یکشنبه ۷ مرداد ۱۴۰۳

پیام شما سه شنبه ۲۹ مهر

  • با سلام خبر رفتن آقای معتمدیان تلخ ترین خبری بود که با وجود دعایهای زیادم بر ماندن این استاندار جهادی ومحبوب شنیدم . خوش به حال مردم مشهد و بدا به حال ما مردم استان که چند صباحی حال و روزمان خوب بود و اکنون تو اوج روزای ناخوش ضربه بدی به بیرجند ومردم بیرجند زده شد.
  • در خصوص تیتر گرفتن 22 میلیارد کالای قاچاق در استان با این همه تحریم که کشورمون انجام شده باید کلی اعتبار بدید به این افراد که جنس و مواد و ملزومات رو وارد کشور کنند تا قیمت ها متناسب بشه جلوی همه چیز رو گرفتید که چی بشه از همه ی کشورها تحریم هستیم واقعا چطوری داریم فکر می‌کنیم.
  • مطالب روزنامه در خصوص مساله ترافیک بسیار عالی وسنجیده بود.دقیقا ترفند شهرداری در خصوص خیابان طالقانی همینه . در پایان هم مجبور میشن به نرخ شهر تملک کنن و پول بیت المال رو هدر بدن.کمی نرمش قهرمانانه لازمه.
  • سلام مدت ۱۰ سال هست که مادر خیابان ابن سینای مهر شهر مقیم هستیم پول آسفالت را همان روز اول از ما گرفتند ولی هیچکس جوابگو نیست ما به کجا باید شکایت کنیم دست ما به هیچ جا بند نیست از همان ابن سینای ۱۳و۱۱که … آسفالت شده ولی از ابن سینای ۹ به بعد بدون آسفالته.
  • جابجایی بی سر و صدای آقای مهندس معتمدیان از استان محروم خراسان جنوبی به استان ثروتمند و برخوردار خراسان رضوی قطعاً ظلم بزرگی در حق مردم محروم خراسان جنوبی که تازه از حضور مهندس معتمدیان امیدوار شده بودند است.
  • آوای عزیز ایا مسئولین صدای شکستن قلب و استخوانهای مردم را نمی شنوند که زیر بار فقر و فلاکت خورد شده به خدا دیگر رویی که دست خالی بریم خونه وچشم توچشم زن و فرزند بندازیم نداریم دراین مملکت کسی نیست نظارتی برقیمت ها بیندازند؟
  • ریاست دانشگاه علوم پزشکی.ضمن تشکر از زحمات همه کسانی که دلسوزانه فعالیت می کنند . اما دو نقص در همه گیری کرونا مشهود بود . یکی عملکرد ضعیف در جذب نیروی انسانی است. به حتم وزارتخانه تا جایی که بتواند بر سر جذب نیرو سنگ اندازی می کند . کارشناسان شما حتی در شرایط عادی باید جنگنده و پیگیر می بودند.که حداقل کمبود کارشناس های بهداشتی و درمانی وجود نمی داشت تا در شرایط بحرانی که چند نیروی شما مریض می شوند با افت خدمات مواجه باشید.
  • با سلام و عرض خداقوت و عرض تبریک به مردم خراسان رضوی . شایسته است به پاس تلاش‌ها و زحمات مستمر آقای معتمدیان در راستای تکمیل پروژه مجتمع دامداری روستای تیغدر و روشنایی بلوار نهایت سپاس و قدردانی را خدمت ایشان ابراز و ارزوی موفقیت می کنیم خدمات آقای معتمدیان در روستای تیغدر هیچ گاه از یاد نخواهد رفت.
  • چرا سازمان اتوبوس رانی پاسخگو نیست همین یه دونه اتوبوس معصومیه رو هم بردارین هم خودتون رو راحت کنین هم ما رو، مردم بیکار نیستن یه ساعت منتظر اتوبوس باشن تو این هوای سرد، خدا بهتون انصاف بده.

*مسئولان محترم به اندازه کافی کشته دادیم لطفا جلوی مراسم عروسی که تو روستاها یا خونه ها برگزار میشه رو بگیرین نزارین مدارس بازگشایی بشه شنیدن آمار فوتیها واقعا دردناکه علاج واقعه قبل از وقوع …

  • جهت معاینه به مطب خانم دکتر … مراجعه و علیرغم درد و ناراحتی اکثر مراجعین منشی مطب با برخورد زشت خود بیماران را به دستگاه خودپرداز حواله می دادند و فقط پول نقد دریافت می کردند از طرفی علوم پزشکی رد و بدل کردن اسکناس آلوده در این برهه مجاز نمیداند.مردم با کدام ساز شما برقصند.واقعا هیچ نظارتی نیست.متاسفم.
  • خراسان جنوبی مدیری توانمند و لایق را از دست داد . خوش بحال مشهدی ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کاری – ثروت های یک منطقه، همیشه معادن و گنجینه و دفینه هایش نیستند، گاهی

بیشتر

سلام و عرض خسته نباشید. چند وقتی است که برنامه ها و پروژه های شهری

بیشتر

هدیه ویژه دولت رئیس جمهور شهید به اهالی بخش دستگردان با ابلاغ عشق آباد به

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم

فرم گزارش اشکال در سایت