پیام شما روز یک شنبه ۲۵ آبان ماه

  • از معاون سیاسی استاندار که همیشه شنوای حرف و درد دل اقشار مختلف بوده و پیگیر هستند خواهشمندیم در خصوص شرایط کارکنان بیمارستان ها و مخصوصا بخش های در ارتباط با کرونا هم تذکری به دانشگاه علوم پزشکی داشته باشند. درست نیست ما در خط مقدم باشیم و جان خود را کف دست بگذاریم و از طرفی دیگر عده ای در ستاد دانشگاه از مزایای کرونا بهره مند شوند و آن وقت ما در بخش ها از حداقل امکانات و نیروی انسانی بی بهره باشیم.
  • نظارتی برای کرونا نیست. برای مقابله با کرونا باید همانند صحنه جنگ عمل کرد. چرا کادر سلامت با جانشان بازی می کنند و شبانه روزی در مقابل این بیماری که شدت شیوع آن از بی فرهنگی عده ای از مردم است و ضعف مسئولین ذیربط، آن وقت دستگاه‌های نظارتی ما ضعیف عمل می کنند؟ پشت درهای بسته نمی‌توان نظارت کرد.
  • سلام وقتی اظهارات دوگانه مسئولین آموزش وپرورش در دو شب متوالی در مورد سقوط دانش آموز قاینی را شنیدم و دیدم دلم برای فرزندانم که سرنوشت شان اینگونه است سوخت…
  • سلام به مسئولان آوا. خواهشمندیم مشکل تاخیر در توزیع کالاها از شعبه تیپاکس بیرجند را پیگیری کنید وقتی در سایت تیپاکس شماره بارنامه را جستجو می کنیم نوشته شده ( تحویل به تحصیلدار شعبه بیرجند) وقتی تماس می گیریم می گویند بار رسیده ولی باید تفکیک بشه. در برخی مواقع زمان تفکیک شدن تا تحویل به گیرنده دو تا سه هفته با تاخیر انجام می گردد در این شرایط وخیم کرونا وقتی تماس می گیریم می گویند سرویس نداریم اگر می خواهید سریعتر تحویل بگیرید حضوری به شعبه مراجعه کنید.خواهشمندیم این موضوع مهم را از مسئولان پیگیری فرمایید.
  • چرا خوسف مدارس بازه ؟؟ همه رو تعطیل کردین جز مدارس خوسف روزی دو نفر فوتی داره در خوسف کلی انسان مبتلا داره اما هنوز میگین نارنجیه.
  • سلام ، با توجه به گسترش وحشتناک بیماری کرونا، لطفا عدم کشیدن سیگار در محیط پارک و خیابان ها رو هم در دستور کار قرار بدهید، من نمی دونم دود سیگار هم موجب انتقال ویروس میشه یا نه، ولی با توجه به ماسک هایی که میزنیم تا مدت ها بوش زیر ماسک عابری که رد میشه میمونه و مجبور میشه ماسک رو برداره،تا از بوی سیگار دیگران خودش رو نجات بده، لطفا این موضوع رو در هر جا امکانش هست مطرح بفرمایید.
  • در خصوص وضعیت ساخت و ساز شهر اگر نمی توانید شهر رو توسعه دهید تراکم و مرتفع سازی رو بیشتر کنید این همه هزینه به مردم وارد نکنید.
  • کارمندها برن سر کار یا نرن حقوق شون سر جا هست از خدا شونه که یک سوم یا نصف و یا اینکه تموم تعطیل کنند ولی کسبه ها چی اجاره مغازه ، وام ، قسط چک و هزار گرفتاری دیگه اگه حقوق کارمندها رو یک ماه نریزند آنوقت کمی درک می کنند.
  • سلام آوا خواهشا اینقد ازکرونا میگن مسئولین یه سری به این بازار روزها بزنن بعد بگن مغازه ها ساعت ۶ ببندید عامل اصلی ویروس که زیاد میشه همین بازار روزهای سطح شهره.
  • با سلام آوا جان الان من علائم کرونا دارم چطور باید تشخیص بدم؟ ۱ – باید بالای ۶۰ سال باشم۲ – حتما باید بیماری زمینه ای داشته باشم ۳ – از همه مهمتر باید رو به موت باشم ۴ – درغیر این صورت باید۸۰۰ هزار تومن ناقانل بپردازی.
  • سلام آوای عزیز از سال ۱۳۸۴ شرکت تعاونی مسکن … را تاسیس کردند. به علت عدم تسلط برکار ساخت و ساز تاکنون چندین هیئت مدیره به لحاظ ناتوانی از ادامه کار عوض شده از عمر افراد متقاضی هم آنهایی که در قید حیاتند چیزی نمانده از دادستان محترم تقاضا داریم به این شرکت ورود نموده و افراد خاطی را وفق مقررات ملزم به پاسخگویی نمایند تا شاید زنده باشیم معنی تعاون را بفهمیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


آدینه – پنجشنبه هفته ی گذشته افتتاحیه اولین گفتاورد ملی نخبگان پهنه خراسان و سمنان

بیشتر

سربازی – شهرستان فردوس با قدمت چند هزار ساله و جاذبه های طبیعی و ساخته

بیشتر

مهدی آبادی – ماجرای اجاره خانه سال هاست دغدغه شهروندان است و در این چند سال

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت