یکشنبه ۷ مرداد ۱۴۰۳

پیام شما سه شنبه ۱۱ آذر

  • ضمن تشکر از آقای استاندار که واقعا دغدغه مردم را دارند . مطلب ایشان در خصوص دورهمی ممنوع را خواندم اما نکته ای که وجود دارد این است الان دور همی ها کم شده اما مثلا خانواده ما که پسرم و عروسم و بچه هایش همه درگیر شده اند آنوقت چطور می شود من به خانه اش نروم و مراقب نکنم. بعضی الزامات وجود دارد که نمی شود از آن پرهیز کرد لطفا اگر راهکاری برای این موضوع که خودش باعث درگیری امثال من شد دارید ارائه بفرمائید . ضمنا حوزه آموزش و اطلاع رسانی کرونا خیلی خیلی ضعیف است ما واقعا نمی دانیم چیکار کنیم یکی می گوید بخور جوش شیرین بدهید دیگری می گوید نه برایشان سم است پیش یک متخصص می رویم استامینوفن می دهد برای درد متخصص دیگر می رویم می گوید به هیچ وجه نخورید و ما نفهمیدیم بالاخره باید به چه شکلی درمان را ادامه دهیم. لطفا این موارد توجه ویژه شود ضمن اینکه الان می گوئید زودتر مراجعه کنند دسترسی به پزشکان خیلی سخت است.
  • با سلام لطفا شهرداری منطقه۲ نسبت به لکه گیری و ترمیم آسفالت عدالت ۷ که در شهریورماه در اثر ترکیدگی لوله آب، حفاری شده و بعد از گذشت۳ ماه هنوز نسبت به ترمیم آن اقدام نشده، اقدام نماید…تا کی باید صبر کرد؟
  • سلام و خدمت مسئولین محترم که دچار بیماری منحوس کرونا شدند و تا چند قدمی مرگ پیش رفتند انشاا… کمی به فکر جوانان و دردمندان باشند.
  • سلام بلوار غدیر نرسیده به سه راهی مالک اشتر جنب ایستگاه گاز پلی زدن که باعث شده همه ماشینها سر تقاطع درجهت خلاف برای ورود به کوچه حرکت کنند. یا ورودی رو بیارن سر تقاطع یا پل جنب ایستگاه گاز رو بردارن.

*سلام آوا جان لطفا اگه امکانش هست از مدیر کل مسکن و شهر سازی بپرس چرا توی شهری مثل بیرجند با این همه زمین؛ باید برای طرح مسکن ملی یه قطعه زمین رو به پنچ نفر تخصیص بدن!!؟

*با سلام خدمت استاندار محترم وخسته نباشید.مشخص می شود که استاندار جدید آقای ملا نوری هم همچون استاندار
قبلی پیگیر مطالبات استان هستند.خدا به شما توان عنایت فرماید.مردم قدردان زحمات شما خواهند بود.

*با سلام خدمت اعضای محترم ستاد کرونای استان بر اساس تصمیم گیری ستاد،کارخانه های بزرگ استان با نیروهای هزار نفری حتی نیم ساعت تعطیل نشدند. مگر کرونا فقط در ادارات ، اصناف ، مراکز ورزشی و … خطر دارد که شما برای جان کارگران و خانواده آنان هیچ اهمیتی قائل نیستید بسیاری از کارگران و خانواده آنان درگیر این ویروس شده اند و در جامعه رفت وآمد دارند.

  • با سلام، از مسئولین خواهشمندم نسبت به آسفالت تقاطع نارنج تا میدان راه اقدام نمایند اینقدر آسفالت پر از چاه و گودال شده که با یک بارندگی بلوار تبدیل به گودالی از آب می شود.

*با سلام و تشکر از روزنامه آوای بیرجند و همکاران محترمشان که زحمت کشیده مقاله ای در خصوص آسیب های توسعه عمودی شهر مرقوم فرموده اند براستی این تراکم فروشی که به نوعی شانه خالی کردن از اجرای زیر ساخت های شهری و استفاده بیش ازحد از ظرفیت های فرسوده قبلی است علاوه بر همه مشکلات مورد اشاره امنیت خانواده ها و حرمت خانواده را نیز تحت تاثیر قرار میدهد امیدواریم استاندار با ورود به این مهم جلوی تراکم فروشی که به قیمت رفع آسایش و امنیت خانواده هاست ورود پیدا کرده و با افزایش حریم شهری از تراکم زیاد بعضی محلات بکاهند.

*سلام اخیرا از طرف ادارات برای مبلغ بدهی ناچیز افرادی رو میفرستند درب منزل برای اخطار و تهدید واقعا تو این شرایط اینکار لازمه ؟

  • احتراما از شهرداری محترم و اداره راه خواهشمندیم نسبت به سیلاب شدن هنگام بارندگی جاده اسفهرود که منجر به مسدود شدن ورودی دانشگاه بیرجند میگردد که عبور و مرور مشکل است قبل از هرگونه بارندگی اقدام نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کاری – ثروت های یک منطقه، همیشه معادن و گنجینه و دفینه هایش نیستند، گاهی

بیشتر

سلام و عرض خسته نباشید. چند وقتی است که برنامه ها و پروژه های شهری

بیشتر

هدیه ویژه دولت رئیس جمهور شهید به اهالی بخش دستگردان با ابلاغ عشق آباد به

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم

فرم گزارش اشکال در سایت