پیام شما سه شنبه ۲۱ مرداد

  • آقای رئیس جمهور سلام ضمن تشکر از اینکه آقای معتمدیان را به استان ما فرستادید و ایشون رو به عنوان استاندار انتخاب کردید اما زمزمه های اخیر اصلا پیام خوبی برای مردم استان ندارد و یادآوری می کنم اگر ذره ای برای کسانی که در انتخابات شرکت کردند و به نگاه و منش شما رأی دادند احترام قائلید اینگونه با سرنوشت مردم یک استان بازی نکنید بگذارید هر آنچه که استانداران قبلی در استان کم کاری کرده بودند و همه به پای شما نوشتیم الان با اقداماتی که توسط این استاندار استمرار می یاد فراموش شود و خدای نکرده اگر روزی دست به جابجایی زدید یادتان باشد که چه خاطره ای از آقای حسن روحانی در ذهن مردم این استان به جا خواهد ماند.
  • کمک به شیوع کرونا در صف های طویل وشلوغ وچند ساعته پخش گاز مایع .با عملکرد اشتباه دست اندر کاران همراه با گران کردن .پیرمردی که با زحمت کپسول را حمل می کرد به فکر سلامت مردم باشین.
  • از اداره کل راه و شهرسازی استان انتظار می‌رود حداقل خیابان روبروی اداره خود و میدان راه و شهرسازی را بهسازی فرمایند. مسیر انتهای آوینی تا این میدان واقعا نیاز به تعریض، بهسازی و روشنایی دارد.
  • آوا چرا وقتی توروستا بخوای یه انباری بسازی پول میگیرن و یا تغییر کاربری بدی فوری دهیاری دخالت کرده و مقداری از زمینت را طلب میکنن ولی وقتی تو روستا عروسی میگیرن که الان ممنوعه دخالت نمی کنند.
  • آوا سلام . خواستم از جناب آقای مهندس معتمدیان استاندار مردمی و زحمت کش استان تشکر و قدردانی کنم،که حتی در روز تعطیلی هم ایشان به بازدید از پروژه ها ورسیدگی به امورات عمرانی استان می پردازند .
  • با سلام جناب آقای استاندارمحترم و زحمت کش این اب شیرین امیراباد چرا قطع کردن آب برای همه مردم هست شما ورود پیداکنید و معصومیه پایین قرار بود یا چهار راه یامیدان بزنن به کجا رسید.
  • اداره راه و شهرسازی نسبت به یکطرفه نمودن جاده کمربندی بیرجند حدفاصل فرودگاه تا ورزشگاه غدیر اقدام فرماید. عرض کم این مسیر و تاریکی جاده با توجه به تردد خودروهای سنگین بسیار خطرناک است.
  • لطفا به دست اندرکاران سلامت بفرمایید یه جریمه هم برای کسانیکه در روستا عروسی میگیرن و بیماری رو به روستاهای پاک میبرن در نظر بگیرن واقعا انصاف نیست برای خوشی خودشان یک روستا را بیمار کنند.
  • شصت درصدگرانى املاک بابت زمین هست. زمین که وارداتی نیست ونیازبه دلار و ارز نیست. چرا دولت اقدام به واگذارى زمین به قیمت تعاونى نمى کند.تا قیمت ها بیاد پایین
  • پیامم رو اینجا مینویسم شاید از مرآ و منظر مسئولینی که ادعای خدوم و انقلابی بودن میکنن رد بشه؛از شهردار محترم تقاضا دارم به رئیس سازمان اتوبوس رانی دستور بدن برای یک دفعه هم که شده از پشت میزشون و از زیر باد کولر گازی بلند بشن و سوار خط حاجی آباد امیرآباد بشن تا شاید شاید شاید درک کنن که ناموس مردم سر ظهر توی این اتوبوس های کتل چقدر گرما تحمل میکنن
  • امکان نداره در هفته دوبار آب یا برق حاجی آباد قطع نشه هر بار هم که به اتفاقات آب یا برق زنگ زدم گفتند که در حال بررسیه اگر خونه فلان رئیس و فلان مدیرکل هم تو حاجی آباد بود اینجا اینقدر مشکل قطعی آب و برق داشت؟؟؟نکنه از نظر مسئولین خدوم خراسان جنوبی خون اونایی که تو بالاشهر بیرجند هستند از حاشیه نشین ها رنگین تره؟؟؟؟
  • من یک فرهنگی هستم و از طرف جامعه بزرگ فرهنگیان، روز خبرنگار رو خدمت شما و همکاران عزیزتون تبریک عرض می کنم . سالم و موفق باشید ‌.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


سیل کم سابقه اردیبهشت ماه در خراسان جنوبی طبق برآورد اولیه حدود ۲۰ هزار میلیارد

بیشتر

آدینه – صبح دیروز مراسم گرامیداشت هفته معلم دانشگاه فرهنگیان با حضور مسئولان استانی و

بیشتر

اکبری – یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز آخرین ماه فعالیتش را سپری می کند واز

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت