پیام شما سه شنبه ۱۰ تیر

  • با سلام خدمت مسئولین اوقاف استان وشهرستان. احتراما به استحضار می رساند که یکی از وظایف اوقاف اجرای نیات واقف است که در این مورد نیات واقفین آب و لوله بیرجند متأسفانه عملی نشده است (درآمد این بنگاه برای آبرسانی به مردم همین شهر بوده)که البته با راه اندازی سقاخانه هایی در سطح شهر تا حدودی عملی شد ولی متأسفانه به علت وجود کرونا بهانه ای شد برای بستنش لطفا برای کمک به مردم محروم نقاط مختلف شهر این کمک را به مردم نموده ونسبت به بازگشایی آن اقدام وروح واقفین را شاد نمایید.
  • از آوای مردمی خواهشمند است به اطلاع بیمارستان … برسانید از پرسنل بخواهند به بیماران توجه بیشتری داشته باشن متأسفانه بر خوردشان خوب نیست.
  • سلام آقایان بجای اینکه برای کرونا به کاسبها الکی گیر می دهند سری شبها به پارکها و بازار بزنید.
  • سلام و خدا قوت خدمت خانواده ى آوا لطفا به مسئولین بگین فکرى به حال جاده خوسف تا سه راهى راه راه داران بردارن صد رحمت به جاده خاکى.
  • مسئولین محترم به نظر بنده حقیر از روزی که تالارها و … برای برگزاری مجالس باز شده آمار کرونا زیاد شده مسئولین نگن مردم نکات بهداشتی را رعایت نمی کنن بلکه بگن چه اشتباهی کردیم باز کردیم جلوی ضرر از هر جا گرفته بشه منفعته لطفا بیشتر از این با جان مردم بازی نشه.
  • دست مریزاد به شهرداری و عملکرد شهردار که بسیاری از طرحهای میراث فرهنگی درسطح شهر انجام داده واخیرأ پروژه دیوار یخی را اجرایی نموده با توجه به بی توجهی متولیان امر جهت داشتن خلاقیت و احساس مسئولیت برای محله اکبریه لذا از شهرداری برای استفاده از فضای موجود برای استفاده همشهریان و گردشگران درخواست برنامه ریزی و تدبیر اساسی داریم.
  • سلام، با توجه به پایدار شدن وضعیت آب شرب روستاهای مجتمع آبرسانی پسوج از تلاش بی وقفه ی مدیر امور آب، تک تک پرسنل اداری و پیمانکاران آب و فاضلاب شهرستان بیرجند متشکریم.
  • با آمدن کرونا نظارت براتوبوسها صفرشده نامنظم بودن زمان سرویسها آزاد بودن راننده برای خرید مایحتاج منزل با وجود مسافر و هوای گرم.صحبت مدام باگوشی…
  • بنا به گفته رئیس جمهور محترم ستاد استانی میتواند برای هر شهرستان قرمزی تقاضای محدودیت یک هفته ی کنند. برای محدودیت بیرجند منتظریم.
  • مسئولان محترم اگر محدوده اطراف باغ شوکت آباد فروخته نشده است لطفأ طرح گردشگری آنرا که توسط معاونت استانداری مطرح شد تصویب و اجرایی فرمایید.
  • با عرض سلام اینجانب یک قطعه زمین در روستای دستگرد با هزار قرض و قوله خریدم بعد مدت چهارسال تصمیم به ساخت آن گرفتم و برای گرفتن جواز مراجعه کردم و دو ماه هی رفتم و اومدم ولی فقط به خاطر اینکه زمینم صد وشصت متر نبود (صدوچهل مترهست) بهم جواز ندادن منم مجبور شدم بدون جواز بسازم چون راهی دیگه ای نداشتم و باید بابت بدون جواز ساختن جریمه بدم قبلا متری هفتاد هزارتومن بوده که حالا متری چهارصد و پنجاه هزار تومن شده، من بعد ۱۲ سال مستاجری با ۳ تا بچه چیکارکنم ازکجا بیارم بدم یا باید بمیرم یا باید دزدی کنم که بتونم هزینه شو.
  • سلام آوا و همشهریان آیا بستن کمربند سرنشین جلو اجباری شده است؟اگر قانون است باید همگی ببندند اگر نه همه چرا پلیس محور بیرجند قاین جرینه می کند ولی در یک محور دیگه اینکار نمی شود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


بهروزی فر – در مجموعه سازمان، بخش های مختلف بسته به نوع کار و اهمیت جایگاه

بیشتر

سلام. آوای عزیز این روزها متاسفانه شاهد ترویج استعمال دخانیات در بین نوجوانان و دختران

بیشتر

بیشترین تصادفات درون شهری استان از آغاز امسال مربوط به بیرجند با ۶۷ درصد بوده

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت