پیام شما سه شنبه ۴ آذر

  • در خصوص سرمقاله مهاجرت هم استانی هایمان قطعا هیچ چیز بدتر از غم غربت و دوری از وطن و خانواده نیست.. حالا شما ببینید که مردم چقدر رنج میکشند که حاضرند این همه غصه را به جان بخرند و مملکتشان را ترک کنند.
  • سلام من یک کاسبم و عزیزی را به خاطر کرونا از دست دادم به همکارانم توصیه می کنم علیرغم اینکه خوب می دانم چقدر در این وضعیت اقتصادی سخت است و واقعا نمی شود هزینه ها را درآورد اما ۲ هفته را رعایت کنیم. پدر و مادر و خواهر و برادر و فرزندان خودمان در تیررس این ویروس منحوس هستند و تا همه همکاری نکنیم کاری از پیش نخواهد رفت. از مسئولین هم به جد خواهش می کنم که حالا که کسبه رعایت می کنند شما هم تمام تلاشتان را برای جبران خسارت های آنها بکنید.
  • نظارت بر قیمت یعنی پرداختن به معلول،وقتی تورم هست مجبورید برای هر مغازه ناظر بگذارید تازه اگر ناظر فاسد نشه با دریافت رشوه. این روش های سالهاست منسوخ شده و ما هنوز چبیسدیم به نظارت و قیمت گذاری.
  • قبول داریم کار در بیمارستانهای استان سخت شده است و اکثر پرسنل درمانی بیمارستان بیش از ظرفیت کار می کنند اما جهت جلوگیری ازاشتباه سهوی باید نظارتها هم بردرمان و هم خدمات تشدید شود تا مبادا موجب مرگ فردی شوند.
  • به ستاد محترم کرونا پیشنهاد می کنم در خصوص فروشگاه های محصولات فرهنگی و تعطیلی آنها تجدید نظر کنند چرا که اگر قرار باشد مردم تو خانه بمانند به یک سرگرمی نیاز دارند فیلم های تلویزیون که قربانش بروم هر کدام بالای ۵۰ بار پخش کرده است حداقل نسخه جدید جمونگ را از کلوپ ها بگیریم دو هفته بنشینیم سرگرم باشیم بلکه سوسانو با نمک صادراتی اش دوایی برای کرونا پیدا کرد و کرونا را فراری داد.

*یک بام و دو هوای مرکز بهداشت هم جالب است.از یکطرف می گویند بخاطر کرونا بیرون نیایید ازطرف دیگر هر هفته زنگ میزنند که وقت انجام مراقبت خودتونه یا فرزندان و همسرتونه اونجا هم باید کلی آدم منتظر بشه.

  • از شهرداری بیرجند خواهشمندیم نسبت به روشنایی فضای سبز تقاطع مدرس و خیابان پانزده خرداد روبروی پمپ بنزین مدرس اقدام فرمایند.
  • سلام و خسته نباشید من سال گذشته یه اشتباهی کردم که بالاخره انسان جایزو خطا است و جریمه کردند منو و به خاطر اینکه بیکار هستم و دستم خالی بوده نتوانستم جریمه خودم را پرداخت کنم الان سه نوبت شده که پول یارانه من و بچه ام رو بسته اند و تو این موقعیت بیکاری که هیچ درآمدی ندارم و امیدم بعد خدا به همین یارانه هست الان حق برداشت ندارم خدا رو خوش نمی آید به من که هیچ منبع درآمدی ندارم و فقط گاهی سر خیابان برای کارگری میرم که الان چند وقته کاری هم نیست. لطفا پیگیری شود بخدا خدا رو خوش نمیادش حسابم رو مسدود کنند درسته باید پرداخت کنم اما نه اینکه بیایند چند ماه پشت سر هم جلوی حسابم بسته بشه که حق برداشت را نداشته باشم که من اصلا نتوانم از یارانه خودم استفاده کنم لطفا پیگیری نمائید.

*به یک داروخانه مراجعه کردم دارویی را توی ویترین گذاشته بودند از یکی از کارکنان پرسیدم این داروی گیاهی به چه دردی میخوره ؟ از خانم دکتر پرسید. ایشون جوری به دارو نگاه می کرد که معلوم بود اصلا اسمش رو حتی نشنیده بودند با پاسخ کلی که از روی بسته خوند پاسخ نامشخصی رو داد.جالب بود دارو مجوز سازمان غذا و دارو رو هم نداشت.آقایان مسوول ما نمی گیم همکاراتون رو زیاد اذیت کنید اما خرید دارو که با جان مردم در ارتباط هست از هرکسی که مجوز توزیع ندارد درست نیست.ما توقع تعطیلی موقت یا اخطار کتبی رو نداریم اما معدوم سازی این دارو حداقل برخوردی هست که میتونید انجام بدهید.

  • آقای استاندار لطفا جلوی استفاده شخصی برخی مدیران استان از ماشین های دولتی را بگیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


بهروزی فر – در مجموعه سازمان، بخش های مختلف بسته به نوع کار و اهمیت جایگاه

بیشتر

سلام. آوای عزیز این روزها متاسفانه شاهد ترویج استعمال دخانیات در بین نوجوانان و دختران

بیشتر

بیشترین تصادفات درون شهری استان از آغاز امسال مربوط به بیرجند با ۶۷ درصد بوده

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت