پیام شما دوشنبه ۲ تیر

  • چند روز هست آمار کرونای استان اعلام نمی شود همه فکر می کنند اوضاع عادی شده است. حداقل آمار کلی روزانه استان را اعلام کنید.
  • اداره … ، به گوشی هرمشترک ، ۳ بار پیام فرستاده که جناب مدیرکل درمحل دفترشان جوابگوی ارباب رجوع خواهد بود ، اما با اینقدر هزینه، دریغ از آدرس محل دفتر یا شماره تلفن! به کی بگیم؟
  • سلام امروز شنبه تماس گرفتم با امور مشارکتهای اداره آموزش و پرورش سوالی داشتم درمورد مدارس غیرانتفاعی، خواستم تشکر کنم از برخورد خوب و با صبر و حوصله کارمندی که با روی گشاده پاسخگوی تمامی سوالات من بودند. دعای خیر داریم برای ایشون.
  • سلام آوا. چندماه پیگیر فعال شدن پیامک بانک یکی از اعضای خانواده ام در بانک … شعبه مرکزی هستم. آنهم باتوجه به اینکه شماره و پیامک بانک قبلا باحضور و امضای خود صاحب حساب ثبت و فعال شده. اما متأسفانه تنها جوابی که دریافت کردم مبنی بر حضور اجباریه خود فرد بازنشسته در بانک بوده است. سوالم اینه علیرغم کلیه فرهنگسازی ها دررسانه که برای انجام کارهای غیرضرور ازخانه خارج نشویم آیا برای اجبار به حضور افراد بازنشسته با شرایط سنی درمعرض خطر و برای کاری هیج دلیلی برای حضور وجود نداره ازسوی پرسنل محترم بانک چه توجیهی وجود داره؟ درنهایت ازسرکار خانمی که با صبر و حوصله درعرض چند دقیقه بعداز ۴ ماه گره کارمونو ایشون بازکردن واقعا سپاسگذارم.
  • سلام آوا ، آموزش و پروش استان در اقدامی بی سابقه بدون اطلاع و رضایت همکاران فرهنگی، حق عضویت صندوق ذخیره رو از ۱ درصد به ۳ درصد افزایش داده و جالبه در حقوق خرداد هم اعمال شده. با کدوم مجوز ؟ کجایند دستگاه های نظارتی؟ دوستان استانداری تاکی سکوت و ظلم ؟
  • با سلام سر مقاله تخم مرغ ها را نبرید واقعآ حرف و درد دل همه ما
    می باشد بقول قدیمی ها غدغد مرغها و بوی تعفن مال ما تخم زرین نصیب ازمابهتران اما کو گوش شنوا؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


آدینه – پنجشنبه هفته ی گذشته افتتاحیه اولین گفتاورد ملی نخبگان پهنه خراسان و سمنان

بیشتر

سربازی – شهرستان فردوس با قدمت چند هزار ساله و جاذبه های طبیعی و ساخته

بیشتر

مهدی آبادی – ماجرای اجاره خانه سال هاست دغدغه شهروندان است و در این چند سال

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت