پیام شما دوشنبه ۱۹ خرداد

  • اتوبوسرانی با این تعداد کم اتوبوس هاعملا دارد به شیوع بیشتر کرونا کمک می کند. اتوبوس ها بعد از مدت طولانی که می آیند واقعا شلوغه هیچ فاصله ای را نمی توان رعایت کرد ، با صندلی های پر علامت گذاری هیچ معنایی ندارد خواهشا به فکر سلامتی مردم و کاهش این بیماری باشید.
  • سلام طرح ملی مسکن که بسیار هم مفید و امیدوار کننده می باشد، اگر کمی دولت مردان به صورت مداوم و کارشناسی شده انجام دهند، بسیاری از مشکلات هم مردم و هم نظام اقتصادی و اجتماعی کشور ایران را حل خواهد کرد. لطفا نظرات و پیشنهاد های مردمی را برای هرچه بهتر شدن آن، مد نظر قرار دهید موجب امتنان خواهد بود. از جمله این نظرات، ابتدا افرادی را که قبلا از تسهیلات تعاونی و دولتی استفاده نمود ه اند را حذف نمایید که این کار خوب است. مرحله ی دوم از افرادی که شرایط فعلی آنها بطور حتم فاقد مسکن بوده، هم ثبت نام بعمل آورید و در مرحله ی بعد یعنی مرحله ی سوم از کسانیکه ثبت نام نمایید که در حال حاضر دارای واحد مسکونی با متراژ ۴۲ متر و به پایین هستند، چرا که اگر شرایط اقتصادی خوبی داشتند که در چنین واحد هایی زندگی نمی کردند. و در پایان مرحله بعدی از تمام افراد ثبت نام نموده با این شرط که حق خرید و فروش آن واحد ها را تا ده سال نداشته باشند. در پایان از اینکه به نظرات مردم احترام می گزارید بی نهایت ممنون و متشکریم.
  • سلام ما اهالی امیرآباد خواهان تصحیح و روان سازی و بزرگ کردن خروجی شهر در میدان شهدای عبادی و پمپ بنزین معصومیه هستیم.که هر چند مدتی قبل کنار پمپ بنزین  هزینه هایی شد ولی باز هم عرض جاده کمتر و عبور و مرور مشکل تر شده .چرا نسبت به این نقطه اقدامی نمی کنید و همچنان به حال خود رها شده .ممنون از پاسخ و اقدام شما مسئولین .
  • چرا تو بعضی باجه های خودپرداز سطح شهر کاغذای رسید بانکی کف باجه انباشته شده است برای نظافت اینها اقدامی بشود.
  • سلام لطفا آرایشگاهها را مجبور به استفاده از ماسک کنید آرایشگران چون حین کار به صورت مشتری خیلی نزدیک هستن باصحبت کردن قطرات آب دهانشون روی صورت مشتری میریزه شاید ناقل باشن…
  • جاده احداثی از روستای گیوشاد به مرکز بخش جلگه ماژان مدت ها است که به حال خود رها شده و تمام‌ خاک ریزی ها و عملیات راهسازی آن نابود گردیده ، درصورتی که سرفصل اعتبار ملی دارد لطفا فرمانداری محترم خوسف و اداره راه و شهرسازی خوسف پاسخگو باشند. .
  • باعرض سلام مشکل قطعی آب بخش القورات روستای صدگل و دیگر روستاهای هم جوار کی حل خواهد شد صبح روز۱۵خرداد استاندارمحترم آمدند به روستای صدگل بعدازظهر آب قطع شد به اداره آب وفاضلاب تماس می گیریم می گویند ما پیگیر هستیم ازتابستان سال گذشته هنوز نتوانستند مشکل را برطرف کنند.
  • منظره توت خوری افراد در مقابل پارک نشاط و در وسط بلوار اگر چه برای بعضی جاذبه دارد ولی از منظر سلامت این توتها سمی هستند چون به مرور زمان کاملا آغشته به کربن دی اکسیدو دود سیاه اگزوزموتورها وانواع خودروها قرارگرفته اند و مردم هم بدون اطلاع از این توتها تناول میکنند. قدرت جذب کربن دی اکسید در خون انسان از این طریق هم  می تواند افزایش پیدا کند.
  • با عرض سلام وخسته نباشید خدمت استاندار محترم و محبوب از اهالی مهر شهر خیابان ولیعصر۳۰هستم ازشماخواهش می کنم که به مهرشهر هم سری بزنید و از مشکلات ماهم باخبر شوید ازخداوند سلامتی وعاقبت بخیری برای شما آرزومندم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


معاون امور معادن و فرآوری مواد وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: ظرفیت‌های معدنی نباید

بیشتر

آدینه – پنجشنبه هفته ی گذشته افتتاحیه اولین گفتاورد ملی نخبگان پهنه خراسان و سمنان

بیشتر

سربازی – شهرستان فردوس با قدمت چند هزار ساله و جاذبه های طبیعی و ساخته

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت