پیام شما دوشنبه ۳۱ شهریور

  • با تشکر از شما که به نظر همه اقشار اهمیت میدید و اونها رو به قضاوت و ابراز نظر گرایش می دین. من یک مادرم کوچک ترین فرزندم ۳۱ساله هست .اگر اون زمان پسرانم تو خط ورزش نبودن و باشگاه رو نمی شدن الان نمی دانم چه حال و روزی پید ا کرده بودن تفریح مثل نمک به آرد زدن واجب هست. سن وسال جوانی می طلبه تفریح . در بیرجند اگر اهل درس خواندن نباشی اول چیزی که پیدا می کنی دوست بد است. در شهری که هیچ امکاناتی برای جوانی که می خواهد دقایقی رو آسوده خاطر و بی حاشیه و بی خطر وقتش رو به سلامت بگذراند کجا و چی هست .. صادقانه اعتراف می کنم اگر بند دره را آقای استاندار به اون خوبی برای مردم بیرجند درست نکرده بودن ما چه مکانی داشتیم کویرنوردی،گردشگری، مسجد خوبه ولی هر مکانی نیاز خودش و کارکرد خودش رو دارد. استاندار ممنونیم
  • روزنامه آوا شده خبرنامه سخنرانی های آقای احمدی نژاد، فکر کنم یاد آوا رفته که ایشون حرف رهبری رو توجه نکردند.
  • لطفا در مورد بهسازی و آسفالت مسیر پرتردد بنیاد مسکن به طرف شرکت گاز که اداره استاندارد ، اتاق بازرگانی و پزشکی قانونی نیز در این مسیر قرار دارند و ارباب رجوع زیادی دارند، پیگیری فرمایید.
  • در خصوص نحوه برخورد سیلندر پرکنی با مردم که ساعتها در صف ایستاده لطفا یا تجدید نظر داشته باشد یا کلاس اخلاق تشکیل دهند.
  • خواستم از مسئولین شهرداری و یا آرامستان بپرسید علت قطع تعداد زیادی از درختان کاج کنار قتلگاه اون هم شبانه جز برای ساخت مقبر ه های لاکچری و درآمد زایی بیشتر چی بوده و یا میخوان توجیه دیگه ای بیارین . ضمنا این درختان هم جوان و هم سر سبز بودند. خواستید ببینید هنوز آثارش هست.
  • آقایان مسئول درختان کاج دشمن نیستند. به کدامین خطا و جرم دارید کاجها را سلاخی می کنید؟ از جنگل کاج در پادگان قدیم رسیده به چند تا کاج نیمه جان و خشکیده آقایان راه و شهرسازی و شهرداری دارید چکار می کنید ؟
  • با درود به پیشگاه مقام عظمای ولایت و با سلام خدمت جناب آقای معتمدیان استاندار محبوب و مردمی در شرایطی که ملت شهید پرور ایران در تنگنای معیشتی تحمیلی از نظام استکبار کمر همت به حمایت از تولید و مقاومت بسته، جمعی از کارمندان و کارگران تصفیه خانه آب بیرجند به عنوان مدافعان اصلی امنیت آب استان، ماه هاست از دریافت حقوق و پاداش و عیدی خود بی بهره مانده اند. از شما که به لباس ولایتمداری ملبس هستید خواهشمندیم بار دیگر همچون گذشته به تاسی از رهبر حکیم انقلاب حامی قشر مستضعف جامعه بوده و پیگیر احقاق حقوق پایمال شده ما باشید.
  • آوا ، آقای خاتمی اگر حرفی در خصوص مسائل سال ۸۸ داشته باشند خودشان می گویند نیاز نیست به نقل از تندروهای اصولگرا مواضع ایشان را منتشر فرمائید درست است آزادی بیان است اما آزادی دروغ پراکنی که نیست.
  • سلام. ما ۴۰ موتور سوار هستیم که ۲ ساعت جمعه های هر هفته در پیست امیرآباد تمرین می کنیم اما مدت سه هفته هست جلوی ما توسط پلیس امنیت و پلیس راهورگرفته شده و موتورهاتوقیف شده. ما همه پلاک ورزشی و بیمه ورزشی داریم و تحت نظر هیئت موتور سواری استان هستیم.این قضیه باعث شده همه تصمیم به فروش موتورسیکلت های خودمان بگیریم و این برای ورزش استان یعنی فاجعه….

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


بهروزی فر- عصر شنبه ۳۰ اردیبهشت ماه خبری تلخ، مردم ایران و جهان را در

بیشتر

خبر شهادت آیت الله رئیسی همه ما را شوکه کرد.رئیس جمهوری که الحق مردمی بود

بیشتر

در پی حادثه برای بالگرد حامل رئیس جمهور، آیت الله رئیسی به شهادت رسید.بالگرد حامل

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت