پیام شما دوشنبه ۱ دی

*اگه سرکار شما به بهشت متقین افتاده باشد مشاهده می کنید اگر یک قبر برای دفن میت خود در روز فوت خواسته باشید یک قیمت دارد وبرای آینده یک قیمت دیگه این هم از دم و دستگاه بهشت متقین. قابل توجه مسئولین.

  • مسئولین محترم کاش بتوانیم خلاء های قانونی را حذف کنیم تا افراد نتوانند به سایر تولید کنندگان حوزه کشاورزی آسیب های جدی و غیر قابل جبران بزنند. آبیاری محصولات کشاورزی با پساب فاضلاب نه تنها برای انسان به دلیل وجود فلزات سنگین و گسترش بیماری ها خصوصا و با خطرناک است، بلکه در دراز مدت باعث از بین رفتن زمین های کشاورزی به دلیل تجمع نمک در سطح خاک، حاصلخیزی آن را از بین خواهد برد .حال مجددا از مسئولین محترم استانی دادستان محترم استان دادستان محترم شهرستان خوسف تقاضا دارم نسبت به جمع آوری لوله ها و پمپ آب سیار کشاورزان اقدام عاجل به عمل آورند. در پایان از زحمات مخلصانه مهندسین و کارشناسان آب منطقه ای، نیروی انتظامی و ۱۱۰ شهرستان خوسف تقدیر و تشکر می نمایم. با دعای خیر و سلامتی برای همه عزیزان مسئولین خدوم و پرتلاش استان.
  • در خصوص تغییر نگاه مسئولین اوضاع خیلی بهتر شده ولی هنوز تا حل مشکل خیلی راه است مدیر کل نگاه مثبتی دارد اما بدنه کارشناسی متاسفانه نگاه منفی دارد و این یعنی آسیب.
  • کاش در بازار هم ارزانی باشد هم رونق و رونقی که با رکود بیاید مفت نمی ارزد. منزل من را ۸۰۰ میلیون قیمت کردند به خاطر مریضی همسرم به پول فوری نیاز داشتم مجبور شدم به ۶۵۰ بفروشم و این است از فواید اقتصادی که در دست جناب آقای رئیس جمهور است. خدا مسببان این وضع را اگر آمریکاست یا تفکرات آمریکایی در داخل به سزای اعمالشان برساند. من باید حداقل ۲۰ سال دیگر کار کنم تا با پس اندازم بتوانم ۱۵۰ میلیون ضرر فروش خانه ام را جبران کنم. آقای روحانی مچکرم.
  • چقدر خوب است که اقای دادستان بیرجند به همه امور ورود پیدا می کند فکر کنم این حجم پرونده های عمومی روی میز دادستانی نشان دهنده تلاش گسترده مدیران است که باید با تدبیر دادستان انجام شود. گویا قوه قضائیه تدبیر و امید شده و دولت نا امیدی. چند وقت دیگر مردم برای ثبت نام موبایل و گرفتن کوپن روغن و سهمیه کنجاله مرغداری هم باید به دادستانی مراجعه کنند. آقایان تدبیر فوری لازم است دادستانی مرجع قضائی است نه مرکز گره گشایی مردم که به لطف عملکرد برخی مسئولین این بار هم بر دوش آنها گذاشته شده است.
  • ضمن تشکر از مسئولین محترم شهرداری، طرح پارکبان باعث شده مردمی که حاضر نیستند پول پارکبان بدهند بیایند داخل کوچه های شهدا و حکیم نزاری درب منازل پارک کنند و این یعنی پدر اهالی را در می آورند با پارک های نا بجای خودشان. لطفا برای این مشکل فکری کنید.
  • روز پرستار را به همه فرشته های نجات جان انسان ها تبریک عرض نموده امیدوارم با رفع دغدغه های این قشر حداقل در شرایط مناسبی برای زندگی قرار بگیرند چرا که این ظلم است که در این سختی ها آنها سپر بلای ما باشند ولی از حداقل ها هم محروم.
  • آقایان مسئول لطفا در خصوص طرح مالیات بر خانه های خالی توضیح بدهند که چگونه است من یک خانه ویلایی دارم که طبقه اول و پیلوت را خودم استفاده می کنم و طبقه دوم دست مستاجر است اما چون پیلوت سند مجزا دارد نمی دانم آیا به آن مالیات می خورد یا نه و خیلی های دیگر را می شناسم که همین سوالات را دارند. مرجع پاسخگویی به این ابهامات کجاست و باید چگونه اثبات کرد . لطفا گزارشی در این خصوص چاپ فرمائید.
  • امیدوارم صدا و سیما بعد از گزارشگری آقای فردوسی پور در اینستاگرام فهمیده باشد که اگر صدا و سیمای ملی است و برای مردم باید رئیس شبکه ۳ را عزل کند و فردوسی پور را جایگزین او.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


سیل کم سابقه اردیبهشت ماه در خراسان جنوبی طبق برآورد اولیه حدود ۲۰ هزار میلیارد

بیشتر

آدینه – صبح دیروز مراسم گرامیداشت هفته معلم دانشگاه فرهنگیان با حضور مسئولان استانی و

بیشتر

اکبری – یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز آخرین ماه فعالیتش را سپری می کند واز

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت