پیام شما دوشنبه ۲۴ شهریور

  • سلام مدتی است تلویزیون مردم رو تشویق به خوردن محصولات لبنی می کنه که خیلی هم خوبه ! ولیکن شیر از دامدار به ۲۵۰۰ خریداری میشه واخیرا یک شرکت لبنیاتی همین شیر رو به قیمت ۱۰/۵۰۰ تومان به مردم میفروشه ، ماست همچنین ، کره هم که الحمدا… داره می کوشه عقب نمونه !! یک سوال : حالا که با این قیمت ها نمیشه خرید و خورد چجوری با فواید لبنیات آشنا شویم ؟!!
  • لطفا بلوار بنده دره را به نام آقای معتمدیان نامگذاری کنید من و همسرم هر وقت آنجا می رویم برای پیاده روی کل مسیر را دعای خیر برایش می کنیم که خدا برای مردم استان حفظش کند تازه معنی استاندار داشتن را می فهمیم.
  • سلام مگه وضعیت بیرجند سفید شده که نماز جماعت در مساجد برگزار می شود. تورو خدا به فکر پیرمردها و پیرزنهایی باشید که بی صبرانه منتظر بازگشایی مساجد بودند و الان به آرزوشون رسیدن ولی از طرفی کرونا همه جا در کمینه. بعد از عاشورا و تاسوعا انگار همه چی برگشته به حالت قبل از کرونا!!!!! یک کلمه پروتکلهای بهداشتی بهش اضافه می کنن و تمام.

*جناب آقای استاندار خبر ماندن شما ما را بسیار خوشحال و امیدوار کرد که جای شکر دارد، از شما تقاضا داریم اگر می خواهید لطفی در حق مردم شمال شهر ۱۱۰ هکتاری بلوار شعبانیه – نرجس و بقیه ا… بفرستید دستور وصل بلوار بقیه ا… رو به بلوار امام رضا (ع) ابلاغ نمایید.

  • لطفا اگه میشه برای دیجیتال روستای کلاته ملا از توابع بخش قهستان پیگیری کنید خونه و همه وسایل که باید مردم ودهیاری تهیه می کردند درست شده و منتظر دستگاهش هستند و با اینکه یک هفته از سال تحصیلی جدید میگذره هنوز دانش آموزان روستا از جمله من نمیتوانیم از شبکه آموزش برخوردار باشیم قابل توجه هم هست که اینجا اینترنت پر سرعت هم ندارد و نمیتوانیم با استفاده از شبکه شاد پیگیر دروس باشیم لطفا پیگیری کنید وپیگیری کنید ممنونم از شما و همکارانتان.
  • با سلام اقدام در بازگشایی مدارس و حضور فیزیکی دانش اموزان در مدارس از بزرگترین خطاهای مدیریتی دولت یا ریس جمهور یا هر مرجعی است که این تصمیم رو گرفته اند.

*حدود ۶ ماه تا پایان سال باقی مانده و دانشگاه علوم پزشکی خبر از اتمام بیمارستان مهرشهر تا پایان سال داده بودند. لطفأ از روند پیشرفت این پروژه گزارشی تهیه فرمایید.

*آوای وزین با سلام و احترام می خواستم چند نکته را به اطلاع مسئولان برسانم. عرض شود در مناقصات برنده کسی است که پایین ترین قیمت را ارائه دهد، اما دراین بین حق و حقوق کارکنان پایمال میشود بدین صورت که کار فرما علاوه براینکه در هزینه ها بایستی صرفه جویی نماید بیمه کارکنان را ندهد یا حقوق را کم بدهد ویا بیمه رااز حقوق کم نماید ،خلاصه این رسمش نیست باید فکر عاقلانه ای نمود. باتشکر

*جناب دادستان دستور تنها برای انتقال صنوف آلاینده کافی نیست پیگیری هم می خواد. اگه مسئولین شهر بیرجند خونه شون اطراف یکی از این کارگاهها بود بهتر پی به عمق فاجعه میبردن، کافیه فقط یک روز میومدن تو این منازل ببینن ملت از دست سرو صدای این کارگاهها و آهن فروشیا چی میکشن، کاش فقط سرو صدا بود ،سر ظهر میان آهن تخلیه میکنن و ورق برش میزنن، خونه ها طوری میلرزه که انگار زلزله چند ریشتری اومده،به کلی آسایش نداریم ، با این اوضاع قیمتا هم که نمیشه نقل مکان کرد.

*با سلام آیا بهتر نبود امسال کلا مدراس و دانشگاهها رو غیر از دوره قبل کنکور وترم های آخر تعطیل میکردند و سال دیگه دو دوره رو باهم برگزار میکردند با حذف کردن تعطیلات غیر ضرور و پنج شنبه ها این تصمیات آقایون جز درد سر و سردرگمی معلمها وخانواده ها هیچی ندارد بایک برنامه مدون و درست میشه آموزش رو بصورت فشرده تر ومنظم تر در سال دیگه تحصیلی برگزار کرد. اختصاص ۲۵ میلیارد ریال برای توسعه فعالیت‌های اجتماعی زنان عشایر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


بهروزی فر – در مجموعه سازمان، بخش های مختلف بسته به نوع کار و اهمیت جایگاه

بیشتر

سلام. آوای عزیز این روزها متاسفانه شاهد ترویج استعمال دخانیات در بین نوجوانان و دختران

بیشتر

بیشترین تصادفات درون شهری استان از آغاز امسال مربوط به بیرجند با ۶۷ درصد بوده

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت