پیام شما دوشنبه ۳ آذر

  • دعوای آقای وزیر بهداشت و معاون تحقیقاتش خیلی چیزها را برای مردم روشن کرد. وزیر می گفت در تمام وزارتخانه اش یک مطلب تحقیقی و علمی درست درباره کرونا وجود ندارد و تمام اطلاعاتش بر پایه تحقیقات غلط بوده و به قول خودشان غیر رسمی گفته اند این آقای معاون با فشار وزیر قبلی و رئیس جممهور سر کار بوده . آقای معاون وزیر هم افشا کرده مرگ و میرها به خاطر مدیریت غلط آقای وزیر بوده. من نمی دانم کی راست می گه ولی خوب می فهمم که این آدمایی که دارن می میرن بخشی از آنها قربانی همین ناهماهنگی ها هستند . تلفات دعواهای این آقایان زیر خاک خواهد رفت و به اسم کرونا لاپوشانی خواهد شد اما کاش یک جایی بود و یه تذکر به این آقایان می داد برای مردم کار نمی کنید حداقل با این دعواها از فجایعی که اتفاق می افته رو نمایی نکنین مردم کم مشکلات ندارن که شما هم بی در و پیکر بودن وزارت خانه تان را هم به نمایش می گذارید. ضمنا اگر کسی حوصله ندارد پی حرف نماینده طبس که گفته بود باید عوامل افزایش مرگ و میر در استان را که نسبت به میانگین کشوری بالاتر است را مشخص کنند بگیرد. شاید اینجا هم به طبع وزارتخانه دارد اتفاقاتی می افتد.
  • آقای استاندار حرف مهمی زده بودند که مسئولین استان آینده نگر باشند و کاری نکنند که توسعه یک مجموعه در سال های بعد دچار مشکل شود یاد مرحوم دکتر علوی افتادم که ایشون زمانی که دانشگاه آزاد بیرجند را تاسیس می کرد چه نگاه بلندی داشت و این شکوه و عظمت فعلی دانشگاه و اراضی زیاد و وضعیت فاخر آن زایده همان تفکر بوده است. دوستی می گفت در زمانی که ایشون دانشگاه را تاسیس می کرد و تلفن هم وسیله جدیدی بود برای دانشگاه به اندازه چند ده برابر نیاز فعلی درخواست خط کرده بود که او را نکوهش
    می کردند اما الان تازه می فهمیم که علوی که بوده و نقش علوی ها در توسعه این استان چه بوده است.
  • از مجمع خیرین سلامت خراسان جنوبی
    خواهشمندیم نسبت به سهم ۴۰ درصدی
    ساخت بیمارستان مهرشهر اقدام فرمایند تا وزارت بهداشت به سهم ۶۰ درصدی خود عمل کند و رنج این منطقه از نبود مرکز درمانی برطرف گردد .
  • از اداره راه و شهرسازی، اداره حمل و نقل جاده ای استان و شهرداری بیرجند خواهشمندیم در کاری جمعی و جهادی نسبت به زیباسازی تقاطع بعد از پلیس راه بیرجند اقدام فرمایند. آیا این تقاطع در شأن ورودی مرکز استان است؟
  • جا دارد به عنوان یک شهروند تشکر ویژه ای از مدافعان سلامت در استان داشته باشم اینکه آمار استان زیاد است قابل قبول اما بار اصلی بر دوش بخش درمان است که واقعا از نزدیک دیده ام دارند مجاهدت می کنند کاش با رعایت کردن حداقل خدمتی که می توانیم به آنها داشته باشیم را تقدیم کنیم چرا که افزایش بیماران امان کادر درمان را بریده و بالاخره یک روز صدایش در خواهد آمد. خدا به شما خیر بدهد که الحق و النصاف از جان مایه گذاشتید.

*تنها دلیل بالا بودن آمارمرگ ومیر و بالا بودن مبتلایان کرونا مدیریت بسیار غلط و پر نقص مسئولین است کجایید آقای دکتر قائمی بیایید توی میدان خدا رحمت کند آقای دکتر فروزانفر.

*سلام متقاضیان جدید واجد شرایط مسکن ملی در بیرجند برای ثبت نام به کجا مراجعه نمایند ؟

*شهردار محترم لطفا پیاده روهای بلوار فاطمیه مهر شهر را آسفالت نمایید.

  • سلام دیروز نگاه می کردم از میدان امام تا ترمینال بیشتر مغازه ها باز بودند محدودیتی وجود نداشت.
  • سلام چرا فقط مردم باید رعایت کنند و پاسخگوی بی تدبیری ها باشند؟ مگر بیرجند ازنظر آمار کرونا سیاه (قرمز) نبود پس چرا قانون(!) حضور حداکثر یک سوم کارکنان (در مناطق قرمز) در هیچ یک از ادارات اجرا نمی شود؟ شاید ادارات از اجرای قانون معافند و ما نمی دانیم؟ آمار اشتباه است یا قانون استثنا دارد؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


یعقوبی – رئیس پلیس راهور استان خراسان جنوبی از اجرای طرح کنترل و برخورد با

بیشتر

غلامی – رئیس پلیس آگاهی خراسان جنوبی از شناسایی و دستگیری ۳۲ سارق با اجرای

بیشتر

بصیرت – مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی از ابلاغ مصوبه وزیر نیرو در

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت