یکشنبه ۷ مرداد ۱۴۰۳

پیام شما سه شنبه ۳۱ تیر

  • سلام صحبت های آقای زباله گرد را خواندم و آتش گرفتم و حرفش را تایید کردم و سوختم از درون که ما چگونه به اطراف خود نگاه کرده ایم و واقعیت ها چگونه است. مگر همین مسئولین نبودند که شعار می دادند بانک اطلاعاتی از نیازمندان ایجاد می شود پس چه شد پس این آقا و مثل این آقا کجای بانک های شما بودند که دیده نشدند؟ این همه رزمایش و نمایش و تبلیغات آخرش چه بود؟ چرا باید کار دست افراد سلیقه ای قرار بگیرد که بخواهند برای پسر خاله و دختر خاله بنویسند؟ آقایان مسئول دوباره خواستید اقدام کنید اصولی باشد با برنامه باشد تا محرومین واقعی جامعه ، آنهایی که با سیلی صورت خود را سرخ دارند هم دیده شوند.
  • با سلام خدمت مدیر عامل آب فاضلاب استان از شما تقاضا دارم نسبت به آب شهرک چهکند توجه کنید خیابان جانبازان دوهفته هست آب کم فشار هست که ابگرمکن روشن نمیشود از شما خواهشمندم پیگیری کنید.
  • آقای شهردار عزیز ، بیست متری اول غربی مدرس ( آیت ا… سعیدی ) شده پیست رالی جوانانی که فرهنگ رانندگی کردن رو ندارند. راهنمایی و رانندگی شاید جان مردم براش مهم نیست لطفا شما یک سرعت گیر بذار.
  • سلام چرا بنیاد مسکن و دهیاریها برای تغییر کاربری در روستاها مقداری از زمین مردم را برای خودشان تصاحب می کنند آیا گرفتن زمین از نظر شرعی مشکلی نداره آیا فریاد رسی هست یا باید به خدا واگذار کنیم.
  • سلام لطفا پیام منو چاپ کنید روزنامه آوا تنها امید ما برای رساندن مشکلات به گوش مسئولین است چرا کسی جلوی افزایش قیمت مایحتاج مردم رو نمیگیره اگه جمع شدن مردم در یک محیط سربسته باعث کرونا میشه چرا حراجستون راه میندازین …
  • گزارش کارمند علوم آزمایشگاه را خواندم آخه آوای عزیز که خودت این مطالب رو می دونی و می نویسی لطفا یه فشاری به مسئولین بیارین که برای نظارت ها سخت گیری بیشتری بشه ادارات تا کله پر از آدم خیابان ها شلوغه مردم به مسائل بی توجه و به قول خودتون ۴۰ درصدشون ماسک
    نمی زنن خوب قراره کی اینها رو درست کنه؟ آقای رئیس جمهور؟ باور کنید اگر پلیس همونقدر که به کمربند اهمیت می ده به ماسک و فاصله گذاری هم اهمیت بده خیلی خوبه الان وقتشه که گروه های جهادی نظارتی تشکیل بشه و پلیس هم در این برهه نقش خودش رو ایفا کنه و به مسوولیت اجتماعی خودش در این زمینه عمل کنه.
  • سلام آوا لطفا چاپ کنید چرا ارگانهای
    دولتی زمینها رو ملی اعلام میکنن اونوقت از زمینهای مردم میخوان کار خیر کنن چرا از زمینهای دولتی استفاده نمیکنن برای تغییر کاربری مقداری از زمین مردم رو میگیرند.
  • اگه روزی منازل ما در محدوده غفاری و آوینی بیرجند بخاطر برداشت بی رویه ازچاه آب حاشیه میدان سفیر امید نشست کرد و ترک برداشت آقای جاوید شهردار محترم و مسئول فضای سبز پاسخگو خواهند بود ! و جدا اگه خونه شما دو بزرگوار در این محدوده بود باز هم اینقدر به این موضوع بی تفاوت بودین! چند ساله آب شیرین این چاه رومی ریزین پای درخت ها و اخیرا هم که برداشت بی رویه ! آقای دادستان و استاندار دلسوز و مردمی لطفا شما به این قصه ورود کنین . خسته شدیم از بس به شهرداری تذکر دادیم .
  • سلام آوا جان ممنون از گزارش بیمار کرونایی کارشناس آزمایشگاه عالی بود بعد میخواستم بگم تورو خدا مردم بیخیال این حجاب و گیر دادن به این چیزا بشین عوض این کارا فکری به حال کرونا بکنین و فرهنگ سازیش تورو خدا بدون ماسک بیرون نیاین عزیزانمونو قربانی بی احتیاطیمون نکنیم.
  • سلام من برای آن آقای محترم و عزیزی که متن نامه دیدگاه رو نوشتن که زباله جمع می کنند (علیرضا از بیرجند) کار سراغ دارم لطفا ایشون رو معرفی بفرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کاری – ثروت های یک منطقه، همیشه معادن و گنجینه و دفینه هایش نیستند، گاهی

بیشتر

سلام و عرض خسته نباشید. چند وقتی است که برنامه ها و پروژه های شهری

بیشتر

هدیه ویژه دولت رئیس جمهور شهید به اهالی بخش دستگردان با ابلاغ عشق آباد به

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم

فرم گزارش اشکال در سایت