یکشنبه ۱۱ شهریور ۱۴۰۳

پیام شما دوشنبه 9 تیر

اوضاع خاکستری شهرک صنعتی بیرجند

  • از مسئولین محترم خواستاریم با توجه به اختیارات استان ها بابت اعمال محدودیت ها استان مانند قبل کنترل بشه خدا خیرتون بده. چرا باید عده ای که از اول واقعا نکات بهداشتی را رعایت
    می کردند به پای عده ای بی خیال بسوزند. از عزیزانی که مراسمی دارند خواهشمندیم جلسه ای برپا نکنن و این هزینه ها را به خیریه ها و افراد مستمند بدین تا خیر هر دو دنیا و خدا بیامرزی را برای خودتون به ارمغان بیارین. اگه تو این جلسات یکی نه عده ای مبتلا شدن تا آخر عمر شرمنده چندین خانواده نخواهید شد؟
  • استاندار محترم سلام . بحران بی آبی در روستای روبیات بیداد می کند، در هفته 4 الی 5 روزآب قطع است.جناب آقای استاندار کاش فرمایش جنابعالی را اجرایی می کردند و برای یک روز هم که شده آب منازل مسئولین اداره آب راقطع می کردند تا متوجه شوند که بی آبی جگرمردم را خون کرده و آنها مدام وعده می دهند.
  • از شهرداری بیرجند خواهشمندیم جهت کاهش ترافیک چهارراه غفاری نسبت به اتصال میدان سفیر امید به بلوار خلیج فارس اقدام فرمایند.
  • متأسفانه در این روزهای خیلی گرم چله تابستان از هفت روز هفته ، هشت روز آب روستای گیوشاد از توابع بخش جلگه ماژان قطع است لطفا مسئولین اداره آب روستائی پاسخگو باشند .
  • با سلام ، سال 95 پس از نصب دو ساله کنتور آب، اولین قبض به دستمان رسید به مبلغ دو میلیون و دویست هزار تومان، 5 دوره کارت عدم قرائت از حیاط منزل جمع آوری شد و با مراجعه به شرکت آب و فاضلاب فرمودند که کل دوره ها قرائت شده و تمام 480 متر مکعب در همین دوره ی اخیر مصرف شده است، خلاصه پس از پیگیری هایی که انجام دادیم جوابی که جناب مدیر وقت دادند این بود که ما به مامورین قرائت خودمان اعتماد داریم و در نهایت مبلغ یک میلیون و سیصد هزار تومان را گرفتند. خواستم به عرض مقام مسئول برسانم که حداقل 8 ماه است که خاک روی شماره ی کنتور کنار زده نشده من هر ماه چک میکنم با مدارک مستند میتوانم ثابت کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بهروزی فر – پرده اول؛ با مهر تأیید نمایندگان مجلس شورای اسلامی به تمامی وزرای

بیشتر

چند روز پیش از خیابان حکیم نزاری رد می شدم از ابتدای خیابان درگیر یک

بیشتر

محمدی – مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی از آغاز طرح نظارتی ویژه آغاز سال تحصیلی

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم

فرم گزارش اشکال در سایت