پیام شما دوشنبه ۳ شهریور

  • از هیات های عزاداری که شور حسینی را با پروتکل های بهداشتی همراه کردند و ملاحظه سلامت جامعه و شیوع ویروس کرونا را داشتند ممنونم اینها پیرو واقعی فرهنگ عاشورایند.
  • دیروز در روزنامه نوشته بودید که آقای ترقی گفتند اصلاح طلبان نیروی جوان تربیت نکرده اند خواستم بگویم اصلاح طلب و اصولگرا ندارد ما چقدر مدیر جوان و جسور در کشور داریم و سهم مدیریت های کلان در تمامی این سالها برای که بوده است . متاسفانه قدرت اینقدر جذاب است که نمی توانند از آن بگذرند و به جوانتر ها تحویل بدهند هر چند که در استان ما استاندار مدیران جوان زیادی را منصوب کرده که در اینجا جای شکرش باقیست.
  • در خصوص دیدگاه زمان نشناسی مدیران خدمت آوا عرض کنم گفتن این مشکلات در واقع تایید سایر عملکردها میباشد … برادر من هزار برابر اینها که فرمودید مشکل هست.اصلا کار مملکت شده امروز و فردا کردند ۲۴ ساعت که بگذرد و اتفاقی نیفتد آقایان افتخار میکنند همه ترسو همه محافظه‌کار همه کارمند بدون ریسک همه با نگاه کوچک همه حسود با این جماعت به جهنم هم بروی
    می گویند چرا آتش او کمتر هست متاسفانه هنوز درک نگاه اجتماعی را ندارند و نمی‌دانند شهر ثروتمند از مردم ثروتمند به وجود می‌آید نمی دانند شهر بدون مردم از قبرستان ترسناک‌تر است من اگر مسئولیت داشتم مدیران بیرجندی را مفت به استان های دیگر میدادم ۲۰ تا مدیر غیر بومی می‌آوردم.

*سلام خسته نباشین ما اهالی صنعت و معدن ۳ از مسئولین محترم عاجزانه خواهشمندیم به طور جدی پیگیر مسأله مسدود شدن ابتدای میلان باشند که به خاطر سود جویی، حق افرادی که سالیان سال ساکن اینجا بوده اند و با مشکلات و کمبودها ساخت و سازکرده اند اکنون به این علت علاوه بر عقب نشینی تعدادی از منازل مجاور نبش در آینده و فروش خیابانهایی که هزینه آسفالت آن را مردم داده اند و این حق الناس می باشد خواهش میکنم به این قضیه رسیدگی فرمایید درنقطه نقطه سرزمین مان اگر در محلی اکثرمردم رضایت به اقدامی نداشتند حق بامردم بوده است استدعا داریم دل این مردم رنجدیده وزحمتکش راشاد نمایید.

  • دوست عزیزی که در روزنامه از مسئولین بخاطر جاده بیرجند قاین تشکر کرده بودند باید بدانند که ما مخالف تقدیر از مسوولین نیستیم اما اگر مثل خانواده ما داغ عزیزی را این جاده بر دل شما گذاشته باشد دیگر تاخیرهای پیاپی در بهره برداری را یک نقطه ضعف کوچک نمی دیدید. امیدوارم تیم جدید استان بتواند هر چه سریعتر این پروژه را تمام کند که وقتی کسی از عزیزانمان وارد این جاده می شود دلهره امانمان را نبرد.
  • از روزنامه آوا بخاطر گزارش کپسول های گاز ممنونیم اما جدیدترین یافته های علمی بر روی ژن مسئولین ما نشان می دهد اگر مردم برای دریافت خدمات صف نکشند و کار بخواهد بدون صف انجام شود عزیزان مسئول دچار ناراحتی روحی می شوند لذا خواهشمند است موضوع را پیگیری نفرمائید چرا که ما حاضریم در صف کپسول گاز کرونا بگیریم اما خدای نکرده برخی مسئولین عزیز که جور دشمنان را هم در ایجاد نارضایتی می کشند ناراحت و غمگین نباشند.
  • نمایشگاه بین المللی چند سال است به خارج از شهر منتقل شده است زمین این نمایشگاه از قدیم می گفتند کشمون است و قرار است پارک شود حالا تکلیف این زمین و تاسیسات چیست لطفا تبدیل به پارکی برای استفاده اهالی محل شود.
  • از هیئت حسینی پایین شهر که با رعایت پروتکل ها برگزاری مراسم را لغو و ظرفیت عزاداران را برای کمک به نیازمندان دعوت کرده است باید تقدیرکرد باز هم هیئت های قدیمی شهر که به جان و سلامت مردم اهیمت می دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


سیل کم سابقه اردیبهشت ماه در خراسان جنوبی طبق برآورد اولیه حدود ۲۰ هزار میلیارد

بیشتر

آدینه – صبح دیروز مراسم گرامیداشت هفته معلم دانشگاه فرهنگیان با حضور مسئولان استانی و

بیشتر

اکبری – یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز آخرین ماه فعالیتش را سپری می کند واز

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت