پیام شما سه شنبه ۱۱ شهریور

  • ضمن تشکر از آقای استاندار که نوشتید دوبار در عرض یک هفته به یکی از روستاهای سربیشه رفته اند تا مشکلاتشان را پیگیری کنند خواستم بگویم آقای استاندار ما قدردان زحمات شما هستیم و یادمان نرفته که استانداران قبلی را در مرکز شهرستان هم نمی توانستیم ببینم چه برسد که استاندار به روستاها برود اما حالا که خودتان باب این موضوع را باز کرده اید لطفا سری هم به حاشیه شهر مرکز استان بزنید و مشکلات ما را هم ببینید ما در برزخ روستا و شهریم نه خدمات شهری آنچنانی می بینیم و هم حجم سربار جمعیت شهری را تحمل می کنیم.
  • روزنامه آوا تازه گی ها شده روزنامه طنز یک خبر می زنید که فضای مجازی باید کنترل شود و یک خبر دیگه می زنید که فضای مجازی چون کنترلش دست آمریکاست پس سگ هار است متاسفانه آسیب هایی که از اول انقلاب خورده ایم به واسطه همین نگاه های سیاه و سفیدی برخی متولیان بوده است که کار را به اینجا کشانده عزیز دلم آخر با همه مسایل که نمی شود سیاسی برخورد کرد کمی هم تفکر لطفا.
  • همشهری عزیزی که فرموده بودید امر به معروف کنند که به شعائر دینی توجه شود کاملا موافقم یکی از مصادیق امر به معروف به نظرم تشویق و معرفی کارهای خوب است مثلا ۲ تا جوان مداح و روحانی چقدر کار جالبی کرده بودند که رفته بودند در بیمارستان ها و منزل شهدا روضه خوانده بودند بدون هیچ چشمداشت و امکاناتی انشاا… خود امام حسین (ع) اجر این دو عزیز را در این دنیا و در آخرت عنایت نمایند.
  • روستای جمالی در فاصله یک کیلومتری رقه بشرویه راه آسفالته ندارد و هیچگونه عملیات بهسازی معابر در آن انجام نشده از مسئولین بشرویه و استان تقاضا داریم به این روستای ۱۰خانواری رسیدگی فرمایند.
  • فکر کنم نباید تو کشوری که این همه ذخایر گازی داره وضعیت مردمش برای گرفتن دو دونه سلیندر گاز مایع وخیم باشه ؟
  • با توجه به اینکه سال گذشته توسط سازمان جهاد کشاورزی و تعاون روستایی استان چندین تن زرشک از کشاورزان خریداری شده و در سرد خانه های استان دپوگردیده است و اکنون نه تجار روس و نه تجار ترک در این شرایط کرونایی خریدار زرشکهای استان نیستند لذا این زرشکهای دپو شده به همین زودی هست که از کیفیت خارج شده و از بین برود . به جهت جلو گیری از حیف و میل بیت المال پیشنهاد می دهیم این زرشکهای دپو شده را در اختیار کمیته امداد و بهزیستی قرار بدهید تا در میان مدد جویان توضیح بشود قبل از اینکه به زباله دان ریخته بشود.
  • اتفاقات آب روستایی خوسف فقط نام اتفاقات رو یدک می‌کشه مردم روستای گیوشاد چندین مدته آب شرب شون قطع می باشد دراین شرایط کرونایی دریغ از رسیدگی وپاسخ گویی آنچه به جایی نرسد فریاد مردم است
  • با سلام لطفا مسئولین برای زمین های معصومیه پایین از روبروی فنی وحرفه ای تا میدان پمپ بنزین فکری بردارند از حالت مزروعی تغییر کاربری بدن تا مردم بتوانند برای خودشان خونه بسازند واز مستاجری نجات پیدا کنند.
  • از شهرداری منطقه دو تقاضا دارم به خیابان شهید کاوه حدفاصل پاسداران ومدرس سری بزند و ببیند آیا فضای سبز و روشنایی آن زیبنده نام این شهید بزرگوار هست لطفاً پیگیری بفرمایید.
  • با سلام ای کاش گاهی مسئولین پارکها از نزدیک وضعیت انها را ببینند چرا که با تعمیرات جزئی می توان از این سرمایه ها نگهداری کرد.
  • وضعیت ساخت و ساز آستان مقدس باقریه(ع) در شان و مقام امام زادگان نمی باشد و در ساخت آن تسریع نماییم .
  • با توجه به شیوع اعتیاد در بین نوجوانان شایسته است پیشنهادی مبنی بر تصویب قانون عدم فروش سیگار به افراد زیر ۱۸ سال درمغازه ها ارائه نمایند . فروشندگان هم محکوم شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


سیل کم سابقه اردیبهشت ماه در خراسان جنوبی طبق برآورد اولیه حدود ۲۰ هزار میلیارد

بیشتر

آدینه – صبح دیروز مراسم گرامیداشت هفته معلم دانشگاه فرهنگیان با حضور مسئولان استانی و

بیشتر

اکبری – یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز آخرین ماه فعالیتش را سپری می کند واز

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت