شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳

پیام شما دوشنبه 16 تیر

  • با سلام در روزهای اوج شیوع بیماری کرونا که شاهد برگزاری مراسم عزاداری هستیم آگهی ذکر فاتحه برای سالگرد – به علت حفظ سلامت مردم بسیار کار پسندیده ای بود. هر چند مسئولان بهداشت یکی از عوامل اصلی شیوع بیماری را شرکت در تجمعات بدون رعایت توصیه های بهداشتی می دانند چرا بعضی نسبت به این موضوع کم توجه هستند؟
  • ازاینکه قوه قضائیه واستاندار عزیز پیگیر سر و سامان دادن مسکن مرکز استان وکوتاه کردن دست دلالان هستند تشکر میکنم. از طرف جوانی که با این گرانی مسکن هرگز صاحب خانه نخواهد شد.
  • چرا اعضای شورای شهر بیرجند فکری برای گرانی مسکن در بیرجند نمیکنند از آوا خواهش میکنم گزارشی درخصوص فعالیتهای مسئولین مربوطه تهیه کند تا ببیند آیا حرکتی دراین خصوص کرده اند یا هنوز خوابند و نمی دانند قیمتها در بیرجند توسط املاکی ها و دلالها بالا برده می شود.
  • با سلام در خصوص نگهداری مرغ و خروس در منطقه آوینی و آزار همسایه ها از مالکین محترم خواستار رفع مزاحمت و از مرجع محترم رسیدگی خواستار راهنمایی درصورت عدم رفع صدا ومزاحمت برای همسایه ها.
  • در خراسان جنوبی برای مسکن ملی ضمانت نامه محضری می گیرند که متقاضی مسکن مکلف هست هرچقدر پول اداره شهرسازی گفت بدهد و در مورد مکان مسکن و اندازه و سایر شرایط مسکن حق اعتراض ندارد.آقایان عده ای مردم را مظلوم گیر آورده اند اگر صلاح می دانید شما هم عکس العملی داشته باشید.
  • نماینده محترم خراسان جنوبی به طبق اظهارات مسئولین، آموزش و پرورش با کمبود نیرو مواجه است، کمبودی که در سال‌های آتی با بازنشستگی خیل عظیمی از معلمان، رشد فزاینده‌ای خواهد داشت. بهترین گزینه برای جبران این کمبود به کارگیری معلمین مدارس غیر انتفاعی (غیر دولتی) است که دارای گزینش و صلاحیت لازم، تحصیلات عالیه، تجربه‌ی کار مفید و آشنا با دوره‌های آموزشی می‌باشند. از طرف دیگر چنین کاری نیازمند صرف وقت و هزینه اضافه جهت برگزاری دوره‌های آموزشی یکساله و آزمون هم نمی‌باشند. معلمین و شاغلین مدارس غیر انتفاعی بعد از چندین سال سابقه در امر تعلیم و تربیت، آن هم بدون دریافت حق و حقوق اساسی و بیمه و عدم پپشتیبانی مسئولین و مقامات حق دارند شاهد برقراری عدالت و رفع تبعیض باشندنماینده محترم جناب آقای خسروی صدای ما باشید .تا خیلی ها به حق خود برسند.
  • مسئولان محترم شب جلسه ای داشتیم بخاطر فاضلآب های رها در کوچه کنسل کردیم. یک خودرو باسرعت آبهای کوچه را پاشید رولباس وسر صورت مان ( باوجود ویروس کرونا) خواهشمندیم شبها از کوچه های جمهوری اسلامی 28 بازدید و نظارت بیشتری بفرمایید.
  • شماره ۱۱۱ ارتباط مردمی را اختصاص دادید که مردم مشکلاتشان را منعکس کنند ومسئولین هم جوابگو باشند ما اهالی شهرک چهکند تاحالا چندین مرتبه باسامانه تماس گرفتیم درخصوص جاده پیامبراعظم که به شهرک چهکند وصل میشه تماس گرفتیم این مسیر۴/۵ کیلومتری که نزدیک ۸۰‌‌%درصد کارش انجام شده متاسفانه رها شده ومسئولین راه وشهرسازی هم خودشان رابه خواب زدن و تاحالا علی رغم پیگیریهای زیاد هیچ جوابی ندادند متاسفانه برا مردم ارزش قائل نیستند اگه جاده سربیشه به درح بود که برا دولت خیلی فایده داره از همه لحاظ به فکرش بودند اما …
  • راهنمایی و رانندگی به جا اینکه در میدان قدس به کمربند گیر می دهند و جریمه می کنند با رانندگان متخلفی که گاهی در خیابان ها و حتی کوچه ها با سرعت زیاد خطر ساز می شوند برخورد نمایند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کاری – ثروت های یک منطقه، همیشه معادن و گنجینه و دفینه هایش نیستند، گاهی

بیشتر

سلام و عرض خسته نباشید. چند وقتی است که برنامه ها و پروژه های شهری

بیشتر

هدیه ویژه دولت رئیس جمهور شهید به اهالی بخش دستگردان با ابلاغ عشق آباد به

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم

فرم گزارش اشکال در سایت