پیام شما سه شنبه ۲۵شهریور

  • مسئولین محترم دانشگاه علوم پزشکی ما قدردان زحمات شما در این بحران کرونا هستیم اما لطفا پیگیری و نظارت جدی داشته باشید که متاسفانه در برخی حوزه ها مردم دسترسی آسان به پزشک متخصص ندارند به عنوان مثال اگر شما بیماری چشمی داشته باشید نوبت های پزشکان فعال به ۳ تا ۴ ماه رسیده و این یعنی کسی شاید چشمش کور شود تا وقتی بتواند مراجعه کند.
  • باتشکر از استاندار خراسان جنوبی جناب آقای معتمدیان بابت پیگیری واحقاق حق بخشی از مطالبه مردم این استان محور جاده بیرجند -مشهد متاسفانه بیشتر مسیر بیرجند تا گناباد جاده دو طرفه است که باعث تصادفات و جان دادن بسیاری از هم وطنان میشود بارها در رسانه ها وجراید این اتفاقات اعلام میشود هیچ تلنگری به مسئولین ایجاد نمیشود مشکل اساسی ما این است که مسئولین ونمایندگان مجلس تردد شان به تهران و مشهد هوائی است برای همین نماینده های مجلس هیچ موقع فریاد حق طلبی ومطالبه به حق آنها در دو بانده سازی محور گناباد تا بیرجند ودرخواست اتصال راه آهن فردوس تا بیرحند قبل از پروژه طولانی راه آهن مشهد چابهار شنیده نشده است پیشنهاد میشود افرادی که در این کار کوتاهی کرده اند برای استغفار و همدردی با مردم هفته ای یک بار فقط از این مسیر تردد کنند تا با ترسی که در آنها ایجاد میشود و با خواندن اشهد خود شاید مقداری از گناهشان کاسته شود آن موقع شاید به خود بیایند و فریاد حق طلبی آنها در مجلس و وزارت راه وترابری وشهرسازی شنیده شود نمایندگان محور خراسان جنوبی نمایندگان خراسان رضوی نمایندگان محور سیستان وبلوچستان این سمتها واین میزها ماندنی نیست اگر شده برای فردای خودتان اقدام کنید حتی امروز دیر است.
  • من ده ساله که بابت برگشت هزینه تمدید پروانه ساختمان از شهرداری طلبم.نمیده که نمیده!
  • دولت یا وزارت آموزش و پرورش یا رئیس جمهور با چه فکر و منطقی مدارس رو حضوی کردند ؟؟ حتما باید تعداد زیادی دانش آموز مبتلا بشنوند ؟
  • آوا جان برای کاری گذرم خورد به حاجی آباد شهر ما تو هشدار کرونا هست اونوقت تو حاجی آباد یک نفر ماسک نداشت چه از کسبه چه از مردم همه در منازل نشسته خیابونا هم شلوغ ولی از ماسک خبری نبود تو رو خدا به فکر خودتون نیستین به فکر ما باشین.
  • با سلام دوشنبه ساعت ۷ صبح در بلوارپیامبراعظم (ص) تقاطع میرداماد تصادف شده بود و همزمان با حضور پلیس، رفتگر محترم شهرداری درحال جمع آوری شیشه های سطح خیابان بود از مسئولین محترم شهرداری خواهشمند است جهت فرهنگ سازی برای این کار پسندیده از رفتگر محترم تقدیر شود.

*سلام آوا تا کی باید با اخبار فوتیهای کرونا روزمون رو شروع کنیم به جای رعایت فاصله گذاری، مدارس رو بازگشایی کردید حتما باید خبر مرگ دانش آموزان و معلمان رو هم بشنویم تا جلوی این تصمیم اشتباه گرفته بشه.

  • اینقدر توی تلویزیون تبلیغ میکنن که میخوان همه رو خونه دار بکنن کو کجاست؟؟ بابا ما از شما هیچی نمی خوایم فقط بزارید ما خودمون خونه دار می شیم. زمین بهم ندادین جوازم ندادین وام هم ندادین الان هم ۱۸ میلیون برام جریمه بریدین من توی خرج این گرونیا موندم از کجا بیارم بدم یکی نیست بیاد جواب ما رو بده؟؟
  • سلام آوا جان الان ۵۵ روز شده که برا وام ازدواج ثبت نام کردم بانک … و زدم برا ثبت نام هنوز هیچ خبری نشده زندگیمون رو هواست تو رو خدا به داد جوونا برسین این قد معطلی واسه یک وام
  • با سلام از شهرداری خواهشمند است فکری برای سگهای ولگرد زمین خالی اطراف بلوار غدیر (سجاد شهر) بردارد.
  • سلام ، خواستم ازطریق آوای خوب از حسن برخورد و تلاش مجدانه مدیریت آموزش وپرورش درمیان و همکارانشان در مواجه ارباب رجوع تقدیر و تشکر کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


سیل کم سابقه اردیبهشت ماه در خراسان جنوبی طبق برآورد اولیه حدود ۲۰ هزار میلیارد

بیشتر

آدینه – صبح دیروز مراسم گرامیداشت هفته معلم دانشگاه فرهنگیان با حضور مسئولان استانی و

بیشتر

اکبری – یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز آخرین ماه فعالیتش را سپری می کند واز

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت