پیام شما سه شنبه ۲۲ مهر

  • برای تقسیم استان اینقدر که برای نگه داشتن استاندار حرص خوردیم، غصه نخوردیم. کار به کجا رسیده یک نفر مدیر تو کشور پیدا نمی شه که هر جا کم میارن اول انگشت می ذارن روی استاندار ما . بقیه شیفتگان خدمت کجایند که بروند و دست از سر ما بردارند.
  • جناب آقای رئیسی و مسئولین محترم قضایی کشور از حضورتان در خراسان جنوبی ممنونیم و توصیه می کنم عدالت در قوه قضائیه را علاوه بر احکام در فرآیندها هم ترویج دهید چرا که من و ۱۸ نفر از همسایه هایمان به دلیل مشکل قضایی و عدم اطلاع از قوانین بیش از ۱۴ سال است درگیر یک پرونده هستیم و سرپناهمان را داریم از دست می دهیم هر بار یک قاضی یک رأی می دهد. مثلا می گوید اینجا این نقص وجود دارد حرف قاضی درست است از ما هم کلاهبرداری شده ولی ته قضیه که نگاه می کنید علیرغم اینکه همه ما می دانیم چه اتفاقی افتاده و هم قاضی می داند ولی به دلیل نقص پرونده ها و عدم مشاوره جامع امیدی به اجرای عدالت نداریم و فکر می کنیم چون چند نفر هستیم که صدایمان به جایی نمی رسد نمی توانیم حق خودمان را بگیریم .
  • سلام با تشکر از ستاد کرونا لطفا برای دو هفته استان را کامل تعطیل کنید چون اینطوری باز هم رفت و آمد هست و عملا انتقالی که باید انجام شود، می شود اوضاع بیرجند اصلا تعریفی ندارد و باید بیشتر به آن توجه کرد خدا به خیر کند با این ویروس که نه مردم رعایت می کنند و نه درمانی برای آن است.
  • علت اینکه توی هیچ داروخانه ای در بیرجند انسولین لنتوس ندارن چیه یه هفته هستش همه داروخانه های شهر روگشتم ندارن.
  • سلام معلمان عزیز از طریق همین آوا به شما خداقوت می گم من کلافه شدم با بچه کلاس اولی که یکی هست و فرزند خودم هست و به حرفم گوش هم می کند ولی من از پس درسش بر نمی آیم انصافا شما چه کار می کردید و چقدر ما قدرنشناس خدمات تان بودیم هر جا هستید موفق باشید.
  • سلام خسته نباشید پرسنل آوا ، مدیر محترم شرکت تاکسیرانی و اتحادیه آژانسها من یک راننده ام و هر وقت خودرو ام خراب می شود دغدغه و فشار بی پولی به خاطر درآمد کم ما که به زور روز را شب می کنیم مرا به هم می ریزد چرا که پولی برای پس انداز نمی ماند. پیش چند نفر سرم را خم می کنم تا مبلغی قرضی بگیرم بعضی وقتها با هزار بدبختی مجبورم وام با درصد بالا بگیرم فقط از روی اجبار لطفا چند کارگاه تعمیر خودرو با فروشگاه لوازم خودرو باز کنید تا دیگر دغدغه تعمیر و خرید لوازم خودرو را نداشته باشیم بخشی از سرمایه را از خود رانندگان تهیه کنید . از همه درخواست همکاری کنید ولی اجباری در کار نباشد هر چه در توان دارن مقداری نقد و مقداری ماه به ماه به حساب فروشگاه یا سازمان واریز کنند. در عوض بعد از خدمات خودرو هزینه را اقساطی پرداخت کنند درکنارش خدمات لاستیک و خدمات دیگر از قبیل سیم کشی، تعویض روغن، بیمه و… حتی فروشگاه یا شرکت تعاونی مواد غذایی لطفا پیگیری کنید.
  • ۶ ماه ما اهالی خیابان ۹ دی مهرشهر دوندگی کردیم که بیان درخت بکارن بالاخره موفق شدیم حالا ۶ ماه شده دوندگی می کنیم به درختان رسیدگی کنند ، ولی متاسفانه … فقط باید بدویم و به بن بست بخوریم.
  • طبق تبصره یک ماده ۱۳ قانون جامع دخانیات مصوب مجلس شورای اسلامی در سال ۸۵ استعمال دخانیات در اماکن عمومی و وسایل نقلیه عمومی ممنوع است.با توجه به شیوع کرونا لطفا با هماهنگی ستاد کرونا تیم های مشترک دانشگاه علوم پزشکی با پلیس اماکن و دادستانی ، بازرسی و نظارت بر اماکن عمومی به طور مستقیم انجام و از عرضه و استعمال مواد دخانی و قلیان جلوگیری شود.
  • در خصوص پیام همشهریمان برای نبود افراد کارکن ، برادران افغان جبران می کنند بچه های ما متاسفانه پشت میز می خواهند وگرنه کار هست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


آدینه – پنجشنبه هفته ی گذشته افتتاحیه اولین گفتاورد ملی نخبگان پهنه خراسان و سمنان

بیشتر

سربازی – شهرستان فردوس با قدمت چند هزار ساله و جاذبه های طبیعی و ساخته

بیشتر

مهدی آبادی – ماجرای اجاره خانه سال هاست دغدغه شهروندان است و در این چند سال

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت