پیام شما سه شنبه ۲۰ آبان

  • احسنت به استاندار جدید و اقدام قابل تقدیرش در خصوص عدم انتظار برای مصوبات ستاد کرونای کشور. کادر درمان به شما امید بسته امیدواریم بتوانید با تصمیمات درست از خستگی بیش از این ما که به پایین آمدن کیفیت درمان خواهد انجامید جلوگیری کنید.
  • از اداره راه و اداره حمل و نقل جاده ای استان خواهشمندیم نسبت به روشنایی حدفاصل سه راهی اسدآباد تا انبار نفت بیرجند اقدام فرمایند. با توجه به تردد زیاد و تاریکی این محل در شب بسیار خطرناک و تاریک است.
  • از مصوبات استاندار قبلی احداث برج هنر و تفکیک ارگ کلاه فرنگی از قسمت اداری بود که عملیاتی نشد. از استاندار جدید خواهشمندیم نسبت به این امور اقدام فرمایند.
  • سلام آقای خسروی نماینده بیرجند آدم خوبی است و اینکه گفته استاندار جدید هم انسان متدینی است خوب است اما هنوز برای قضاوت کمی زود است و این عزیزان اول از همه باید خودشان را به مردم ثابت کنند صرف اظهار کسی
    نمی توان قبول کرد. مردم به شدت منتظر اقدامات جهادی این عزیزان هستند تا پیشرفت واقعی خراسان جنوبی را با چشم ببینند مدیریت کرونا و حل بحران بی آبی سنگ محک خوبی برای آنهاست.

*سلام لطفا مسئولین رسیدگی بفرمایند چطور محدودیت گذاشتن برای تعطیلی مغازه ها برای جلوگیری از کرونا ولی بازار، مغازه های مدرس و توحید بیشترشون بازن مخصوصا کنار بازار که گل زعفران میارن برای فروش یه گروه زیادی دورشون جمع میشن اصلا هم نظارتی نیست حتی داخل چادرهلال احمر که اونجاست هیچ تذکری نمیدن با این وضعیت کرونا بیرجند رو به نابودی خواهد کشاند.

  • بادرود به روان پاک شهدا بیش از هفت ماه از آغاز سال جهش تولید گذشت و ما کارمندان تصفیه خانه آب بیرجند تنها ۶.۵۰۰.۰۰۰ تومان حقوق گرفته ایم. آیا مسئولان و بزرگان شهر خود می توانند با حقوق میانگین ماهیانه ۹۰۰ هزارتومان روزگار بگذرانند الحق که ما زنده مانی
    می کنیم تا زندگانی. از نماینده ولی فقیه و امام جمعه محترم بیرجند و ریاست محترم دادگستری استان تقاضای پیگیری ویژه این وضعیت را داریم. جمعی از کارکنان قراردادی تصفیه خانه آب
  • لطفا بیشتر اعلام کنید که افراد بیمار کرونایی از منزل بیرون نیان و حداقل اون دوهفته رو توی خونه بمونن . افرادی هستن که گرفتن و چون حالشون بد نیست به گشت و گذار میرن چون تو خونه خسته میشن و دلشون هم برا کسی نمیسوزه و متعقدن همه باید بگیرن.

*با سلام خدمت مدیرمحترم آموزش پرورش شهرستان درمیان جناب آقای مقیمی سال هاست۵۰۰ خانوار ساکن د رشهرک نوغاب درمیان انتظار ساخت فضای آموزشی را تحمل کردیم باهمکاری خیر و اداره نوسازی مدارس استان ساخته شده و آماده بهره برداری می شد فصل زمستان نزدیک است ما شهروندان ساکن درشهرک نوغاب درمیان خواستار راه اندازی این فضای آموزشی از حضرتعالی هستیم فرزندان ما با مشکل روبرو هستند.

*سلام آقای استاندار بیرجند طبق گفته معاون وزیر بهداشت رتبه دوم فوتی های کرونا رو در کشور داره آیا لازم نیست دو هفته این شهر تعطیل بشه ادارات مرکز شیوع بیماری هستن لطفا یه تدبیری بیندیشید.

  • واقعا بی عدالتی هست که خیابان مطهری ، از میدان طالقانی به سمت سه راه اسدی ، سمت فرمانداری آسفالت بشه ، ولی لاین خودرویی مقابل از سه راه اسدی تا میدان طالقانی بدلیل نامعلوم مدت طولانی هست، هنوز آسفالت نکردن ، از شهردار و مسئولین شورای شهر تقاضای آسفالت خیابان منتظری از سه راه اسدی به میدان طالقانی را دارم .

*شهرداری و شورای محترم بیرجند لطف هر چه سریعتر نسبت به بهسازی ویرانه های اطراف میدان ابوذر و تکمیل میدان اجتماعات اقدام فرمایید. واقعأ چهره زشتی به شهر دست داده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


بهروزی فر – در مجموعه سازمان، بخش های مختلف بسته به نوع کار و اهمیت جایگاه

بیشتر

سلام. آوای عزیز این روزها متاسفانه شاهد ترویج استعمال دخانیات در بین نوجوانان و دختران

بیشتر

بیشترین تصادفات درون شهری استان از آغاز امسال مربوط به بیرجند با ۶۷ درصد بوده

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت