پیام شما دوشنبه ۳۰ تیر

  • سلام . از قرار معلوم فرهنگ سازی برای زدن ماسک زیاد موثر نیست. باید حتما افرادی که بدون ماسک در سطح شهر حضور دارند توسط پلیس جریمه شوند . شاید و حتما این راهکار بیشتر جواب می دهد.
  • چرا ما حجاب را فقط برای خانم ها می بینیم ؟! درصورتی که الان خیلی از آقایان جوان را آدم می بینه از نوع پوششان خجالت می کشه ! لباسهای تنگ وبعضا شلوارفاق کوتاه یا لباس هایی که شاید خیلی ها در منزل شخصی استفاده نمی کنند. اگر قراره امربه معروفی باشه چه بهتر که برای هر دو قشر خانم و آقا باشه.
  • در سفر وزیر ورزش به استان مباحث مهمی نظیر پیست موتور سواری و اتومبیل رانی که قرار بود در کنار ورزشگاه غدیر احداث شود یا خانه کشتی در مهرشهر که در حد زمین باقی مانده یا استخر نیمه تمام مهرشهر به کجا انجامید؟
  • سلام.لطفا این موضوع که میگم رو پیگیری کنید. قیمت همه محصولات چه کشاورزی و چه صنعتی زیاد شده.تنها محصولی که روندش برعکس بوده زرشک هست.همون زرشکی که قیمت پایه خرید اون از کشاورز از طریق شبکه خبر ۱۰۰۰۰تومان اعلام شد.یعنی قیمت زرشک تر.الان کشاورزی که زرشک رو ریخته رو بارگاه که خشک بشه یا بارگاه داری که زرشک بارگاه داری که زرشک تر ۱۰تا۱۵هزارتومان خریده با قیمت زرشک خشک کیلویی۴۰هزارتومان مواجهه.در مرغوب ترین حالت از هر ۵کیلو یک کیلو زرشک استحصال میشه.یعنی ضرر اندر ضرر. کشاورزان زرشک کار و زرشک دار دارند اسیب جدی میبینند.پس کو ستاد حمایت از تولید لطفا موضوع قیمت زرشک و صادرات اون رو از جهاد کشاورزی پیگیری کنید.
  • با سلام ما از مدارس گله مندیم برای هدایت تحصیلی فرزندانمان چون اولویت الف و ب ندارد
    می فرستند آموزش و پرورش که هدایت تحصیلی بگیریم توی این اوضاع کرونایی مردم در صف های شلوغ به ایستند وقتی که اموزش و پرورش هدایت تحصیلی می دهد
    می نویسد بروید کاردانش آن هم با معدل ۱۷ واقعا حق یک دانش اموز این نیست که این همش استرس بهش وارد شود لطفا پیگیری کنید
  • سلام بر آوای وزین لطفا اطلاع رسانی نمایید در شرایط کرونایی فعلی آیا نگهداری سگ ، خروس و کبوتر در آپارتمان کار صحیحی است.
  • مهر شهر شهر فراموش شده با میادین بی نام و نشان و پارک خطی فراموش شده از این پارک فقط گرد و خاک نصیب اهالی محل میشود لطفا اقدامی نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


بهروزی فر – در مجموعه سازمان، بخش های مختلف بسته به نوع کار و اهمیت جایگاه

بیشتر

سلام. آوای عزیز این روزها متاسفانه شاهد ترویج استعمال دخانیات در بین نوجوانان و دختران

بیشتر

بیشترین تصادفات درون شهری استان از آغاز امسال مربوط به بیرجند با ۶۷ درصد بوده

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت