پیام شما سه شنبه ۴ شهریور

  • ضمن تبریک هفته دولت و تشکر از آقای استاندار عزیز که ایشان را پدیده خدمت به مردم و یک انسان انقلابی به تمام معنا می دانم و حسابشان را از بحث های دولتی و سیاسی جدا می دانم و انصافا نماینده لایقی برای نظام در خراسان جنوبی هستند اما خواستم به آقای رئیس جمهور که در روزنامه تان زده اید که فرمودند اقتصاد ما بر خلاف جهان که ۲۰ درصد کوچک شده فقط ۳ در کوچک شده است بگویم شما برادر بهتر است با این اطلاعات دقیق همان شب بخوابید و صبح از اخبار با خبر شوید چرا که این نوع آمار دادن های شما را نه تنها کسی باور نمی کند بلکه اگر در خارج از ایران کسی بشنود ما را مسخره هم می کنند. به هر حال ما ظن و گمانمان این است که آقای روحانی مثل همیشه شوخ طبعی کرده اند و مزاح فرموده اند والا باید گفت آقای رئیس جمهور در خواب کامل هستند و اطلاعی از وضعیت کشور ندارند چرا که اقتصاد کشور نابود شده آنوقت می فرمایند ۳ درصد کوچک شده است؟
  • کاش شهرداری خدمات انجام شده خودش رو گزارش می داد. فضای سبز آسفالت معابر آشغالی های سطح شهر! فقط توگ رفتن عوارض وجرائم ساختمانی و … خوب فعالند.

*با سلام اینجانب دو سال پیش از بانک مبلغی حدود ۲۰ میلیون وام گرفتم پس از آن بعد از بهم ریختن شرایط اقتصادی در پرداخت اقساط دچار مشکل شدم و با این وجود سعی کردم عقب افتادگی اقساط را جبران کنم. در حالی که آخرین قسط بنده ۱۸ مرداد ۹۹ می باشد و بنده در تماس با بانک متعهد شدم دین خود را (که حدود ۳ میلیون می باشد.) تا پایان شهریور بپردازم و تسویه کنم اما توسط بانک تهدید می شوم.آیا در این شرایط اقتصادی و معیشتی این برخورد توسط بانک ها درست است.

  • آوای عزیز ، تو رو خدا یک جوری مسئولان شرکت نفت را متقاعد کن که اینقدر برای سوخت ادوات کشاورزی سنگ سر راه ما فلک زده ها نگذارند، عیدنوروز هرسال ثبت نام می کردند، تا آخرسال، کم یا زیاد گازوییل می دادند، تابستان پارسال گفتند تیلرها رو بیارید که راستی آزمایی بشه، با هزار سختی راستی آزمایی شد، برجهای بعدی یکبار سوخت را می دادند، یک بار می گفتند، شرکت نفت تائیدنکرده، …جهاد تائید نکرده … امسال هم عید بازمجدد برای سوخت (ماهی۳۰ لیتر ویژه تیلر ) ثبت نام کردند، ولی باید حداقل هرسه ماه بری مجدد ثبت نام کنی، برای اطلاع از نتیجه ثبت نام هم بایدکارت بانکی ات را (که در زمان ثبت نام ثبت سیستم شده)، بکشی آخرشم یا دستگاه نمیخونه یا تاریخ کارت گذشته، دو دست از پا دراز تر باید برگردی.
  • اتصال میدان سپاه به شهرک چهکند، اتصال میدان سفیر امید به بلوار خلیج فارس، اتصال بلوار شعبانیه به الهیه موارد مهمی است که در صورت اجرا بار ترافیکی بیرجند را کاهش خواهد داد. لطفأ شورای شهر و شهرداری با مشارکت اداره راه این موارد را اجرا فرمایند.
  • بعد از بیست سال طرح انتقال صنوف مزاحم هنوز در خان اول درگیر اختلافات و دعواهای مدیران با یکدیگر است. در مقطع فعلی کشور ما بیش از هر زمان نیازمند مدیران توانمند ، پیگیر و جسور است.
  • پیام شما سلام با تبریک هفته دولت به استاندار معزز و محبوب جناب مهندس معتمدیان و دیگر دلسوزان نظام. رزمنده داوطلب بسیجی دوران دفاع مقدسم باسابقه حدود ۱۷ ماه که با درآمد کم وگرانی مسکن هنوزمستأجرم. در این آخرعمری امیدم به شماست امثال ما را یاری کنید.اجرتان باخداست.
  • با سلام. لطفا با توجه به گرمای هوا از استاندار محترم تقاضا داریم ساعت کاری ادارات را تا پایان شهریور ماه به روال قبلی برگردانند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


سیل کم سابقه اردیبهشت ماه در خراسان جنوبی طبق برآورد اولیه حدود ۲۰ هزار میلیارد

بیشتر

آدینه – صبح دیروز مراسم گرامیداشت هفته معلم دانشگاه فرهنگیان با حضور مسئولان استانی و

بیشتر

اکبری – یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز آخرین ماه فعالیتش را سپری می کند واز

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت