پیام شما دوشنبه ۱۷ شهریور

  • « سلام پسرم روی گلت را می بوسم آغاز سال تحصیلی رو به خودت ، همسرت و نوه های گلم تبریک می گم امیدوارم موفق باشین با عرض پورش انتظار دارم به خاطر بیماری مادرت تا زمانی که نوه های عزیزم در مدرسه رفت و آمد دارند و در خطر شیوع ویروس کرونا هستند از دیدار با مادرت پرهیز کن . هر چند که به عنوان بزرگتر و یک معلم بازنشسته خطر فرستادن هدی و مهدی جان به مدرسه را با شرایط فعلی برای خودشان و خودتان بیشتر از فوایدش می دانم و آموزش های تلویزیون و فضای مجازی را ترجیح می دم اما تصمیم را به خودتان واگذار می کنم . مراقب خودتان باشید » . پیام پدرم بود برای تبریک مدسه رفتن بچه هام امیدوارم مسئولین کمی هم به فکر خانواده ها و مردم باشند و این تدبیر بی تدبیرانه خودشان را اصلاح کنند.
  • با سلام استاندار محترم چند وقت پیش از منطقه گردشگری بند دره بازدید کردن و اعتبارخوبی به آن جا اختصاص دادن خواهش می کنم سری هم به جاده ۵.۵ کیلومتری در حال احداث از بولوار پیامبراعظم (ص) به شهرک چهکند بزنن این مسیر قرار بود سال ۹۷ به بهره برداری برسد اما به دلیل نبود بودجه به حال خود رها شده است شهرک چهکند جمعیت بالایی را در خود جا داده است و اگر این مسیر زودتر تکمیل شود رفت و آمد اهالی به شهر راحت تر انجام می شود و تاثیر به سزایی هم در کاهش مصرف سوخت خواهد داشت.
  • وقتی ۶ تا گلابی ۲۴۰۰۰ تومن هست فوقش نخرید سزای گرونی نخریدنه چون گران است سوال باید کرد و گذر باید کرد.
  • سلام ، بعد از مدتها دیشب به سمت بند دره رفتم . واقعا تلاش های جهادی دست اندرکاران و اداره حمل و نقل ستودنی بود . ان شا ا… اقدامات بعدی تا راه اندازی کامل این منطقه گردشگری ادامه داشته باشه.
  • سلام آقای استاندار چرا مدارس دولتی نه تب سنج دارن نه محلول ضدعفونی تا کی باید درگیر تبلیغات دروغین باشیم بچه فقیر بمیره مهم نیست فقط مدارس غیر انتفاعی رعایت کردن خون بچه های بیگناه به گردن کیه؟
  • سلام آوا . سوالی خدمت اقای مدیر کل آموزش وپرورش دارم آیا تحصیل با خطر مرگ ویروس کرونا از جان دانش آموزان نوجوانان وجوانان که امید اینده مملکت ما هستن مهمتره .پس ممکنه ۱ درصد یکی از دانش اموزان ناقل باشد. پس سعی کنید آموزش را از طریق آنلاین بذارید . با تشکر

*لطفا به گوش مسئولین برسانید ظلم
تعدادی از کارکنان ادارات آب و فاضلاب
مخابرات ، گاز برای شرکت های پیمانکاری
کار می کنن هنوز رسمی یا قراردادی نشدن لطف کنید لااقل کارکنانی که لیسانس یا بالاترن را بطوریکه می شود قراردادی یا رسمی نمایند.

*یک بام و دو هوا : خانه امن ترین جا برای پیشگیری از کروناست پس چرا مدارس بازگشایی می شود ؟ از دست دادن یک کودک در جامعه ای که رو به پیری می رود فاجعه است.

  • پارک موزه دفاع مقدس صیاد سالهاست بدون هیچگونه عملیات رها شده است. اگر در هر سال یک قدم برداشته میشد تا کنون به اتمام می رسید .
  • تقاضا داریم مسئولین استان و بشرویه دستور فرمایند اینترنت همراه اول روستای رقه بشرویه را راه اندازی کنند الان که مدارس بازشده و بیشتر دروس در فضای مجازی تدریس میشه واقعا دانش آموزان ودانشجویان این روستا درتنگنای کامل به سرمی برند لطفا عنایت فرمایید.
  • انشاا… در انتخابات بعد به رئیس جمهوری رأی می دهم که جرات دفاع از تصمیم هر چند ناصحیح خود برای حضور دانش آموزان در مدارس را داشته باشد و حضور در مراسم آغاز سال تحصیلی را خودش هم بر خودش بپسندد متاسفانه با تمام بی تدبیری هایی که دیده می شود درد بزرگتری در رفتن از بار مسئولیت برخی آقایان است ممنون که آقای رئیس جمهور اجباری برای به مدسه رفتن نگذاشتید !

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


بهروزی فر- عصر شنبه ۳۰ اردیبهشت ماه خبری تلخ، مردم ایران و جهان را در

بیشتر

خبر شهادت آیت الله رئیسی همه ما را شوکه کرد.رئیس جمهوری که الحق مردمی بود

بیشتر

در پی حادثه برای بالگرد حامل رئیس جمهور، آیت الله رئیسی به شهادت رسید.بالگرد حامل

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت