پیام شما دوشنبه ۲۶ خرداد

  • سلام آوای عزیز من یک دانشجو هستم در دانشگاه آزاد اسلامی از دانشگاهم بسیار راضی هستم ولی یک سوال برای من و جمعی از دانشجویان پیش آمده است ما هر جا پیگیری کردیم چه دانشگاه ها استان و مشهد مخصوصا دانشگاه آزاد تمام امتحانات مجازی برگزار می شود چرا این دانشگاه امتحانات رو حضوری برگزار می کند مگه تو این شدت کرونا چه دانشجویان بومی چه دانشجویان عزیزی که از جاهای مختلف کشور می آیند در خطر نیستن ، واقعا برای این دانشگاه هیچ اهمیتی نداره ، چه بسا ممکنه کمک بیشتری بشه برای پخش این ویروس، آوای عزیز خواهش می کنیم این جریان را پیگیری کنید.
  • سلام آوای بی منت خدارا شاکریم که مشکلات چندین ساله را که مسئولان قبلی فرصت نشدحل کنند هر روز شاهدحل ان هستیم خدمت یعنی خدمات آقای معتمدیان این شیوه باید رسمی برای همه مدیران باشدپشت میز گره کار را بطور مطلوب حل نمی کند این گوی و این میدان تاکه دستت میرسدکاری بکن .
  • با سلام خدمت استاندار محترم و دلسوز و محبوب مردم خراسان جنوبی برای چندین بار به روزنامه آوا پیام میدم جناب آقای معتمدیان و مسئولین اداره آب و فاضلاب روستایی و مسئولین اداره مخابرات و ارتباطات خواهشمندیم از شما سروران گرامی جهت مشکل کم آبی و قطع همیشگی و همچنین مشکل آنتن دهی و عدم وجود اینترنت در روستای علی آباد داورآباد با توجه به مسافت کوتاه از مرکز استان ما را یاری فرمائید.امیدوارم پیگیری شود.با تشکر..نماینده مردم روستای علی آباد داورآباد
  • از استاندار انقلابی می خواهیم در موضوع مسکن وزمین ورود کنند ومثل سایر موارد جلوی گرانی ودلال بازی را بگیرید خانوادها به ستوه آمده اند.
  • باسلام و عرض ادب احتراما مدت چهار روز است که عرضه تخم مرغ در سطح شهر انجام نمی شود لذا خواهشمند است نسبت به پیگیری موضوع ترتیبی اتخاذ گردد.
  • تعطیل کردن خط تولید پیکان یک اقدام درستی نبود. در بحبوحه تحریم که قطعات خودرو از خارج وارد کشور نمی شود بهترین اقدام اینه که خط تولید پیکان برای اقشار کم درآمد و آسیب پذیر دوباره افتتاح بشه. چون خودروی ملی است و محبوب ایرانی است.
  • باعرض سلام مدیرکل اداره آب و فاضلاب شهرستان بیرجند اب خیابان جمهوری ساعت ۱۰صبح قطع شد ساعت ۴ بعد ازظهر تانکر آب میدان امام آب توضیح می کرد آب بخش القورات روستای صدگل ۱۰ روز هست که قطع است هر چی تماس  می گیریم یک تانکر آب نمی فرستید مگر مردم روستا انسان نیستند این بی عدالتی جوابگویی دارد.
  • سلام در این شرایط کرونایی قطعی های چند هفته ای آب روستاهای مجتمع آب رسانی پسوچ جایز نیست.
  • با سلام خدمت نماینده محترم ولی فقیه دراستان عرض سلام ادب احترم ما شهروندان ساکن ازروستای نوغاب بخش مرکزی شهرستان درمیان به حضرت عالی داریم درددل داریم از اینکه از حقوق شهروندی که مطالبه به حق ما است برخوردار نیستیم بسیارجای تاسف است دریک استان فرهنگی روستایی که تراکنش جمعیت آن طبق محاسبات آماری فعلی از شهرهای درمیان فراتر رفته و جمعیت یک شهر را یدک می کشد از کتابخانه محروم هستیم و از اینکه تاکنون ازطرف مدیرمحترم نهادکتابخانه استان هیچ تدبیری اندیشیده نشده است گلایه مندیم مدت چندسال است۱۲۰۰متر زمین برای ساخت کتابخانه بنیادمسکن شهرستان وفرمانداری واگذارکرده است درشهرک نوغاب درمیان پیگیری این موضوع ازحضرتعالی هستیم.
  • قیمت اجناس در بازار بدجور به حال خود رها شده.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


یعقوبی – رئیس پلیس راهور استان خراسان جنوبی از اجرای طرح کنترل و برخورد با

بیشتر

غلامی – رئیس پلیس آگاهی خراسان جنوبی از شناسایی و دستگیری ۳۲ سارق با اجرای

بیشتر

بصیرت – مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی از ابلاغ مصوبه وزیر نیرو در

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت