پیام شما سه شنبه ۱۸ شهریور

  • همشهری عزیزی که از گرانی میوه گلایه داشت باید بدانید این میوه ها محصول انتخابات ۹۶ هستند هر چه که انتخاب کردید الان استفاده کنید! مخصوصلا گلابی ۲۴ تومانی برجام را.
  • احداث برج هنر در بلوار صیاد و تفکیک ارگ کلاه فرنگی از قسمت اداری که از دستورات استاندار محترم بوده است تا چه میزان اجرایی شده است؟
  • مشکلات کشور ابعاد فراوانی دارد ظاهرا قضیه از معادله چند مجهولی گذشته قیمت ها بدون نظارت به کهکشان رسیده با این شیوه خدمت توقع درصحنه بودن به نظرم از یا ناآگاهی است یا تعمد و هدفی درکارست یا غرضی که این دو گزینه متفاوتند به هرجهت اگاهان نگذارند قیمتها از ماشین گرفته تا مایحتاج مردم بهانه به نامحرمان بدهد.
  • سلام با این وضع مدارس یک فکری برای گوشی موبایل بکنید من با دو فرزند محصل با این قیمتهای گران و مریضی و بیکاری از کجا بیارم هیچ کسی فکر ما درماندگان نیست.
  • به گفته مسئولان حضور دانش آموزان در مدارس اجباری نیست ولی برای دو یا سه روز در هفته آنهم نیمه وقت, لباس فرم اجباری هست. در این وضعیت نامناسب اقتصادی که خانواده های زیادی در تأمین هزینه ماسک و محلول ضدعفونی برای فرزندان خود ناتوان هستند, شایسته هست اولیاء محترم مدارس از هزینه تراشی بیجا برای خانواده‌ها خودداری نمایند.
  • من خودم معلم هستم روز شنبه رفتم مدرسه حتی یک اسپری ضد عفونی توی دفتر نبود. با جون بچه ها بازی نکنیم. بعضی جاها اصلا خبری از رعایت پروتکلهای بهداشتی نیست.
  • در خصوص گزارش طرح پارکبان روزنامه، پول هر پارکینگ تجاری را در زمان صدور پروانه شهرداری اخذ می کند تا پارکینگ طبقاتی بسازد! در حال حاضر کسری پارکینگ واحدهای مسکونی ۹۰ میلیون اخذ می‌شود و هر متر خلافی ساختمان ۸۰۰ هزار متر! کلی پول هم از محل صدور پروانه و چندبرابر آن از محل تخلفات ساختمانی هرساله توسط شهرداری و شورای شهر اخذ می‌شود! شهرداری ها با اجرای پروژه های بیخود و غیر ضروری فقط بدنبال کسب منافع برای عده ای خاص هستند نه نیاز شهر. و شهروندان! درصدی که بعنوان پاداش از محل اعتبارات عمرانی به شهردار محترم و شورا می‌رسد بسیار زیاد هست؟! گویا سال گذشته ۳۰۰هزار متر و شش ماه ابتدای سال حدود۶۰۰ هزار متر پروانه ساختمانی صادر شده است! لازم است روزنامه محترم آوا با تشکیل کارگروه‌های تخصصی و ویژه بعنوان مطالبه عامه مردم بدنبال اخذ پاسخ و پاسخگویی سازمان‌ها و ادارات و شرکت های خدمات رسان به مردم باشند و با طرح سوال و چالش و پرسش از مدیران محترم خواسته ها و حقوق شهروندی مردم عزیز را مطالبه و اطلاع رسانی لازم که رسالت واقعی یک نشریه محلی هست را انجام و ایفا نماید.

*در خصوص انتظار مردم از مسئولین دیگه از این گذشته که دولتمردان بخواهند به مردم رحم کنند. این انتظارات بیجا رو کنار بگذارید که حداقل به پزشک اعصاب وروان گذرتون نیفته انشاءا… خدابزرگه انتخابات۱۴۰۰همه شما عزیزان تحت پوشش کمیته امداد قرار خواهید گرفت و نیازهای شما رو از صدقات تامین خواهندکرد.

  • بعضی مدارس پروتکل بهداشتی رو که بصورت کامل رعایت نمی کنند در سرکلاس معلم کنترل داره ولی زنگ تفریح که اصلا فاصله ای نیست و بچه‌ها با همدیگه بازی میکنن این خبر که گفتم دیروز در یکی از مدارس خراسان جنوبی اتفاق افتاده حالا اینها بماند یک معلمی میگفت فضای مجازی برای بچه‌ها بهتره ولی برای ما معلمان مشکله چون شبانه روزی باید در خدمت بچه‌ها باشیم در هردو مدل در حق هردو قشر دانش آموزان و معلمان ظلم شده بهترین کار یا نظارت کامله یا کلاس مجازی در کل شبانه روز نباشه تا معلمان هم از موقعیت مجازی استقبال کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


بهروزی فر – در مجموعه سازمان، بخش های مختلف بسته به نوع کار و اهمیت جایگاه

بیشتر

سلام. آوای عزیز این روزها متاسفانه شاهد ترویج استعمال دخانیات در بین نوجوانان و دختران

بیشتر

بیشترین تصادفات درون شهری استان از آغاز امسال مربوط به بیرجند با ۶۷ درصد بوده

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت