پیام شما دوشنبه ۲۷ مرداد

  • سلام دستگاه های نظارتی مثل بازرسی وزارت بهداشت چرا بر اجرای پروتکل های بهداشتی اصناف مختلف نظارت نمی کنند. نانواییها ، سوپر مارکتها و تعمیرگاهها و …. اکثرا بدون ماسک هستند. آوای عزیز لطفا خودت پیگیری کن.
  • میلان های سمت راست داخل امامت ۴۷ به نام سپیده ۱ و ۳ و ۵ و ۷ نامگذاری شده در حالیکه سپیده ۱ و ۳ و ۵ مستقیم به این میلان ها وصل نیست بهتر نیست برای سردرگم نشدن بجای امامت ۴۷ مثل خیابان رضویه به نام خیابانی جدید تغییر نام دهید.
  • سلام آسفالت میدان معصومیه تاچهارراه راهنمای پیامبر اعظم خیلی ناهمواراست جهت بررسی یه دفعه لطفا ازآنجا عبورکنید مسئولین محترم.

*چرا مسئولین حساب برخی کارمندان بانک ها را بررسی نمی کنند براحتی با سه سال سابقه کار خانه یک میلیاردی می خرند و یک معلم را برای یک وام ده میلیونی مسخره می کنند.

  • با عرض سلام یکی به این مسئولین بگه بابا به خداخسته شدم ۱۲سال شده مستاجرم الان باهزارگرفتاری یه زمین توحاشیه شهر دارم که دارم می سازمش نه بهم زمین دادید نه جواز دادید نه وام دادید الانم که میخواین جریمه کنید پول بگیرید پس کجاست حمایت از قشر ضعیف و پرجمعیت .
  • سلام مسئولین شهرداری خوأهشا یه سری به آسفالت کوچه توحید۱۳بزنین نیازبه روکش داره بخدا به خاک رسیده. شماروبخدایه فکری سریعتربردارین.

*سلام به آوای خراسان جنوبی از شما که واقعا به فکر مردم هستید عاجزانه تقاضادارم درددل ما اهالی چهکند روبه گوش مسئولین برسونید تا یه فکری به حال کمربندی چهکند بکنند.

*سلام چرا هیچ کس از مسئولین جواب گو نیستن که کپسول گاز دست مصرف کننده واقعی دو برابر قیمت میرسه اونم اگه برسه از مردم بیرجند مظلومتر پیدا نکردین؟

*چرا به رعایت نکات بهداشتی در نانواییها رسیدگی نمیشه؟ نه ماسک و نه دستکش اصلا مراعات نمی کنند.پول نقد هم که دریافت می کنند. واقعا بیرجند مامور بهداشت نداره؟

*سلام آوا. خسته نباشید میگم به مسئولین! چون کاری کردین کپسول گاز به دست مصرف کننده واقعی گرون تر از قیمتش برسه وکار به جای رسوندین که کپسول گاز بگن از تربت قاچاقی داره میاد بیرجند.

*با سلام و سپاس از روزنامه آوا ما اهالی بلوار شعبانیه در خیابان نرجس از نرجس ۷ تا نرجس ۲۳ از آنتن دهی بسیار ضعیف همراه اول برخورداریم چند مرتبه با اپراتور مربوطه تماس گرفته به نتیجه نرسیدیم خواهشمندم پیگیری نمایید .

  • جناب آقای استاندار! متاسفانه علی رغم پیام ها و پیگیری های مکرر و عدم پاسخگویی در خصوص تعیین و تکلیف ورودی خیابان سپیده تقاطع محلاتی توسط شهرداری، انتظار می رود همچنان که روحیه جهادی شما زبانزد هست ،شاهد دستور پیگیری مجدانه جنابعالی باشیم چرا که قریب به ۱۰ سال از این موضوع می گذرد تا کی باید صبر و انتظار داشت؟
  • باسلام مسئولین محترم فکرى براى جاده على آباد بردارین اصلآ روشنای ندارد. حتمآ باید یکى کشته بشود.
  • ضمن تشکر روستای مهدی آباد بخش مرکزی(جاده اسفزار) قریب به یک ماهه که یا اصلا اصلا آب نمیاد و یا به اندازه ی یه نخ آب میاد که ابگرمکن که هیچی، ظرف و دست وصورت هم نمیشه شست. با این اوضاع بیماری و کرونا شما قضاوت کن که چگونه باید نظافت رو رعایت کرد. حالامسائل شرعی به جای خود.
  • رعایت پروتکل های بهداشتی برای مردم است و مسئولین کرونا نمی گیرند که به راحتی در مراسمات بدون رعایت فاصله گذاری شرکت می فرمایند ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


سیل کم سابقه اردیبهشت ماه در خراسان جنوبی طبق برآورد اولیه حدود ۲۰ هزار میلیارد

بیشتر

آدینه – صبح دیروز مراسم گرامیداشت هفته معلم دانشگاه فرهنگیان با حضور مسئولان استانی و

بیشتر

اکبری – یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز آخرین ماه فعالیتش را سپری می کند واز

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت