یکشنبه ۷ مرداد ۱۴۰۳

پیام شما سه شنبه ۲ دی

  • جا دارد در روز ولادت حضرت زینب (س) اسوه صبر و مقاومت برای ورزش خراسان جنوبی نیز آرزوی صبر کنیم که با این اتفاقاتی که دارد می افتد واقعا درمانده شده ایم ما در یک هیئت ورزشی تمام امیدمان اعزام تیم ها به مسابقات با اتوبوس تربیت بدنی بود آن را هم به مزایده گذاشتند خدا به خیر کند.
  • درود جای تاسف دارد که خیابان منتهی به سایت اداری واتاق بازرگانی که هر هفته جلسات خاص واکثرا با مهمانهای خارجی بر گزار میشه خاکی است !!!!
  • در خصوص مطلب آیا نگاه مدیران تغییر می کند : حذف یک نفر یا چند که سالها از دولت حقوق گرفتند کاردرستی نیست بلکه باید رفتار عوض شود سالهاست این نگاه و روش زندگی و سرمایه خیلی ها رو نابود کرده و عین خیال این حضرات نیست ولی شاید برای نسل های بعد از این باتلاق نجات پیدا کردند البته واقعا اگر قصد ونیت این باشد که تغییر ایجاد شود پست های کلیدی ازاین افراد گرفته شود مرحمی برزخم ها عمیقی که ایجاد کردند باشد.
  • بنا بود حقوق بازنشستگان را تا ۲۸ هر ماه پرداخت کنند ولی متاسفانه گاها به مرز اول برج بعد میرسد این چه سیاستی است نمیدانم.

*سلام و تشکر از خبر ویژه روزنامه مزین آوا در رابطه چوب حراج به سرمایه های ورزشی استان. خواهش میکنم یکی از خبرنگاران محترم مسئول پیگیری و به ثمر رسیدن این گزارش تا حصول نتیجه باشه و دوم اینکه آیا نا رضایتی حد اکثری ورزشکاران از عملکرد حوزه ورزش برای مسئولین محترم فرقی هم میکنه یا نه. آقای استاندار به قولهایی که دادین دارین میدین مطمئنم پایبند هستین. ولی در عمل باید دیده بشه.

*ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت زینب (س) و روز پرستار، خواستم از طریق روزنامه شما از برادران و خواهران گرانقدرمان در سپاه پاسداران، روحانیت محترم و همچنین بسیج خواهران مساجد قبا و حضرت رقیه (س) منطقه مهرشهر،که با حضور ارزشمند خود در مرکز بهداشت امام علی (ع) مهرشهر و عرض تبریک روز پرستار باعث شدن، خستگی این چند ماهه از تن ما بیرون بره،صمیمانه تشکر و قدردانی کنم. بازم معرفت شما. ممنون از همه شما عزیزان.اجرتون با بی بی زینب سلام ا… علیها.

*حد فاصل میدان جانبازان تا چهارراه تامین اجتماعی در بلوار پاسداران محل کورس گذاشتن هست.از شورای ترافیک خواهشمندم؛ سرعت گیر در بلوار پاسداران تقاطع شهید کاوه و فردوسی ایجاد کنن.

*با سلام خدمت همه دست اندرکارن روزنامه آوا؛ درخصوص خشکیدن درختان داخل پادگان باید از زمان تحویل ،مسئولین
شهرداری وشورای شهر و راه شهرسازی هریک به سهم خودشان پاسخگو باشند.از آقای دادستان میخواهیم مسببین این فاجعه را بازخواست ومحاکمه کنند..

*مدیر کل آب وفاضلاب استان با چه منطقی میگوید پساب فاضلاب شهر در طبیعت رها شود ! با اینکار فقط و فقط آلودگی محیط زیست و ابتلا به انواع بیماری های خطرناک عفونی عاید میشود. بهترین گزینه برای مصرف آن فضای سبز شهر است که با کمبود شدید منابع آبی اداره می شود.

  • آقای استاندار لطفا به موضوع فروش املاک مازاد اداره ورزش و جوانان استان ورود پیدا کنید عجیب است هر چه در گذشته برای ورزش استان جمع کرده اند
    باید همه را حراج کنند به بهانه مازاد بودن ؟ همین الان مگر این ساختمان ها استفاده نمی شود ؟ مگر همین الان چند هیئت ورزشی هستند که جا و مکانی ندارند. باور کنید این اتفاقات و این نوع نگاه به سرمایه های ورزشی استان فاجعه است. قهرمانان می نالند ، ورزشکاران می نالند ، هیئت ها گلایه مندند معلوم است چه اتفاقی دارد می افتد؟
  • بهترین پروتکل را برای پیشگیری از دورهمی ها امسال اقای رئیس جمهور اجرا کرد و آنهم با گران کردن میوه و آجیل اصلا کسی جرات نکرد میهمان دعوت کند و در خلوت خودش با عکس چند انار و پسته یلدا را گذارند . احسنت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کاری – ثروت های یک منطقه، همیشه معادن و گنجینه و دفینه هایش نیستند، گاهی

بیشتر

سلام و عرض خسته نباشید. چند وقتی است که برنامه ها و پروژه های شهری

بیشتر

هدیه ویژه دولت رئیس جمهور شهید به اهالی بخش دستگردان با ابلاغ عشق آباد به

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم

فرم گزارش اشکال در سایت