود . حالا چی همه درختهای پادگان رو دارن دسته جمعی سر می برن زمین لخت ماند .
  • انشا… که روزی برسد که آقایان به حساب مسئول متوجه رفتار خودشون بشوند تا دیر نشده ، بستن بیش از ده سال محدوده یک شهر با بیابان های اطراف آن برای چه کسانی منفعت دارد چرا تویک شهر بیابانی باید مقطع زمان خواصی رو شاهد افزایش قیمت مسکن باشیم و نزدیک به انتخابات به یک باره ریزش قیمتها ، در این زمان کوتاه چه کسانی پولهای کلان به جیب خواهند زد .
  • بیرجند صد کیلومتر در صد کیلومتر زمین اطراف آن بیابان لم یزرع وجود دارد بعد مردم را احساساتی میکنن و هر متر آن را میلیونی پول
    می گیرند ای ملت نا آگاه تا کی به این کار خود خود افتخار میکنید . در تمام کشورهای دنیا خانه مسکونی و ماشین کالای مصرفی محسوب می شود اما اینجا کالای سرمایه ای. چرا؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کاری – ثروت های یک منطقه، همیشه معادن و گنجینه و دفینه هایش نیستند، گاهی

بیشتر

سلام و عرض خسته نباشید. چند وقتی است که برنامه ها و پروژه های شهری

بیشتر

هدیه ویژه دولت رئیس جمهور شهید به اهالی بخش دستگردان با ابلاغ عشق آباد به

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم

فرم گزارش اشکال در سایت